Als ik jou was zou ik gaan voor Roos of Jasmijn. En als ik je zo hoor vertellen denk ik eigenlijk dat Jasmijn de beste optie is gezien de argumenten die je noemt. Maar dat je dan niet automatisch voor Jasmijn gaat betekend dan dat je misschien juist dat je Roos of Floor leuker vindt? Haha. Hoe dan ook, Ik vind Floor niet zo leuk. Dus Roos of Jasmijn. Ik denk dat ik me niet zou weerhouden door pestgehalte bij roos (ken een roos op basisschool, nooit negatieve verhalen over gehoord, maarja uitsluiten doe je het nooit natuurlijk. Alles bij elkaar stem ik iig Jasmijn Succes met kiezen
Vind Roos het leukst. Stoer maar ook lief. Past daarnaast ook mooi bij Iris en Lars. Jasmijn vind ik erg 'zoetsappig'
Vind ik ook wel een leuke naam, en deze stond dat ook in mijn top 10, maar dit vond mijn man echter niks. En als ik zelf moest kiezen tussen roos jasmijn en madelief valt madelief helaas toch ook af... Maar toch bedankt voor het meedenken
We hebben gekozen! Om niet meer op ons besluit terug te kunnen komen, heb ik snel o.a. mutsjes, en een t-shirt lijn met de naam erop besteld... hihi Ik laat nu nog niet weten wat het is geworden, i.v.m. mogelijk meelezen van bekenden, maar zodra de kleine is geboren zal ik het nog even komen vermelden... En ik denk dat dat niet al te lang meer zal duren, want afgelopen donderdag mocht ik met gratie naar huis van het ziekenhuis, en moet as vrijdag terugkomen, waar ik waarschijnlijk te hoen ga krijgen dat ik begin volgende week zal worden ingeleid... Iedereen bedankt voor het meedenken!