We zijn er bijna maar nog niet helemaal. Na veel zoeken en twijfelen zijn er eindelijk twee namen waar mijn vriend zowaar enthousiast over is. We gaan dus kiezen uit deze twee namen: Jolé/Jole Félou/Felou Welke naam heeft jullie voorkeur? En welke schrijfwijze?
Félou! Bij Jolé moet ik denken aan Jolee jolee jolee jolee..... Geen idee hoe je het dan schrijft maar moet er wel aan denken.
Precies dit idd haha. Ik dacht het en scrolde naar beneden en zag deze reactie. Jola vind ik wel leuk.
Ik moet dan bij Jola weer aan de iets minder modieuze winkel denken. 1000 procent Felou! Echt mooi. Weet alleen niet of er officieel een streepje op moet?
Jola/Jolene gaat het niet worden. Dus toch wel de olee associatie. Félou vinden we met streepje mooier, maar streepjes kunnen best onhandig zijn volgens mij. Zucht.
Jolé! Erg leuk. Hier ook op het lijstje gestaan. Félou/Felou vind ik trouwens ook geen verkeerde keuze.
Jolé of anders Félou. Ik vind het accent wel nodig voor de uitspraak, anders zou ik "Joluh" en "Fuhloe" zeggen.
Haha ben opzoek gegaan en bedoelde het als ole ole ole we are the champions maar dan nog vind ik het hier teveel op lijken