Nog 4 weken!!!

Discussion in 'De lounge' started by Rachel1984, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dat vond ik dus ook, het grootste stuk gaat goed maar op de laatste 2 km ofzo ga ik steeds de fout in. Kan nu in ieder geval zeggen dat ik niet de enige ben die dat vind.
    Werd ook gebeld door een vrouw van een collega van hem toen, die reed elke keer hetzelfde rondje:p

2. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha! hebben jullie het over eindhoven airport zeker?!?! Hier nog zo een hoor!! Dan wordt er verteld... rijd rechts naast de witte blokken en daarna weet ik het niet meer! Ook ik ben er al 6x geweest. (3 uitzendingen) maar zou het nu weer niet meer weten! :p
    Komt goed!, gewoon op tijd vertrekken!!!

Wat een mooie foto's zag ik net!!!! Lijkt me nog moeilijker nu een uitzending nu Lizzy er is. Respect voor jou!!! En je man natuurlijk, want hij moet iedereen missen!

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Respect! Fijn dat hij thuiskomt! Ik kijk online naar Army Wives, dat is dan wel een serie voor jou misschien :D

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Jippieee !! Nog heeeeeel eventjes.. En dan issie weer thuis !!!!

Enne.. de volgende keer als je te vroeg bent in EHV, mag je gerust hier wachten.. Ik woon er 5 min. vanaf.. En kinderspeelgoed genoeg! :D

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ja uhh, niet als je man op uitzending is, dus... (mijn ervaring dan).

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heerlijk!! De mijne is nu 2X weggeweest naar uruzgan en hoop niet dat hij naar kunduz moet. Aftellen meid en geniet van de thuiskomst!

7. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Ah, die foto's! Ontzettend mooi, daar schiet ik gewoon van vol!
    Wat fijn dat je man bijna thuiskomt!
    Hier geen ervaring; mijn man is geen militair. Ik woon wél vlakbij Eindhoven en het is een doolhof daar bij Eindhoven Airport! Wie dat ooit zo bedacht heeft....;)

8. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat fijn!!!!
    en idd wat een prestatie zo lang alleen thuis met 3 kids!

lekker aftellen meid!
    Liefs!

9. NoLu

NoLu Niet meer actief

Whoa, heb de foto van je man gelijk weer weggeklikt. Oh wat keek hij gelukkig dat ik er van volschoot haha

Heel veel sterkte nog met de laatste 4 weken!!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank jullie wel lieve meiden!:)
    Vind het echt drama inderdaad op Airport, vreselijk bedacht inderdaad. Ben blij dat ik de niet de enige ben die er zo over denkt, mijn man zegt namelijk altijd het is zoooooo makkelijk maar ik vind het echt vreselijk:)

Neeltje dankje voor je aanbid:)

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Nou inderdaad! Diepe buiging maak ik voor jullie! Ik kijk altijd van die filmpjes van naar huis kerende militairen... Tranen met tuiten dan! :D
    Je hebt hartstikke goed je 'mannetje' weten te staan in zijn afwezigheid... Wat zal het wederzien een feest zijn! :)

Mijn vriend zat toen in de opleiding voor helikopter-piloot... Hij is er 'gelukkig' nooit helemaal doorgekomen, want ik vond het idee al naar dat hij misschien in de toekomst uitgezonden zou kunnen worden.
    Nu wordt ie nog steeds uitgezonden, de hele wereld over, maar dan gelukkig als marketing manager ;) en nooit langer dan een paar weken...

12. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Wauw, wat heb je mooie kindjes!!

En ja, ik schoot ook vol bij je verhaal over het huilen achter het glas.. Heftig hoor!
    Er klinkt veel liefde door in je woorden voor je gezinnetje en in je gezinnetje! Wees er maar trots op!

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wat geweldig dat jullie allemaal zo reageren, echt super! Dank jullie wel:D
    En bedankt voor het compliment, ben heel trots op m,n kindjes:)

14. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik weet helemaal hoe je je voelt.
    Mijn beste vriend ging 1dec 2009. Geen verjaardag met hem, geen kerst en geen oud en nieuw. Ik was echt een emotioneel wrak. Zat zo te janken, omdat wij hier met familie en dergelijke waren en hij was daar helemaal 'alleen'.

Hij zou 15april terug komen. Zij zouden naar Kreta gaan, maar die vulkaan is toen uitgebarsten hun kwamen vast te zitten op Dubai. Hij had daar wel zijn mobiel weer, dus konden bellen en smsen. Uiteindelijk kwam hij 21april aan.
    Was heel zwaar. De overleden militairen vlogen met hun mee. Wij feest vieren terwijl een stukje verderop mensen zo intens verdrietig waren. Pfoe.
    We moesten ook wel erg lang wachten tot hij uiteindelijk kwam. 12.00 landde hij ongeveer. En inderdaad, wat een doolhof daar.

Sterkte met de laatste weekjes en geniet van het moment dat hij terug is!

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Wat vind ik jou een sterke vrouw!
    Nog even volhouden meid!

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Essenhout dat lijkt me helemaal dubbel dan, als er overleden militairen mee gaan op dezelfde vlucht. Gelukkig zijn er tot nu toe geen militairen gewond geraakt (nouja wel gewond maar dan door domme acties zoals uitglijden;))

@Zomerr dankje wel meid!

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Mijn vriend is ook uitgezonden geweest naar afghanistan en vond het ook zo moeilijk om hem te laten gaan voor een half jaar...

Maar op de dag dat hij terug kwam. Nou heb uren voor de spiegel gezeten, mooi jurkje aan. En huppa de auto in om hem op te halen. En dan zie je dat vliegtuig landen dus kon ik weer naar de wc om mijn uitgelopen mascara weg te vegen. hihihi.
    En toen kwam hij eindelijk door die gang en zag hij me niet. Maar ik stond rechts van hem en trok hem zo hard aan zijn mouw naar mij toe....

he bah, krijg weer tranen in mijn ogen.

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    1,602
    0
    0
    Moet toch even respect tegen je zeggen! 't Zou NIETS voor mij zijn, en dan heb je nog DRIE kindjes ook! Wat een sterke vrouw en wat mag je man trots op je zijn!
    Ben er gewoon even emotioneel onder (ben natuurlijk ook behoorlijk zwanger, dus dan wil 't wel, maar toch)...

Dit geldt ook voor andere mamma's met lang afwezige mannen!

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank je wel!:)Inmiddels gelukkig geen 4 weken meer, maar de tijd gaat nu ineens wel 2x zo langzaam als ervoor.
    Hopelijk gaat het straks nog iets sneller. Heb inmiddels al 2 wasjes gedraait, alles gestofzuigd en gedweilt, de wc gedaan en de kinderen aangekleed. Oh en de hond uitgelaten:p En dat allemaal voor 09.00 s'morgens. Hopelijk slapen ze morgen wat langer, dan is onze grote meid jarig en hebben we in de middag haar kinderfeestje. 10 kindjes over de vloer, volgens mij kan je me morgenavond opvegen:D
    Gelukkig komt m,n beste vriendin helpen, en passen opa en oma op Emily.
    Fijne dag lieve meiden!

Ohja ik voeg even een foto toe van het bord toen we op 100 dagen waren:)

20. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Heeel veel plezier en geniet ervan als hij thuis is... en sterkte nog even met het wachten!

Share This Page