Nog 4 weken!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rachel1984, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Joepieeeeee op mijn banner hier staat inmiddels nog maar 1 week (en 5 dagen dan:p)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt ( mijn man heeft gevaren bij de Marine) en dan als het nog maar een week is dan is het al die hele week feest.

5 Maanden is niet niks. En helemaal niet met 3 kinderen. Respect!!

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde 2 jaar terug gehad, toen mijn man in Afganistan zat. Je eerste mijlpaal was het op de helft zitten en nu komt je tweede mijlpaal eraan. Heerlijk meid. Hoef je lekker niet te werken. Ik hoop dat je familie het zal begrijpen dat jullie lekker de eerste dagen als gezinnetje willen zijn en geen bezoek willen hebben. Iedereen op het vliegveld om hem te begroeten en dan lekker als gezinnetje naar huis.
    Veel plezier met de voorbereidingen en straks lekker genieten en niet meer het gevaar gevoel te hoeven hebben. Ik hoop dat je man niet al te erge dingen heeft meegemaakt en dat ie lekker als zichzelf terug komt.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank je meiden! Helaas blijven mijn schoonouders en schoonzus hier allemaal slapen dus meteen een huis vol...
    Maar goed ik heb daar al iets voor bedacht maar dat kan ik hier niet plaatsen omdat het nog een verassing is maar het komt helemaal goed:D
    Volgende week kom ik echt in de feeststemming denk ik, dan komt het echt dichtbij en kan ik ook lekker de laatste dingen gaan regelen zoals de ballonnen ophalen enzo:D

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    He wat fijn voor jullie! Nu komt het helemaal dichtbij!
    Geef je nog een seintje als ie veilig en wel in de Griekse zon zit?

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Doe ik als ik het weet, ik weet niet of we dan nog contact hebben aangezien hun midden in de nacht aankomen en overdag de gesprekken hebben:)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja klopt, maar 's avonds hebben ze ook vrije tijd en er is altijd een telefoon in het hotel. Daarnaast hebben sommigen hun mobiel bij zich (die ze in Afghanistan zelf niet mogen of kunnen gebruiken) en die kan weer aan in Griekenland. ;)
    Mijn man heeft gebeld, maar wel maar 1 keer, terwijl ze er een week zaten :) Maar het was al fijn te weten dat ie in elk geval weer in Europa was. :D

Oh enneuh: Zeg em op te letten met karten :D

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hey hey

Ze gaan niet karten, er is echt een heel strak schema. Ze komen ergens midden in de nacht aan van donderdag op vrijdag en gaan dan slapen, vrijdagoverdag alle gesprekken en zaterdagochtend nog een paar. En dan stappen ze in het vliegtuig naar huis. Maar hem kennende zal die zeker wel bellen, hij heeft inderdaad zijn mobiel bij zich voor daar:)

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    wat ontzettend shit dat je hele familie blijft slapen. Ik had daar absoluut niet accoord meegegeaan. Ik zou het als nog proberen om ze eruit te bonjouren. Begroeten op het vliegveld eventueel nog een bakkie koffie thuis en dan wegwezen. Maar ja dat is jouw keuze.
    Belt je man niet als ie in Griekenland is? Die van mij belde al toen ie nog op zn koffers stond te wachten. (hij was helemaal door dolle heen dat ie eindelijk veilig was en moest dat even kwijt. We moeten er nog steeds om lachen als we aan dat gesprek terug denken.) en daarna belde hij nog een keer toen ie in het hotel zat. Het was dan wel midden in de nacht, maar we hebben toen geloof ik wel 2 uur zitten kletsen. Heerlijk gewoon. Kun je gelijk even lekker doorspreken hoe hij zn thuiskomst wil hebben. Voor hetzelfde geld zit hij ook niet op zn familie thuis te wachten maar wel op het vliegveld. En denk ook aan jullie kindjes, die willen ook lekker rustig aan papa wennen zonder de familie erbij.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    komt lekker dichtbij zo meid fijn hoor.

en je fam blijft slapen!!! aah zou ik echt niet kunnen sterker nog ik ga altijd alleen ophalen met kids niks geen horden famillie erbij. das ons moment als gezin. en erna thuis ook. manlief wil toch altijd zo snel mogelijk de auto in naar huis. en dan lekker rust hij heeft lang genoeg mensen op zijn lip gehad dan verlangt ie altijd naar de rust van zijn eigen bank.....

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey, sowieso slaapt de familie niet op de slaapkamer, dus als TS en manlief er genoeg van hebben, dan zeggen ze: We gaan naar bed. En dan hoppa, deur dicht. :D

Enneuh... voor zover ik me kan herinneren gingen wij ook niet meteen de eerste nacht van bil... :D Hij was helemaal moe van de reis en emoties. Dus we zijn er vroeg ingedoken en lekker tegen elkaar aan in slaap gevallen...

Rachel, jij straks ook! :D:D:D Fijn hè!

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Het komt inderdaad allemaal goed met het logeren, maar kan er hier niet veel over schrijven ivm meelezers en het is een verassing;)
    Maar ze wonen allemaal hier 1,5 en 2 uur vandaan en mijn schoonzusje heeft ook 2 kindjes. En aangezien hij pas super laat thuis is kan ik ze dan ook niet wegsturen.
    Maar goed het is opgelost:D

En van bil gaan...ik mag toch echt hopen dat die niet te moe is:p

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nog 1 week:)

14. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0

JJJJJjjjjeeeeeejjjjjjj!!!!!!!!!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wooohoe! Komt dichtbij! :D:D

16. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    jeej!! bijna :D

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Fijn zeg! ;) Bijna het stickervel vol!

18. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Mijn god dat je zo lang zonder je man kunt! De mijne is laatst een week weggeweest en ik werd al knetter zonder hem. Respect voor je hoor,ook omdat ie in Afghanistan zit.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe ver zijn we? :)

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0