lekker hoor, zeg ff ander vraagje he, dat videokontakt was dat dit keer op grote scherm met rest erbij of had je wel gewoon 1 op 1 kontakt. zit er namelijk niet op te wachten dat de rest allemaal meegeniet van ons gesprek hihihi..
Beide, je hebt eerst contact in een grote zaal met iedereen erbij en daarna zijn er nog 5 min per persoon 1 op 1 gesprekken
Wat fijn zeg, bijna thuis! Kan me er niets bij voorstellen, maar wat moet het geweldig zijn om elkaar weer vast te kunnen houden!! Geniet van dat moment he?
Bij ons was alleen op het grote scherm in de zaal. Niks 1 op 1. En niet alle militairen kwamen op het scherm, dus ook veel teleurgestelde mensen in de zaal.
laatste keer hadden we ook gewoon wel 1 op1. en nu zou er ook een kaartje bijzitten. om je op te geven ervoor. maar jah heb nog geen brief ontvangen ja voor de jongerenbivak hahaha alsof ik tussen de 12 en 18 jaar ben. twijfel zowiezo nog moet er 2 uur voor rijden.. lekker hoor dat ie er nu echt bijna weer is. word een beste klimaatschok van boven de 30 naar onder de 20 met regen en wind.....
Nou Griekenland is nog korter geworden Ze zijn er alleen vrijdag maar haha. Maar vind ik niet erg, lekker snel naar huis
Wauww.. Wat fijn zeg!! Ik heb net alles bij gelezen, Diep respect dat je dit kan hoor, En dan ook nog met 3 kindjes.. Maar er een mooi feestje van!!
Dank jullie wel meiden! @MamaSuus de 1 op 1 verbinding is zowat hetzelfde als skype, het was voor mij maar 25 min rijden maar als het 2 uur rijden zou zijn had ik het denk ik niet gedaan. Op het grote scherm komt inderdaad lang niet iedereen aan de beurt en de 1 op 1 is maar 5 minuten.