Nog 48 dagen, 13 februari uitgerekend !!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chammie, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal

Wie is er nog meer 13 februari uitgerekend ?? Ik ben dan uitgerekend van ons tweede kindje. Bij de eerste ben ik bevallen met 38 weken en 2 dagen. Stiekem reken ik erop dat dit kindje ook eerder komt... De eerste is geboren met een keizersnede en ik hoop dat ik nu natuurlijk kan bevallen....

Ik begin het nu wel een beetje spannend te vinden en de tijd gaat ook echt wel snel nu... Wie ervaart het ook zo ???

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 13 februari uitgerekend. Van on eerste kindje, dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Ik vind het nu inderdaad wel erg snel gaan.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik ben 5 daagjes na jullie uitgerekend van ons 2e. Tijd gaat idd erg snel en vind het ook wel spannend hoor!! Met mijn 1e was ik ook met 38w2d bevallen. Jaaa nu komt het ineens dichtbij :)

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi,

Ik ben 12 feb uitgerekend van ons eerste kindje.
    En van mij mag de kleine wel 3 weken eerder komen. Heb erg veel last van BI. Echt vreselijk bah.

Succes met de laatste loodjes...

Liefs riv

5. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Spannend hè dat het niet meer zo heel lang duurt voordat we onze kleintjes in de armen kunnen sluiten. Hebben jullie thuis alles al klaar voor de komst van de kleine ??? Wij zijn zo goed als klaar.. Dus de baby mag komen !!!

Verloopt bij jullie de zwangerschap goed ??

6. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal

Ik moet ff mijn verhaal kwijt. Vandaag even naar de verloskundige gebeld. Ik moest vorige week voor een glucosedagcurve. Dus ik wilde even weten of het goed was. Dat was het dus niet de tweede waarde was te hoog en de assistent had al gebeld met de gyn. Ik moest deze week nog langskomen bij een diëtiste en bij de gyn.

Ik ben vanmiddag naar de diëtiste geweest en moet morgen weer voor een dagcurve. Als deze weer niet goed is krijg ik een meter om een aantal keer per dag mijn glucose te meten. Is de glucose waarde dan nog te hoog dan moet ik insuline gaan spuiten. En omdat de baby in de vorige groeiecho vrij groot was krijg ik vrijdag weer een groeiecho en een consult bij de gyn.

Wel ff balen allemaal !!! Ik blijf ook nog steeds hoofdpijn houden. Nu alweer 4 weken bijna elke dag... De harde buiken blijven ook aanhouden. De baby beweegt erg veel en ik slaap ook slecht. Ik kan thuis niet echt tot rust komen... Mijn oudste is thuis erg aanwezig en mijn man moet veel werken. Dus ik heb het ff zwaar... Sorry voor mijn geklaag maar ik zit er ff doorheen. Ik ben erg moe en versleten. Ik hoop dat het vrijdag allemaal goed is.....

Hoe gaat het verder met jullie ???

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @chammie: hm balen dat je glucose te hoog is. Ik hoop voor je dat het gezakt is. En balen van je hoofdpijn. Ik heb voor mijn zwangerschap continue hoofdpijn gehad, maar sinds ik zwanger ben heb ik geen hoofdpijnklachten meer.
    Vervelend dat je niet tot rust kunt komen, ik herken het!! Ik heb helaas bekkeninstabiliteit en bewegen gaat zoooo moeizaam. 's nachts slaap ik ook slecht vanwege de pijn en pijnlijk voorweeen:( Heb een kleine van 18 maanden en zij heeft natuurlijk ook aandacht en zorg nodig. Mijn man is gelukkig 1 week vrij, maar als hij aan het koken is of boodschappen aan het doen is dan probeer ik de kleine altijd wel te vermaken. En ja af en toe wil ze getild worden, pfff ik verga van de pijn zeg!!

Heerlijk die zwangerschap, alleen met klachten is het af en toe zwaar hoor.

Hoe oud is jouw oudste?

Nou meid sterkte en hopelijk komt het vrijdag goed. Hou ons op de hoogte!!

8. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    @ smiley:
    Ja het is echt wel ff balen. De oudste wordt in mei 3 jaar dus hij is nu 2,5 jaar. En het is echt een bezig ventje en heeft een pittig karakter. Wel heel leuk hoor maar nu soms ff niet. Hij slaapt ook niet altijd meer in de middag anders zou ik dan wel even kunnen gaan liggen.

Maar jou bekkenklachten is ook niet niks zeg. Ik heb er ook wel last van maar gelukkig niet altijd. Wel ook last van voorweeen. Ik vind de tweede zwangerschap echt wel veel pittiger dan de eerste.

Hebben jullie thuis alles klaar voor de komst van de baby ??

9. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chammie, ik hoop dat het vrijdag wel allemaal goed is. En wat vervelend dat je er zo doorheen zit. Is er niet iemand in de buurt die af en toe een paar uur op jouw oudste kan passen? Zodat je een beetje rust hebt?

en @smiley, jeetje voorween en bekkeninstabiliteit is ook niet niks.

Ik durf bijna niet te vertellen hoe goed het met mij gaat. Ik slaap wel wat slechter, maar dat haal ik 's middags wel weer in. Ik heb nog geen oudere kinderen die aandacht nodig hebben.

Jullie heel veel sterkte!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben 22 februari uitgerekend, dus 9 dagen na jou, maar ik begin het nu ook spannend te vinden...

11. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    En ik 8 februari dus een weekje eerder..;)
    Het gaat nou allemaal wel heel erg snel.

@Chammie: Vervelend dat je je rust niet even kan pakken.
    Weet je ook waar die hoofdpijn vandaan komt?
    Mijn suiker schommelt ook tussen wel goed en te hoog, maar daar word verder niks mee gedaan.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook 8 februari uitgerekend, dus ook een weekje eerder dan TS;)

Kan er niet mee zitten als ik wat eerder beval.. (natuurlijk ook weer niet te vroeg) vind het nu toch wel zwaar, vooral vanwege m'n B.I.

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @chammie: ja dat is idd minder dat je ’s middags niet even lekker op de bank kan liggen bijkomen. Mijn dochtertje wil de laatste tijd ook niet ’s middags slapen. Wat betreft de voorbereiding hebben wij alles al gedaan. Alleen mijn vluchttas nog inpakken. Hihi. Jaa ik was er vroeg bij. Deze week de enveloppen binnengekregen voor de geboortekaartjes en daar ook meteen adresstickers opgeplakt en voor de rest ben ik nu alleen bezig de fotoalbum van mijn dochtertje.
    @Siep81: vervelend is het hè als je niet lekker slaapt ’s nachts, maar wel fijn dat je het ’s middags allemaal kan inhalen.

Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen?

@Lonneke: ja op een gegeven moment denk je idd van: je mag wel eerder komen. Dat heb ik ook hoor, als ik de 37 weken maar gepasseerd ben dan mag het van mij wel. Bij jou schiet het al aardig op, jij bent al 34 weken gepasseerd :)

14. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden

Bedankt voor jullie steun !!
    Ik heb vanmorgen de eerste curve gedaan. En deze was goed nu hopen dat de andere twee keer vandaag ook goed zijn. Gelukkig is mijn man vandaag vrij en kan ik in de middag even gaan liggen. Morgen gaat hij ook mee naar het ziekenhuis voor de echo. En dan blijft hij als het goed is de hele dag thuis. Dus dat is wel heel fijn...

Vannacht wel slecht geslapen mijn zoontje was ook het spoken en is uiteindelijk bij mij in bed beland... Hij is gelukkig daarna wel weer gaan slapen. Ach ja het hoort erbij.

Weten jullie wat jullie krijgen ??

We hebben nu een zoontje en nu krijgen we een dochter

15. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik ben ook 14 feb uitgerekend voor men 2de wondertje :)

16. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hailey, gefeliciteerd!

@Chammy, fijn dat de eerste curve goed was, nu hopen dat de andere 2 ook goed zijn.

Wij krijgen een jongetje :). Helemaal leuk!

Wat betreft de voorbereidingen krijg ik het langzamerhand een beetje benauwd, er moet nog zoveel gebeuren... Ach ja, het zal wel goed komen.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voorbereidingen: als het goed is komt dit weekend het kamertje van mijn dochter af en dan kan zij daar heen en de baby komt dan in haar kamer.
    Volgende week even enveloppen ophalen en schrijven.
    Verder nog alles wassen en zkh tas klaar zetten.

Dus ik denk dat met een week of 2 alles klaar is.

18. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik ben 7 febr uitgeteld.
    Wij moeten nog een proefdruk geboortekaartje bestellen, enveloppen schrijven.
    Knuffels wassen, tas inpakken.
    Volgens mij is de rest klaar....

19. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ik ben 16 febr uitgeteld..
    Ik moet ook nog bedankjes en kaartjes voorschrijven en tas inpakken.
    maar mag nog even zitten blijven...

20. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal !!

Mijn curves waren goed vandaag !! Vanmiddag even lekker kunnen slapen. Nu erg benieuwd naar de echo morgen en even bekijken wat de gyn wil.

Voorbereidingen:
    Na oud en nieuw gaat de kerstboom eruit en dan kunnen we de box neerzetten. De geboortekaarten zijn besteld alleen de enveloppen nog stickeren. De bedankjes zijn besteld moeten alleen nog in elkaar gezet worden. Tas voor het ziekenhuis staat klaar. Dus eigenlijk zijn we er klaar voor...

Deel Deze Pagina