Nog 48 dagen, 13 februari uitgerekend !!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chammie, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Fijn dat de curve goed waren. En heerlijk he dat je even hebt kunnen slapen. Succes morgen!!

Nou jullie zijn er helemaal klaar voor, haha.. De kleine mag nu een paar weekjes nog lekker doorgroeien.

2. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    We hebben de groeiecho gehad en onze dame ligt 3 weken voor in de groei !!! Ze weegt nu al ruim 3 kilo !!! Dus dat is al flink !!! Buikje en hoofdje zaten al op ruim 38 weken.... Nu moeten we nog een dagcurve doen om de suikers in de gaten te houden. Over twee weken naar de gyn voor nog een groeiecho en de dag erna wordt het beleid dan besproken. Het ziet er wel naar uit dan het een ruime 8 ponder en waarschijlijk 9 ponder wordt en dat ik dan weer een keizersnede krijg.

Toch best wel even geschrokken dat we zo'n grote meid krijgen. Nu maar verder afwachten. Zo nog even slapen en dan vanavond gezellig met vrienden oud en nieuw vieren !!!

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en op naar 2011 !!! En over een aantal weken mogen we onze baby's vast houden.....

3. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Jeetje, dat is een flinke meid. Kunnen ze niet eerder gaan inleiden anders?

4. MarloesC

MarloesC Lid

21 jan 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de 14e uitgerekend. Net met verlof, veel last van de rug helaas, maar met regelmatig liggen gaat het best goed. Ik heb hier nog een kleine lopen van drie, maar die is er drie dagen in de week niet, dus dan kan ik weer beetje bijkomen en eigen dingen doen. En mijn man is er ook nog om beetje bij te springen gelukkig. Heb wel het idee dat de baby eerder komt, al hoop ik wel na 37 weken. Ik weet nog niet wat het is.

5. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden

Gaat alles nog goed met iedereen... ??? Wij hebben thuis heerlijk de kerstboom opgeruimd. Mijn man heeft nog wat plinten vervangen in huis en mijn moeder heeft gisteren mijn ramen voor me gezeemd !! Heerlijk nu dat alles een beetje aan kant is. Normaal zou ik het zelf doen maar helaas gaat dat nu niet. Ik zal blij zijn als ik alles weer zelf kan. Mijn meisje was vandaag weer lekker druk een had een aantal keer de hik. Blijft een gek gevoel... Hoe gaat het verder met jullie ???

6. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Chammie, lekker zeg, alles op orde aan het maken.
    Hier goed. Gisteren zwangerschapscursus gehad, met o.a. massage. Heerlijk. Zulke lessen mogen wel vaker haha.
    Iemand anders is 1 dag na mij uitgeteld, maar ze had het gisteren al best heel zwaar. Volgens mij haalt zij de 40 weken niet. Hun kind is ook echt heel zwaar. Een iemand heeft al een spoed ks gehad, hun kindje is echt heel klein (1200 gram bij 33 weken), dus hoop dat het allemaal goed komt. Nu zit ik steeds te denken wie de eerste zal zijn.
    We zitten allemaal vrij dicht bij elkaar. Van begin febr. tot 20 febr, dus kan nog van alles gebeuren!

7. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ik ben ook een dag na jou uitgerekend Smartie1980, maar dat wisten we al uit het andere topic.. ;)

Heerlijk dat je de boel aan kant hebt Chammie, ik ben gister lekker bezig geweest.. Alleen een beetje te denk ik.
    Heb er gelijk voor mogen boeten, hang nu weer op de bank met hoofdpijn.

Moet morgen weer voor controle, ben zo benieuwd hoe het met de groei is, of die 3 weken meer zijn geworden of hetzelfde is gebleven.. Of zelfs misschien minder is geworden.. Hoop natuurlijk op het laatste..
    Vind het wel spannend.

8. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Smartie: heerlijk zeg zo'n massage !! Ik ben bij de eerste naar een paar keer naar een circus geweest. Maar ik vond het niet echt wat voor mij. Uiteindelijk kreeg ik ook een keizersnede en nu waarschijnlijk ook weer. Wel akelig om zulke verhalen te horen lijkt me.

Woppie: lastig is dat hè als je maar even iets te actief bezig bent geweest dat je erna gelijk last van hebt. Ik zit nu al vanaf oktober thuis en kan ook steeds minder. Heel erg lastig want normaal ben ik eigenlijk altijd wel bezig met van alles en nog wat. Nog even en dan kunnen we weer een beetje normaal functioneren.

9. babydi

babydi Lid

11 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden, spannende tijd gaan we tegemoet. Ik ben 12 februari uitgerekend. We hebben al 2 kinderen, dochter van 11 en zoon van 9. Merk dat ze elke week drukker worden, ze lopen ook echt mee af te tellen. Ik vind het nu zwaar worden, last van BI en snachts niet meer kunnen slapen omdat ik mn draai niet kan vinden. Ook snachts last van harde buiken, ga dan maar weer uit bed en dan trekt het wel weg. Wie herkent dit trouwens ook?

10. sweetygirly

5 jan 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik voeg mij graag bij jullie ik ben 6 feb. 2011 uitgerekend en heb een dochtertje( 26-09-09) Voor mij is het al weken spannend want met 25 weken werd er doordat ik veel harde buiken had en volledige bedrust hield gezegd dat de klein zich elk moment kon aandienen. Het eerste doel was de 26 weken halen ( dan is de baby in een ziekenhuis in leven te houden) Toen was het 32 weken ( in mijn eigenwoonplaats mogen bevallen in het ziekenhuis) Toen 34 weken ( dan remmen ze de bevalling niet meer af met weeenremmers bij ontsluiting) en nu hopen op 37 weken maar die kans word zo klein geschat dat ik daar maar niet te veel van uit ga.
    Raar mss maar heel zwaar vind ik het nog niet mss ook omdat ik weet wat ik er voor terug ga krijgen.:):);)

Ik viel wel een beetje met mijn verhaal in de groep:):):):):):):):)

Groet

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hi ladies,

De laatste loodjes zijn het zwaarst he!! Pfff ik stond vanochtend ook met knallende hoofdpijn, en sinds een paar dagen heb ik ook last aan de bovenkant van mijn buik. Bij het middenrif zeg maar, dat is zo'n knellend gevoel en daardoor ben ik ook meteen kortademig en ga ik zwart voor m'n ogen zien. Gisteren controle gehad in het ziekenhuis en de vk zei dat ze niet weet wat het kan zijn maar als ik het weer heb moet ik het ziekenhuis maar bellen. Vanochtend had ik het ook maar bellen ho maar!

Maar de kleine maakt het prima en is nog niet ingedaald.. Dus we wachten rustig af.

@sweetygirly: jeetje meid heftig!! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten..

12. sweetygirly

5 jan 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet een benauwd gevoel maar dat komt misschien omdat de kleine al 3 weken geleden ingedaald was. Bij mijn dochtertje wist ik niet of ze was ingedaald ( was vervelend omdat ik met 36,3 niet wist of ik na het breken van mijn vliezen mocht blijven rondlopen) en achteraf was zij niet ingedaald. Ik denk dat ik daarom ook een heel stuk rustiger ben elke dag dat de klein nog in mijn buik zit is mooi en de kans is hel groot dat het een ziekenhuis bevalling word al mag ik van mijn vk met 36,2 thuis bevallen ( waarom weet ik iig niet)

Ik leef wel met jullie mee. benauwd zijn kost veel energie net als die hoofdpijn en je hebt nu al je energie nodig om de dag door te komen. Slapen jullie ook in de middag?

13. babydi

babydi Lid

11 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet echt slapen smiddags. Ik kan echt niet lekker meer liggen, ik ga wel in de lig stoel liggen, dan rust ik ook uit. Had vandaag even wat in het huishouden gedaan, maar jeejj wat was ik snel moe haha. Maar ik kon t niet laten. Nesteldrang?

14. sweetygirly

5 jan 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    het huishouden mag ik al weken neit meer doen en daar houd ik me wel aan. wel merk ik dat bij deze zwangerschap ik sneller moe ben na even een paar winkels in geweest te zijn. zelf boodschappen is een heel stuk zwaarder sinds het hoofdje goed ingedaald is. Zelf heb ik de behoefte niet om te gaan slapen in de middag als mijn dochtertje slaapt ga ik vaak achter het naaimachine of wii fitten.

15. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik ben 15 februari uitgerekend. Ik krijg morgen waarschijnlijk een liggingsecho, omdat ook dit kindje, net als mijn dochter, in stuit lijkt te liggen. Ze kunnen het hoofdje steeds niet goed voelen. Ben bij de eerste ingeleid met 37,6 weken, vanwege hoge bloeddruk dus ben benieuwd...Voorlopig verloopt deze zwangerschap ongeveer hetzelfde; weer enorm last van brandend maagzuur, vocht vasthouden en last van mijn rug. Gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer!

16. babydi

babydi Lid

11 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu echt aftellen he? Ik heb de afgelopen 2 dagen redelijk goed geslapen, wel met een paracetamol. Misschien helpt t net om beter in slaap te komen. Vanmorgen beetje pijnlijke onderbuik, misschien indaling? Ik merk dat ik nu echt begin te verheugen op de kleine, net als de rest van het gezin.

17. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden !!

Hoe gaat het hier ?? Bij mij zijn de nachten wat minder. Ik wordt zeker wel om de 3 uur wakker en moet dan natuurlijk plassen.... Steeds als ik er dan uit ga dan duwt de kleine weer heerlijk haar billen omhoog. Erg pijnlijk !!! S'nachts ook wel last van krampen in mijn buik. Maar of het nou voorweeen zijn ???

Mijn zoontje wordt de laatste paar dagen ook steeds s'nachts wakker en hij heeft nu de waterpokken dus dat is wel erg zielig. Het begon gisteren met een paar bultjes maar het worden er steeds meer. Hij heeft ze nu zelfs op zijn tong... Nu ligt hij lekker te slapen dus ik ga zo ook ff lekker op de bank liggen en een beetje tv kijken.

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat ???

18. babydi

babydi Lid

11 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chammie@ wat sneu de waterpokken, ze kunnen er echt ziek van zijn. Of valt het nog mee, ik hoop t voor je.
    Ik ben vandaag 35 weken en 3 dagen, grappig.

Ja die nachten breken me ook wat op. Ik houd nu ook vocht vast in vingers en voeten, wie heeft dit ook? Voelt niet lekker.

19. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    @babydi:ja het is idd wel zielig hij krijgt met de dag steeds meer bulten erbij. Hij heeft ze nu zelf op zijn tong en in
    zijn mond. Hij is ook wel een beetje uit zijn hum.

Ik hou ook veel vocht vast. Na een paar uur heb ik heel mijn sok in mijn been staan. Het doet ook wel zeer. Bij de oudste had ik het ook en toen kon ik mijn eigen schoenen niet meer aan. Nu valt het gelukkig nog mee. Maar ik moet nog even als het goed is...

20. babydi

babydi Lid

11 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, ik moet nog even. Is ook zo, wat zijn die dikke 4 weken nu?
    Gisteren ben ik naar ziekenhuis geweest afspraak gyneacoloog. Ik ben nu volledig onder toezicht van hun, omdat ik met de 2e een keizersnee had. Nu vond hij mijn buik niet groot, echo gemaakt en liet zien dat de baby precies op de goede termijn zit van gisteren 35 weken en 4 dagen. gelukkig, maar in mn achterhoofd ben ik er steeds mee bezig, wat als het een kleintje is, zorgenkindje, hoe gaat de bevalling, vind het nu echt spannend worden. En zal zoooo blij zijn als ik ons kleintje in mn armen kan vasthouden.
    Hoe gaat het met de andere dames?

Deel Deze Pagina