Nog 48 dagen, 13 februari uitgerekend !!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chammie, Dec 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. megamom

megamom Actief lid

May 26, 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    @ babydi: vervelend he dat vocht vasthouden...ik had het al heel vroeg in de zwangerschap. Heb het s' zomers ook heel snel, ben dus blij dat ik in de winter hoogzwanger ben...
    Als ik m'n sokken uitdoe is het net of ik met elastiekjes om m'n benen heb rondgelopen :)

2. Chammie

Chammie Lid

Jul 14, 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Oh meiden ik heb mijn groeiecho gehad en ik ben er best van geschrokken !! Ons meisje weegt nu al 3814gr ( ongeveer dan ) en dat met 36 weken !! Ze is in twee weken tijd 600gr gegroeid. Morgeb hebben we een gesprek met de gyn. Vorige keer hadden ze al een schatting gemaakt van een 9 ponder met 39 à 40 weken. Maar dat zal nu vast wel meer zijn.... Ik ben zelf maar 1.60m en krijg steeds meer last van mijn rug en bekken. Ik hoop echt dat ik eerder een keizersnede krijg dan 39 weken. Ik ben echt kapot , ik slaap slecht, heb steeds meer harde buiken en mijn zoontje is de laatste dagen ook echt steeds aan het klieren en best driftig. Normaal kan ik dat prima hebben maar nu echt even niet. Dan moet hij ook nog 3 x per dag antibiotica in verband met de waterpokken die geïnfecteerd zijn bij hem. En hij is zo sterk en boos omdat hij dit niet wil dat ik echt met hem in gevecht moet om deze te geven....

Ik heb hem nu even bij mijn ouders gebracht zodat ik heel even rust kan nemen... Ik hoop morgen echt meer te weten over wat er verder gaat gebeuren. Nu heb ik het echt even zwaar...

Hoe gaat het verder met jullie ?? Nog ontwikkelingen ???

3. babydi

babydi Lid

Oct 11, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chammie@ Wat vervelend joh, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat je je ook niet lekker in je vel voelt zitten. Ze kunnen je morgen vast meer vertellen en je wat geruststellen. En je wordt ook zo moe he als je niet meer goed kunt slapen, logisch dat je dan niet zoveel kunt hebben. Nou beterschap met je zoontje en succes morgen.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @chammie: vervelend zeg die klachten. Wauw grote meid :$ Fijn dat je toch een beetje kunt rusten. Dat moet je echt zeker doen hoor!! Succes vandaag!!

Hier ook veel klachten; slecht slapen, pijnlijke bekken, pijnlijke schaambeen :( en veel voorweeen. Soms heb ik echt het idee dat de bevalling begint. Vandaag controle in het zkh dus ben benieuwd hoe het met de kleine is.

Hoe is het met de rest? Houden jullie het nog een beetje uit?

5. babydi

babydi Lid

Oct 11, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smiley24@ ik herken dat pijnlijk schaambeen. Wanneer ik op bed lig en moet weer eens voor de zoveelste keer naar de wc voel ik mn schaambeen behoorlijk, soms is het net of het van elkaar beweegt auwwww. Maar we moeten nog heel even doorzetten, straks hebben we een mooi mensje in onze armen.

6. Chammie

Chammie Lid

Jul 14, 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en kreeg een gesprek met een arts assistent. Ondanks dat onze baby zo groot is hebben ze besloten om met 39 weken een keizersnede te doen en niet eerder omdat dit niet goed zou zijn voor de longen van de baby. Wanneer ik eerder weeën krijg dan mag ik natuurlijk wel komen en wordt het als nog een keizersnede. Ik baal echt enorm... Mijn lichaam is op... Vannacht weer continu met mijn zoontje bezig geweest. Hij heeft de hele dag door stichting buien en hij merkt ook gewoon dat ik niet goed in mijn vel zit. Ik zou zo graag wat meer rust willen hebben. Ik kan ook heel weinig meer hebben. Om het minste geringste barst ik in tranen uit. Ik had zo gehoopt dat ik eerder een keizersnede zou krijgen. Maar in ieder ziekenhuis is net weer een ander beleid en volgens mij verschilt het ook nog eens per arts.

Ik ga nu ook samen met mijn man kijken wat we kunnen doen om te zorgen dat ik meer rust kan krijgen. Mijn zoontje gaat morgen naar mijn ouders en waarschijnlijk gaat hij het weekend uit logeren. Ik vind het echt niet leuk maar ik weet dat het voor mij echt wel nodig is nu. Ik kan heel weinig van hem hebben en daar heeft hij ook last van. Hij kan er ook niets aan doen. Het is echt mijn ventje en ik hoop dat ik me straks echt beter ga voelen.

De keizersnede staat gepland op 7 februari. Ik weet alleen nog niet hoe laat, maar daar moet ik de vrijdag ervoor over bellen. Maar ik hoop dat ze toch eerder komt maar dat is afwachten. Nou jullie zijn weer op de hoogte en ik heb het ff van me af kunnen schrijven....

7. babydi

babydi Lid

Oct 11, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Chammie@ je zit er duidelijk even doorheen. Kan ik me voorstellen hoor, vooral als je dan ook eens voor zo'n klein ventje moet zorgen, dat neemt nu extra energie van je. En voel je niet te schuldig tegenover hem, jij bent nu ook even belangrijk. En je zoontje krijgt t weekend ook vast heel veel aandacht, en das voor jou even lekker, je moet ook nog bevallen. Nou sterkte met alles.

Vandaag voor t eerst bij de verloskundige in het ziekenhuis geweest. Aardige en rustige vrouw, voelde goed. Bloeddruk was goed en de baby ligt al helemaal ingedaald. Dat idee had ik al, mn buik ziet er anders uit en het drukt niet meer zo erg tegen mn ribben en maag. Als ik regelmatige ween krijg of iets anders dat duidt dat het begint ga ik meteen naar het ziekenhuis. Ze sluiten me dan meteen aan op de ctg en andere toeters en bellen om de baby goed in de gaten te houden ivm eerdere keizersnee. Nu duurt het echt niet lang meer.....pffff

8. sweetygirly

Jan 5, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie?
    Is er al iemand die bevallen is of wat voortekenen heeft gehad?

Ik was jullie een klein beetje vergeten:$ Mijn vliezen breken namelijk maandag om 00.15 dinsdag om 01.21 is mijn 2de Dochter geboren. Om 1 uur kreeg ik pas persweeen( de weeen er voor was weer een soort licht gespannen gevoel op lopend naar zeeeeeer lichte kramp) en 21 min later was ze er. met als bevallingsleiding papa:D (vk was nog onderweg)
    Vandaag ben ik dan ook zelf mee geweest de jonge dame aan te geven. Want naweeen heb ik niet gehad.

Ik hoop dat jullie ook snel zo lekker kunnen genieten.

Groet

Jetje

9. babydi

babydi Lid

Oct 11, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetygirly@ Wauw gefeliciteerd met jullie dochter, geweldig. En wat een bevalling, Lekker genieten nu.

Hier nog niets trouwens........

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @sweetygirly: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid. Geniet er lekker van!!

@chammie: nou meid het is idd zoveel druk achter elkaar. Je moet natuurlijk ook aan jezelf denken want als je nu al helemaal uitgeput bent hoe moet het straks. Het is toch wel fijn dat je die rust nu kunt krijgen als jullie kleine een paar dagen uit logeren gaat. En voel je zeker niet schuldig!! Aandacht en liefde zal ie zeker krijgen. Probeer het nog even vol te houden meis!! Jammer dat je niet eerder terecht kunt voor een keizersnee, maar voor je het weet is het zo 7 februari.

Hier afgelopen dinsdag controle in het zkh gehad en beebje zit weer in stuit ;) Omdat ik ook zoveel hoofdpijn heb, pijn in de bovenbuik, duizelingen, lichtflitsen zie en me totaal niet lekker voel hebben ze een aantal controles gedaan ivm vermoeden zwangerschapsvergiftiging. In de urine zat wat eiwit, bloedonderzoek was prima, bloeddruk en ctg ook. Vanmiddag moet ik weer terug en gaan ze opnieuw onderzoeken doen en dan kijken hoe of wat. Hoop in ieder geval dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.

11. sweetygirly

Jan 5, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt dames ik geniet met volle teugen van haar ik heb haar afgelopen woensdag zelf aan mogen geven bij de gemeente dat was wel erg leuk want ik werd heel apart aangekeken dat ik al rond liep ( deed ik meteen na de bevalling al)

Houd jullie je nog maar die paar weken zo rustig mogelijk en denk goed na over hoe je je kraamweek wilt. want als je niet uitkijkt word je geleefd en heb je geen tijd om als gezin te genietne.

@chammie vervelend dat je zo snel geprikkeld betn ten op zichte van je zoontje. Want het een eenspiraal waar je in zit. jij reageert en hij weer op jou. heeft het weekdn je wel goed gedaan? Is je lichaam een beetje opgeladen. Ik hoop voor je dat de klein zich eerder meld dan die 39 weken.

12. Chammie

Chammie Lid

Jul 14, 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden

Bedankt voor jullie reactie's...
    Sweetgirly van harte gefeliciteerd !! En nu lekker genieten !!

Bij mij gaat het nu wel beter.. Mijn kleine man voelt zich weer beter. En ik heb een paar middagen kunnen slapen.. Het weekend is hij uit logeren geweest en heeft het super naar zijn zin gehad. Dus dat is wel heel fijn !!! Ik ben wel blij dat hij nu weer thuis is... Het is zo'n heerlijk eigenwijs ventje.... Met een pittig karakter hij lijkt erg veel
    op mij en dat is soms lastig maar ook heel leuk om te zien!!!

Mijn kleine dame is echt super veel aan het bewegen vandaag... En mijn buik lijkt maar groter en groter te worden. Er zijn nog maar weinig broeken die ik pas... Nog even zullen we maar zeggen. Wel steeds veel last van voorweeen.. Maar het zet niet door.

Hoe gaat het verder met jullie ??

13. anja136

anja136 Actief lid

Jul 7, 2008
    408
    0
    0
    ik schrijf even met jullie mee
    Ik ben op 3 februari uitgeteld.
    Dus nog 1,5 week.

Bij mijn eerste precies 2 weken overtijd gelopen. Hoop dat het nu eerder komt, maar ben er bang voor...

Share This Page