Hoi, Ikke, haha. 5 april! Is leuk om straks buikfoto's op het forum te zetten Ik ben benieuwd wanneer mijn buikje begint te komen.. Hoe voel jij je? Liefs
Voel me eigenlijk heel erg goed. Heb nog nergens last van. Jij? Alleen na veel eten of sporten voel ik me iets minder, maar dat trekt heel snel wel. Afkloppen dat er de komende tijd niet te veel kwaaltjes bij zullen komen .
Hoihoi! Ik ben ook in april volgend jaar uitgerekend, zo rond 11/12 april is nog niet helemaal duidelijk ivm onregelmatige cyclus. We hebben bij zwangerschap-clubs een eigen clubje met april mama's. Jullie zijn van harte welkom! Liefs!
Ik ben volgens de berekeningen ook 5 april uitgerekend. 19 aug eerste afspraak bij gyn. Spannend!!! kan niet wachten.... Ik zit ook op t forum bij zwangerschaps-clubs. Erg leuk om alles te lezen van iedereen die ongv even lang zwanger is Liefs
Goedemorgen, Ik heb ook nog niet zoveel kwaaltjes, moe en héél veel honger Dus ik mag niet klagen! Maar wat niet is kan nog komme . Liefs
Hey Allemaal, Volgens eigen berekeningen ben ik op 20 april uitgerekend!! Zelf ben ik de 19de jarig dus dat zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn hè?..27 augustus mag ik naar de gyn! ben zo ontzettend benieuwd!! liefs..
hallo allemaal! Ik ben ong 13 april uitgerekend. 31 aug 1e echo en kijken wat mijn echte beval datum gaat worden ong. Ik heb vooral ongikrampen al meer dan een week, zeeeeer pijnlijke borste en honger. 2x vleugje misselijk geweest. Dit is mijn eerste kindje.
Hoi dames.. Ik mag me ook bij jullie aan gaan melden.. ik ben als het goed is 17 april uitgerekend! Ik heb nog niet echt kwaaltjes alleen dat me borsten ontzettend gevoelig zijn.. Liefs..
Hallo allemaal, Ook ik meld me gezellig aan! Waarschijnlijk ben ik rond 3 april uitgerekend, ivm onregelmatige cyclus is het nog even gokken. Leuk om allemaal meiden te spreken die tegelijk opgaan! Ik ben vooral heel erg moe, heb bij vlagen zere borsten, opgezette buik en veel puistjes.. Ohja en de hormonen niet te vergeten Ben heel blij dat ik (nog) niet misselijk ben. Gisteren hartje gehoord dus ben heerlijk aan het genieten!