Met de zwangerschap van Gijs ben ik 12 kilo aan gekomen dus dat is netjes vind ik want met Ben was dat 18 kilo. Maar Gijs is nu 2 maanden en ik wil nog 5 kilo er af want dan ben ik weer op mijn oude gewicht. Na de bevalling van Ben was ik in 4 weken tijd weer op mijn oude gewicht en kon ik mijn broeken van maatje 38 weer aan maar nu is dat toch wel anders. Mijn oude broeken kan ik nog niet aan want mijn heupen zijn gegroeit dus krijg ik mijn broeken niet meer er over heen. Ik ben mischien wel wat ijdel maar ik was altijd zo trots op mijn maatje 38 en vind het jammer als ik dat straks niet meer aan kan. Een maatje meer daar ga ik echt niet wakker van liggen maar ik heb het liever niet. Zijn er meer meiden die met dit probleem te maken hebben en hoe pakken julie dat aan,zijn julie aan de lijn of sporten julie veel? En hoe gaan julie er mee om als je een maatje meer hebt gekregen na je zwangerschap? Groetjes van Maud.
Hoop voor je dat je die 5 kilo er snel vanaf zal krijgen! Ik moet nog 4 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht,ben in totaal ook 12 kilo aangekomen doe er verder niks voor ze vliegen er vanaf nu.. Bij mijn oudste dochter was ik 32kilo aangekomen door een schildklierziekte,heb er jaren over gedaan om het eraf tekrijgen door de zwangerschap van luna is hij weer normaal gaan werken,.blij toe Mijn vriend vond de extra kilo's niet erg,. Dus wens je veel suc6! je kan het
Isabella is bijna twee ( april) en ik had altijd maatje 34/36 en was 57 kilo. Ik wil dit absoluut ongeveer weer terug, want het kan. 27 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Een half jaar na de zwangerschap was ik 67 kilo. Een jaar erna was ik 62,5 en daar bleef het op steken. Maat 38 dus. Nu ben ik met Streep je slank begonnen en ik ben al 59.3 kilo. 2 weken 1300 calorieen eten en ik val eindelijk goed af. ( 3 kilo lichter) Vanmiddag ga ik beginnen met hardlopen en ik hoop dus nog twee kilo kwijt te raken. Als je er aan toe bent, ga echt goed lijnen. Streep je slank is echt een geweldige manier. Namelijk gezond! Je eet namelijk ineens veel meer vis, groente en fruit. Je mag namelijk niet veel van die andere troep. Ik voel me beter dan ooit!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 75#4237775 Hier vind je alle dames die momenteel actief zijn om kilo's eraf te krijgen. Je bent welkom, want momenteel zijn er 4 a 5 meiden die actief meeschrijven.