hoi meiden!! ik kom net bij de verloskundige vandaan en niet zo fijn nieuws gehad! ben nu 27 weken zwangeren heb sinds 2 weken last van harde buiken die zeer doen en doortrekken naar me rug! nou kreeg ik te horen dat het niet goed is en nu moet ik op het moment als ik denk dat het niet goed is of weeen krijg gelijk bellen! en word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis ook omdat ik al een eerdere keizersnee heb gehad! en dat terwijl eigenlijk op bi na alles goed ging! nu ga ik me dus bij alles afvragen moet ik bellen of niet!? wel fijn dat ik zo in de gaten word gehouden natuurlijk! zijn er meer die hier ervaring mee hebben!? groetjes marina
Wat balen zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed is en de kleine nog even blijft zitten! Als ik jou was, zou ik bellen zodra je het niet zeker weet. Beter te vroeg bellen dan te laat, helemaal omdat de verloskundige het al aangegeven heeft.
He wat vervelend zeg! Ik zou ook gewoon bellen als je twijfelt hoor, beter te vaak bellen dan 1 x te weinig. Succes & sterkte!
zou zeker bellen, beter 1 x teveel dan te weinig sterkte! en hopelijk blijft de kleine nog effe lekker zitten!
hier iemand met helaas veel ervaring qua premature ween, bij zoonlief opgenomen met 30 weken, hij daalde in en de bevalling zou doorzetten, ween remming gehad, in en uit het ziekenhuis de volgende weken, bij 36 weken was ik thuis, ween bleven komen maar onregelmatig en als ze weer regelmatig kwamen ging ik eerst onder de douche, vaak hielp dat en word het rustiger. zo niet belde ik bij 1 uur om de 3 min . weeen, maar dat is bij iedereen verschillend.. zodra jij gaat twijfelen of het idee hebt hmm klopt niet bellen. Als het niet minder maar erger word onder de douche bellen. Langer als 1 a 1,5 uur duurt met regelmaat, bellen. en als je het niet vertrouwet ook bellen of zeker wil weten.. nu vanaf 25 weken onrgelmatige harde pijnlijke buiken, en niet pijnlijke harde buiken en regelmatige weeen, maar gelukkig reageerde mjn baarmoederhals niet. dus maakte het niet uit , is het alleen voor mij heel vervelend. Het is toen een paar weken heel goed gegaan, maar 1 x vk thuis gehad voor controle baarmoedermond vanwege de weeen en nu is ze van het weekend gedraaid naar stuit en daar heb ik veeel last van gehad qua weeen, vk hier geweest getoucheert, baarmoederhals reageert nog steeds niet. Gister naar het ziekenhuis geweest omdat ik last bleef houden en daar bleek dat ze in stuit was gedraaid, lag al vanaf 18 weken goed en nu dus niet meer. Mijn buik word nu weer wat rustiger qua weeen. fijn. Daarnaast heb ik volledige rust sinds de weeen (met regelmaat) en ik kan me voorstellen dat de vk ook tegen jouw heeft gezegd rustig aan. En doe het ook wat harde buiken en of weeen worden erger naarmate je meer doet. even voor de duidelijkheid, bij mij worden het vrij snel regelmatige weeen om de 5 of om de 3 min. daarom noem ik het ook weeen, want regelmatige harde pijnlijke buiken zijn weeen.