Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi ladies,

Ik heb nog 5 weken op de teller. Het lijkt me leuk van anderen te horen die ook rond die tijd zijn uitgerekend en te volgen hoe het gaat de laatste weken.

Hier allesmomenteel goed. Merk wel dat het zwaarder begint te worden. Gister uurtje gelopen met de hond en dan ben ik wel echt klaar voor de dag;) Voel goeie druk op onderkant. Ben ook zeker zo'n 16 a 17 kg aangekomen dus die draag ik ook nog mee;))

Hoe gaat t bij anderen?

X

2. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Ja ik wil graag mee kletsen, ben ook benieuwd naar hoe anderen de kaatste lootjes doormaken.

Hier ook nog 5 weken!! Vind het weer heel erg spannend ;) het is ons derde kindje maar dat maakt het niet minder spannend,...... Misschien juist wel spannender :)
    Voel me verder heel erg goed, buik is dik en zit wel in de weg met veel dingen maar ik mag echt niet klagen.
    Ik ben volgens mij zo een 10 kg aangekomen maar hou het niet echt bij.

3. nono

nono Niet meer actief

Jaaa leuk! Ik zit wel ietsje verder maar goed, maakt niet uit toch? :)

4. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi, gezellig!! Iedereen welkom;)
    Bevallingen eind dec/jan! Zou eigenlijk t onderwerp moeten aanpassen in die titel. Bij mij is het trouwens de eerste, heb dus geen flauw idee wat me te wachten staat;)) spannend!!

Buik idd beetje in de weg! Energie wordt minder, merk ook dat ik graag wil stoppen met werken maar werk voor mezelf. Probeer deze week te minderen!!

X

5. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik moet nog ietsje langer maar wil ook graag meekletsen!

6. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Hoi dames,

Hier ook ietsje verder maar wil graag meekletsen. Voor ons is het ook de eerste dus elke dag vanaf nu vind ik spannend.

Hoe verloopt bij jullie de zwangerschap tot nu toe?
    Vandaag en gister voor een ctg en echo in het ziekenhuis geweest vanwege migraine, maar de kleine maakt het gelukkig goed :)

Groetjes

7. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Haai dames. Hier nog ietsje langer maar scheelt niet veel!!!! Ik probeer er nog lekker van te genieten hihi

8. Cinderellea

Vervelend van de migraine!

Hier gaat het tot nu toe goed! Weinig kwaaltjes alleen slecht slapen en sinds een paar dagen heel erg last van, voornamelijk, mijn linker hand. Heb gister een brace gekregen en dat helpt gelukkig iets.

Jullie al helemaal klaar voor de baby? Al met verlof?

9. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    ook hier eentje in de laatste weken. kom ook gezellig meekletsen. Nog een weekje werken voor mij en dan gaat de 17e ook pas mijn verlof in. De laatste weken probeer ik een beetje rustig aan te doen maar dat gaat niet echt lukken haha. Sinds gisteren de babykamer af en vandaag begonnen met de wasjes en alles strijken en in de kasten leggen. Ik moet nog wel de laatste dingetjes aanschaffen en die staan op 20 december en mijn kinderwagen komt de 24ste komt dus allemaal aardig dichtbij.
    Het is ook mijn eerste kindje en ben in totaal 14 kg aangekomen

10. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hier ook nog maximaal 5 weken! Mijn dochter kwam bijna 2 weken later dus zal nu ook wel weer zijn ;)

11. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hier ook aan het aftellen! Hopelijk komt hij pas na de feestdagen :D

Uitgerekend 15 januari, ons eerste en ik ben 10 kilo aangekomen nu....

Ik zit al langer thuis vanwege BI, bloedingen en harde buiken maar dit gaat met rust gewoon goed!

Volgende week de laatste echo! De liggingsecho. Alhoewel we wel weten dat hij goed ligt. Toch fijn om zijn mooie gezicht weer te kunnen zien <3

12. Cinderellea

Wat leuk, ik ben 17 januari uitgerekend en ook eerste kindje, vind het best wel eng. Wel heel vervelend van je bekken en de harde buiken.
    Hier donderdag de laatste echo.

Alles staat bij ons klaar. Alleen de laatste wasjes nog doen maar dat komt allemaal nog wel. Ga nog gewoon naar de Universiteit dus heb t redelijk druk. En de box moet nog opgezet worden, daar staat nu de kerstboom :D

13. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hoi, lees dat je last hebt van je hand? een carpaaltunnelsyndroom? ik heb soms ook echt pijn. Ben jij er mee naar de dokter geweest?

14. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hallo meiden,

ik wil hier ook wel gezellig meekletsen
    Ik moet nog 5 weken morgen ga ik naar weerk 35. Ik ben zwanger van de 2de. De eerste is gekomen door een inleiding ivm afwijkende waarden. Deze zwangerschap is zoveel beter! kan nu echt genieten, maar moet zeggen dat het wel zwaarder word nu.
    ben heel nieuwsgierig hoehet nu allemaal zal gaan. Dinsdag moet ik weer naar de gyn ivm hoge bloeddruk en suiker, voor controle, laatste keer lag het in stuit dus nu maar hopen dat het draaid..... dat zou wel heel erg fijn zijn .

hoe is het bij jullie?
    merken jullie ook dat het zwaarder word.
    dat slapen soms gewoon moeilijker word.

15. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi meiden!
    Wat gezellig zo!

Die kwaaltjes tja... Ik mag op zich echt niet klagen. Rond week 30 wat fysio gehad vanwege bekkenpijn maar lijkt nu verdwenen te zijn. Wel nog een groeiecho gehad vorige week omdat iedereenmaar tegen me bleef zeggen dat ik zo'n kleine buik heb (ondanks de kilo's;)) als je dat maar vaak genoeg hoort word je vanzelf onzeker.... Maar echo was helemaal goed, dus miet iedereen naar laten kletsen;))

Ik heb sinds kort dat ik s nachts begin te snurken... Haha... Volgens man maak ik hele aparte geluiden s nachts;)) Hoofd zit ook helemaal dicht als ik wakker word, alsof ik verkouden ben maar dat ben ik dus niet;)

Wij krijgen trouwens n jongetje en hebben zo'n 34 weken over de naam gedaan;))

Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden van de weg naar de bevalling!! Hoe staan jullie erin? Relaxed, gespannen?
    X

16. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik sluit me hier ook graag aan. Nog 4 weekjes tot de uitgerekende datum voor mij. Al zegt iedereen dat het een kerstkindje wordt....
    Maar van mij mag de uk tot in het nieuwe jaar blijven zitten.

17. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hier heb ik dus ook last van, met name s nachts.
    Gisteravond met gewrichtscreme gesmeerd en handen voor het slapen tijdje omhoog en polsen recht gehouden en toen viel het wel mee.
    Kijken of dat vanavond ook gaat lukken.
    Anders toch even op zoek naar twee brace's (is dat het juiste meervoud?), maar die dingen zijn behoorlijk duur volgens mij.

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik kom ook gezellig meekletsen :) nog 5 weekjes te gaan en zwanger van de eerste. Heb weinig klachten gehad tot nu toe, merk wel dat ik steeds meer moe wordt en minder lang kan lopen. Ben niet heel bang voor de bevalling maar vind het wel spannend!

19. Cinderellea

Klopt! Heb gister de huisarts gebeld, op zijn aanraden en iemand van hier een brace gehaald. Vandaag voor t eerst om gehad.

Leuk dat jullie een naam hebben Isa! Wij hebben ook nog niet zo lang geleden de knoop doorgehakt. Was zo lastig.

Begin nu wel zenuwachtig te worden voor de bevalling, weet niet waarom maar ben er veel mee bezig. Heb ook geen idee wat ik moet verwachten.
    Ben trouwens tot nu toe ook maar 5 kilo aangekomen maar in t begin veel afgevallen..

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook ietsjes langer dan vijf weken nog... maar nie veel langer meer..;)

Ben zwanger v d tweede uitgerekend p 20 jan. Vorige was 9 dgn te laat..

Ook hier last v carpaal tunnel syndroom. Vorige week n brace en dat helpt.

Deel Deze Pagina