Nou net terug van zh,en morgenochtend 07:00 wordt ik ingeleid...ik baal wel dit is de 3de x en had zo graag thuis willen bevallen,tegenvaller maar ja in ieder geval hebben we morgen de kleine in onze handen dus dat is positief Voor de andere dames hier,hoop ik dat jullie snel aan de beurt zullen zijn! En ik zal ons 'resultaatje' hier neerzetten zodra we uit het zh zijn! Jullie nog een mooie dag en weekend gewenst en zet hem op meiden!
Dat scheelt idd! Haal het gewoon voor de zekerheid en dan zullen we het vanzelf zien. ben al weer wat gerustgesteld, thnks!
Ow succes morgen hartmannetje...wat spannend zeg...maar goed je weet al wat je te wachten staat! Tielo volgens mij kloppen die schattingen nooit... mijn eerste werd groter geschat en was 48 cm.... Nu was bij 32 weken ons meisje 1960.... dwz schatting op einde 3500, nou zal mij benieuwen... Hier vanmiddag op bed gelegen man man ik slaap zo slecht s nachts,. Ik ben dr echt zo klaar mee... maar goed ben ook al vanaf juli 2012 zwanger (hiervoor twee keer mis gegaan)
Spannend hoor! Hopelijk heb je vandaag nog even je rust kunnen pakken. Heel veel succes morgen ik ben blij dat je je jochie in je armen mag sluiten, en wacht nieuwsgierig op een berichtje!
Intussen misschien al niet meer nodig, maar succes Hartmannetje! Hopelijk ben je intussen al aan het genieten! Ik zou willen dat het hier vandaag ook begint... mijn ventje en ik hebben het althans een zetje gegeven ze zeggen toch dat nog eens goed vrijen helpt wel, laten we hopen! Kheb het toch maar gehad Baat het niet, dan schaadt het niet!
@tielo ik hoop het voor je! Frambozenblad thee schijnt ook te helpen. @hartmannetje ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan @hier. Wij zijn terug van ons weekendje weg. Ik weet niet of het voor werk is of vermoeidheid maar sinds vrijdag last weer van harde buiken,steken/buikpijn/krampen onderrug, stuitje bovenbenen verkramp helemaal en moet echt ff goed ademhalen om niet te gaan hyperventileren. Ondanks dat echt een heerlijk uitje gehad met me lief. Gebruiken jullie ook Frambozenblad thee of perineum massage?
Succes Hartmannetje! Spannende dag voor jullie!!! @ Tielo: wat een gave lodger!!! Maak je ze ook op bestelling ? Morgen de laatste echo....de liggingsecho met 35.5 weken. Gek dat dit de laatste is. De volgende keer dat we hem zien hebben we hem vast <3
Ik heb nog heel wat echo's opstaan voor ik beval Morgen bij de vroedvrouw langs, vrijdag naar de gyn en ik geloof de week erop nog eens als ik dan nog niet bevallen ben... Ik wil gerust een lodger op vraag maken Maar verzenden naar Nederland etc komt er dan allemaal bij hé
Hoi Firsttimer, Ik heb frambozenbladthee liggen maar ik weet nou niet hoe het zit met het eerder opwekken van de bevalling? Ik wil dit namelijk helemaal niet! Ik wil ruim de feestdagen voorbij zijn voordat ik rustig kan bevallen. Ik wil niet het risico lopen om de thee te drinken als het ook een bevalling op gang kan brengen....Dan begin ik wel in januari met drinken. Wat betreft de massage. Dat wil ik wel proberen. Ik had olie hier in huis maar ben het kwijt....zucht. Dus als ik het vind of nog nieuwe koop dan gaan we (man moet helpen) het zeker proberen @ Tielo: Hoeveel vraag je dan voor zo'n lodger?