Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    @Firsttimer hier sinds gisteren begonnen aan de frambozenbladthee, ben benieuwd..

De massage doe ik niet aan, de verloskundige heeft gezegd dat het eerder uitzondering is dat je er scheurloos uit komt dan andersom, het enige wat je nog kan doen is op het moment zelf een warm washandje tegen je onderkantje aan voor goede doorbloeding.. Niet het leukste wat we willen horen, maar dan ben ik er vast op voorbereid.

Net visite gehad en ben nu echt bekaf, merk ook dat ik minder van die goedbedoelde opmerkingen kan hebben. Geniet er nog maar ff van nu, ja leuk en aardig maar ik wil genieten van mn kleine mannetje. En je belt me meteen bij de eerste wee he, euh nee ?!

Hoe was jullie weekend verder? Ben benieuwd of hartmannetje haar mannetje al aan het knuffelen is..

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Hier gaat het goed vandaag lekker nog wat opgeruimd..... Ben ook benieuwd naar hartmannetje :D

Mamaana succes met de thee ! Wie weet :)

Ik heb trouwens amper hardebuiken of voorweeen.... Hoor zoveel mensen er over due ook rond de 35 wk zwanger zijn maar kan me er niks bij voorstellen... Net zoals blauwe ribben en maagzuur ... ( afkloppen hihi )

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hi dames!

Ik heb nog niet alles teug kunnen lezen, er is echt zò veel geschreven ;)

Spannend hoor Hartmannetje, ben heel benieuwd! Hoop dat je nu lekker met je mannetje kunt knuffelen, geniet er van!

Tielo; gaaf hoor! Leuk dat je dat allemaal zelf kan ;) ziet er echt goed uit.

Hier wordt het nu allemaal wel wat zwaarder, voel me af en toe echt een oude vrouw :D. Gisteren ben ik de stad in geweest en uiteindelijk moest ik maar in twee winkels zijn maar ik was echt helemaal uitgeput daarna. Kan niets meer 'gewoon' doen.
    Afgelopen dagen wel veel baby wasjes kunnen doen, kraampakket is binnen, aankomende week tasje voor het zh klaarzetten en nog klossen regelen.

4. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Heerlijk Cooks! Hier wel flink last van maagzuur, vooral s'nachts getsie. Ook wel harde buiken vooral als ik te veel doe ;)

5. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Laten we het hopen! hihi
    Heerlijk joh dat je daar geen last van hebt, lekker van genieten:D

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Nog niet alles bijgelezen, maar ga ik zo doen.
    Hoop dat Hartemannetje inmiddels bevallen is en heerlijk aan het knuffelen met de baby. Ben stiekem wel een beetje jaloers.

Wat supertof Tielo, knap dat je dat zelf kan maken zeg. Ben echt een kluns wat dat betreft.

Moet je van genieten Cooks, dat je nog nergens last van hebt!

Wij zij net terug. Eind van de middag geland en nog eventjes uit eten geweest in Amsterdam. Ben gesloopt maar het was zo leuk. Ik ben verliefd op London. Zeker rond kersttijd het is daar zo mooi allemaal. Gelukkig komen we er een aantal keer per jaar. Maar het liefst zou ik er zelf gaan wonen. Ik ben wel gigantisch uit m'n dak gegaan wat babykleertjes betreft.
    Wel sinds donderdag ontzettend veel last van harde buiken/oefenweeën. Slaap hierdoor heel slecht, hoop dat het snel weer een beetje afzakt. Hier ook geen oliemassage, geloof er niet zo in, je scheurt toch wel uit denk ik altijd, net zoals de frambozenblad thee. Daarbij wil ik graag iets overtijd lopen, wil zo lang mogelijk na de feestdagen bevallen..

Ga nu teruglezen en net lijstje aanpassen!

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Bevallingslijst

27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥
    31 december - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje ♥
    31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥
    5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥
    12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥
    13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥
    13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥
    15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥
    18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥
    20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥
    8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥
    10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥

Hij is weer up to date![/QUOTE]

8. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hier ook al paar keer last gehad van menstruatie krampen,nu weer weg,zal dat oefenweeen zijn geweest,vind wel spannend worden hoor,voorral als je wat voelt,de kleine is nog lekker druk in de buik,en oja wel veel last van steken in me rug ,voorral als ik ga zitten ,dan spring ik over reind hah,en ik heb gewoon de drang om kerst spullen weer op te ruimen ,hah

9. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Klinkt heerlijk cinderella! Ben benieuwd naar al je aankopen haha denk dat ik me ook niet zou kunnen inhouden. Ik ben nog nooit naar Londen geweest maar lijkt me idd geweldig helemaal rond de feestdagen.

Hier alle twee de kleintjes ziek,..... Was een lange nacht. Jongste heeft tussen ons in geslapen. En kleine in m'n buik was echt heel erg druk vannacht, hij deed me gewoon pijn af en toe;)
    Oudste dus ook maar niet naar school vandaag, wordt een pyjama dag denk ik :D

O die olie massage daar geloof ik ook niet zo in. Uitscheuren hoeft trouwens echt niet hoor, ik heb het (even afkloppen) bij alle twee de bevallingen niet gehad gelukkig. Zegt natuurlijk niets over deze keer maar goed.

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik kom me verplicht weer aanmelden, hehe :) Ik loop nog steeds bol rond...
    Namiddag naar de vroedvrouw voor mijn controle... Ik had nog naar de gyn gebeld of ik deze nu mocht afzeggen omdat ik vorige week al 2x geweest was, maar het mocht niet... En vrijdag eindelijk terug naar de gyn...

Ik begin ziek te worden :( Sinds gisteren erg moe, verkouden, keelpijn,... Pfft! Niet nu!

11. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Cinderellea, London heeft op mij ook zoveel indruk gemaakt 2 jaar geleden!

Voor vandaag lekker niks in de planning, heb echt bagger geslapen vannacht, heen en weer rollen en echt steken in mn liezen bah hebben jullie dat ook? Zouden dat mn banden zijn..

Fijne dag iedereen vandaag..

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Hartmannetje, ben je al lekker aan het knuffelen met je baby?

Volgens mij slapen de meesten hier niet zo lekker :( Heen en weer rollen lijkt het niet echt op bij mij, het is meer een heen en weer volksverhuizing :D

2 winkels in is eigenlijk ook alles wat ik kan. Dan ben ik echt op, wat me weer frustreert omdat ik eigenlijk nog wel 5 winkels in wil. Moet echt mezelf dan weer naar huis/auto slepen anders loop ik teveel en trek ik het helemaal niet meer.

Gisteren een drukke dag met verjaardagen en bij mn broer en vriendin geweest. Denk dat het ook komt door het zitten, maar had de hele middag last van mn buik. Een heel zwaar drukkend gevoel onderin. Denk ook dat de beeb aan het indalen is. (daar kun je trouwens ook pijn in je liezen van krijgen)

Heb de laatste dagen ook veel harde buiken, lijken meer oefenweeën eigenlijk omdat ik echt op mn ademhaling moet letten zo vervelend als ze voelen.

De baby schopt gelukkig niet keihard tegen mn ribben, maar duwt af en toe wel met zn voeten er tegenaan. Dinsdag bij de verloskundige leek het wel of hij met zn voetje voor m'n ribben zat!

Nou sterkte iedereen! Ik ga nog even verder met de babykleertjeswas :D

13. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    17 december is het trouwens volle maan ;););)

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Idd, er zijn er veel die er op gokken dat ik van 17 op 18 december zal bevallen omdat het volle maan is ;)

15. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Nou maar flink duimen dat het zo is Tielo!

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Momenteel ben ik eigenlijk te moe en te suf om daar op te hopen... dat betekent namelijk dat ik niet uitgerust aan mijn kraamtijd begin dan! Ik voel me zo slap als een vod op dit moment! :(

17. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

He! Vervelend Tielo! Beterschap hoor! Niet leuk; ziek zijn!

Ik kan nu eindelijk na dik 5 weken verkoudheid zeggen dat ik weer kan ademen door mijn neus en alleen nog 's avonds zakdoekjes nodig heb. Zo vermoeiend!

Ik heb vanmiddag ook een afspraak bij de verloskunde. Vanochtend een liggingsecho. Netjes met het kopje gedeeltelijk ingedaald. Helaas geen foto's meer en geen 3d beelden gezien.

Ach ja...over een paar weekjes kan ik elke dag naar hem kijken :D

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hier vandaag niet zo'n beste dag. Heb al een paar dagen af en toe last van m'n maag (gas), maar wat het vandaag is.....?
    Zodra ik 10 min zit word ik helemaal beroerd,
    moeie, zware armen en schouders, misselijk, licht in m'n hoofd.
    Zodra ik weer sta is het weer over, maar kan moeilijk de hele dag op m'n voeten staan. Misschien dat liggen nog helpt, maar het net gegeten dus moet nog even wachten voor ik dat probeer.

19. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Vervelend Tielo, hoop dat het niet doorzet!

Ai Poohbear, klinkt ook al niet zo lekker. Wanneer moet je weer voor controle?

Ik heb ook dat zware drukkende gevoel onderin, kan niet eens meer normaal lopen vandaag :( zal inderdaad wel komen door dat de baby al is ingedaald ofzo? Nu maar weer op de bank, even rust hoop dat het helpt.

20. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    tielo beterschap, vervelend tijdens die laatste loodjes!!

ben ook benieuwd hoe het bij het eerste babay'tje is van ons clubje..

ja meiden die laatste loodjes wegen zwaar... ik voel me af en toe een pinquin/olifant/varkentje... ik heb morgen weer een afspraak bij de gyn, ben benieuwd of we een datum inleiden meekrijgen...

Deel Deze Pagina