Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Ik heb een tijdje niet gereageerd omdat het allemaal erg onrustig was.
    Nu weer even alles bij gelezen :p

Afgelopen zaterdag nog in het ziekenhuis geweest omdat de baby geen leven meer vertoonde.. Gelukkig hoorde wij al wel gauw het hartje maar toch voor de zekerheid ctg en echo. En alles was goed! :D
    Waarschijnlijk omdat het vrijdag en zaterdag erg onrustig was met harde buiken en voorweeen was mijn buik te geprikkeld om de bewegingen te kunnen voelen.
    Vandaag bij de verloskundige geweest en de baby is volledig ingedaald en ligt ook vast in de bekken.
    Nu had ik de laatste weken steeds een hoge bloeddruk en veel voorweeen waardoor ze dachten dat het eerder zou komen.Maar ik ben inmiddels al 36 weken :) En nu is alles sinds gister weer helemaal rustig en ook mijn bloeddruk was weer netjes.
    Stilte voor de storm...?? Of toch helemaal uit gaan lopen? Wat denken jullie. Iemand ervaring mee?

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Laatste loodjes zijn idd zwaar. Ook hier veel harde buiken. Ben maar begonnen met de ziekenhuis tas.

Ben eeg benieuwd naar de eerste baby s van het clubje! !

Ben steeds a h kijken of er al nieuws is!

3. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames het heeft even geduurd,maar we zijn vandaag thuisgekomen!
    Ik zou afgelopen zondagochtend ingeleid worden aangezien mijn vliezen waren gebroken,maar geen weeen activiteit.Nou in de nacht van zaterdag op zondag een enkele wee gehad die ik nou niet echt heftig vond en zeer onregelmatig,dus wij naar het ziekenhuis waar wij om 07.00 werden verwacht.
    De arts toucheerde mij om 07.30 en wat bleek....ik had al 5 cm ontsluiting!:$ Waar dat nou vandaan kwam???Dus het enige wat ze deed was een ;rondje' baarmoedermond stimuleren en nog geen 3 minuutjes later begonnen de weeen...Onze zoon is geboren om 09.30 dus 2 uurtjes later woog 3100 gram en is 47 cm 'groot' :p
    We hebben hem chase-victor-reney genoemd en we moesten 1 nachtje logeren samen met manlief in hun baby 'suite'...een heerlijke luxe kamer voor ons alleen.
    Bijgaande een toch nog spontane bevalling en een nachtje in top ziekenhuis in beverwijk!Bijgaande foto's van de kleine vent en onze luxe kamer!

Bijgevoegde bestanden:

4. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Wauw hartmannetje gefeliciteerd!, wat een prachtig kereltje!! Lekker genieten meid fijn dat de bevalling toch nog zelf op gang is gekomen.

5. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanxs en jij(jullie allemaal) nog even en dan mogen jullie ook!
    Hoop dat dat nel gebeurt!
    Zal uiteraard blijven meelezen reageren etc!
    Zet hem op meiden:D

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    ff ego, lees dadelijk alles bij:

Vanmorgen stond ik op met barstende hoofdpijn, verstopte neus,... ik voelde me gewoon rotslecht. Toen ook mijn ontbijt (en daarna ook niets anders) niet kon binnenblijven, heb ik maar platte rust gehouden tot 15u... Ik werd om 15u30 bij de vroedvrouw verwacht voor mijn controle. Daar vertelde ik hoe slecht ik me voelde en uit mijn urinestaal bleek dat ik aan het uitdrogen was.... Na een half uur aan de monitor moest ik naar het labo voor een bloedname en dan terug een half uur aan de monitor. Daarna naar de gynaecoloog om toch maar eens de kleine te laten checken... Ook omdat ik om de 3 minuten een harde buik had, waarbij de ene meer pijn deed dan de andere..
    Ik heb zeker 20 minuten aan de echo gehangen omdat de gynaecoloog toch zeker het middenrif wou zien bewegen... het kleintje bleef te rustig. Na een half uur binnen gezeten te hebben werd ik wandelen gestuurd voor een cola, toen ik daarna weer binnen mocht, was het al bijna 18u30. Opnieuw een half uur aan de echo en opnieuw hetzelfde besluit. Dan maar terug aan de monitor in de kraamafdeling, waar ik een groene doek moest inleggen om het vochtverlies te controleren en ik moest water drinken tegen het uitdrogen. De monitor zei daar opnieuw hetzelfde: de harde buiken kwamen steeds vaker terug en deden steeds meer pijn, het kleintje bewoog goed... tot de gynaecoloog er aan kwam met de echo; weer niets! Om 21u mochten we eindelijk naar huis vertrekken... woensdag moet ik teruggaan... En ohja, inwendig onderzoek: status idem aan vorige week, een hele week harde buiken en voorweeën zonder effect... Dit begint echt wel frustrerend te worden! Het kleintje werd nu ook geschat op 4kg! (De gyn benadrukte dat er een grote foutenmarge op zit, maar dat ik er mee moet rekening houden dat we een stevige baby zullen krijgen)
    Zo... dit wou ik even ergens kwijt!

7. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Hartmannetje gefeliciteerd!!! Dat is snel gegaan !! Wat een poepie !!

Tielo wat een rot dag zeg! Snap dat je er gigantisch klaar mee bent ... Kop op!

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    @hartmannetje: gefeliciteerd! wat een schatje! en fijn dat je onverwacht al 5 cm had en het toch een natuurlijke bevalling is geworden! Geniet van elkaar!

@Tielo, wat naar al die onderzoeken en dan nog geen duidelijkheid! Wat een gedoe zeg! Hopelijk woensdag wat meer duidelijkheid en zekerheid! 4 kg zo ik me niet te druk om maken, mocht je dat wel doen. Mijn jongens waren beide 4400+ gram en heb natuurlijke bevallingen gehad, jongste is wel met vacuüm gehaald omdat hij verkeerd lag, maar dat was maar 1x meetrekken. En ben bij beide niet geknipt of gescheurd..

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @hartmannetje, gefeliciteerd! Wat een schatje zeg :)

@tielo, ik snap dat je er dan echt ff doorheen zit. Knuffel!

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gefeliciteerd hartmannetje

Tielo wat frustrerend! Wordt idd groot geschat . Hopelijk snel wat duidelijkheid

11. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Gefeliciteerd Hartemannetje, wat een prachtig kereltje heb je op de wereld gezet! En ontzettend mooie namen. Voel je je verder goed nu? Lekker genieten!
    Zal je zo als allereerste als bevallen op ons lijstje zetten. :D

En Tielo, wat een rotdag heb jij gehad. En stom dat je na al die onderzoeken nog geen duidelijk hebt. Hopelijk woensdag.. En hoop voor je dat de kleine snel komt!

12. Cinderellea

Bevallingslijst

27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥
    31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥
    5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥
    12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥
    13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥
    13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥
    15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥
    18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥
    20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥
    8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥
    10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥

Bevallen
    Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - -Naam- - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn

Hij is weer up to date!

Hartemannetje, wil je dat ik je zoontje met naam erop zet? (Eventueel met puntjes ertussen?

13. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @hartmannetje: gefeliciteerd! Wat een prachtig kereltje!

@tielo: balen dat je nu nog niks verder bent en je zo'n last van harde buiken envoorweeen blijft houden. Hopelijk komt de kleine zich snel aandienen. Knuffel.

@hier: na gister een uur op de bank te hebben gelegen ging het weer een stukbeter. Kon nog steeds niet lang zitten, maar lang genoeg om m'n avondeten gewoon zittend weg te krijgen.
    Vanochtend erg vroeg wakker (voor het eerst sinds mijn verlof) en manlief moest kort daarna uit bed. Heb nog een half uur geprobeert verder te slapen, maar dat lukte niet. Dus dan maar even in bed op zp kijken.
    Fijne dag allemaal!

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    @hartmannetje....wat een liefie! Fijn dat alles goed is gegaan.... klinkt als een droombevalling...? Idd een mooi zh! Geniet van je prachtig knulletje

@tielo..snap dat je er helmaal klaar mee bent...hopelijk vanavond met die volle maan!!

@hier... zo naar de gyn. Ben benieuwd of ik een datum inleiden mee krijg... aan de ene kant wacht ik misschien liever af maar zit er ook vaak best doorheen...

15. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    goedemorgen allemaal.

tielo wat ontzettend balen, hoop dat het snel beter gaat en dat de oefen weeen/harde buiken wat uithalen.

Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een draaipoging, schijt nu al in mn broek van angst hahah. vind het allemaal heel spannend.
    ik hoop natuurlijk dat het allang gedraaid is en dat ik zo weer naar huis kan.

nou ja meiden veel plezier vandaag
    en succes bij de verloskundige, of gyn als je vandaag moet

16. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Tielo voel je je vandaag wat beter?

Spannend justme komt vast helemaal goed vandaag, succes!

En voor de meiden die controles hebben vandaag veel plezier, en de meiden die er doorheen zitten dikke knuffel nog maar even

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vandaag voel ik me nog even belabberd als gisteren... Heb amper geslapen vannacht en ik ga dadelijk proberen iets te eten... Hopelijk blijft het binnen!

Justme: veel succes meid, we duimen voor je dat het lukt en dat je niet te veel pijn moet hebben!

18. Cinderellea

Poohbear, balen dat je zo vroeg wakker was. Kan je eindelijk uitslapen.. Haha. Misschien dat je vanmiddag nog een paar uurtjes kan pakken.

Mamenzo, succes bij de vk vandaag. Hoop voor jou dat je een datum krijgt dan. :)

JustMe, wat spannend, de draaipoging. Ik zou ook zeven kleuren schijten denk ik. Heel veel succes en hopelijk is de kleine gewoon al uit zichzelf gedraaid.

Tielo, hopelijk vandaag bevallen dan. Wat rot dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat je je eten zo binnen kan houden!

Ik ga zo naar college, ga momenteel steeds minder en alleen naar die echt belangrijkste college's. Vannacht ook hier weer rot geslapen nog steeds veel last van harde buiken.
    Wel is alles klaar, kleertjes zijn gewassen en het bedje is opgemaakt. Enige is dat de box nog opgezet moet worden en ik moet mm ziekenhuistas nog inpakken. Maar zelfs enveloppen van geboortekaartjes zijn al klaar, wat een pokke werk was dat. Hoeveel kaartjes hebben jullie?

19. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Gefeliciteerd Hartmannetje! Wat een prachtig mannetje heb je op de wereld gezet, geniet er van.

Jeetje Tielo wat een gedoe zeg, en dan nog geen cm opgeschoten,..... Heel erg frustrerend. Hoop dat de kleine snel zal komen!

Justme, heel veel succes zo! Hoop dat de kleine mee werkt, of beter nog zelf al goed is gaan liggen ;) lijkt me ook heel spannend.

Hier oudste naar school, jongste naar de crèche vandaag. Kan ik een beetje bijkomen heb weer een slechte nacht gehad omdat onze dochter niet lekker was en alleen tussen ons in wilde slapen. En er is al zo veel ruimte in bed nu :D
    Verder nog steeds dat drukkende gevoel van onder bij het lopen,...... Nog even volhouden.

20. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Succes bij college, knap dat je dat nu nog doet!

Wij hebben niet zo veel kaartjes volgens mij iets van 70, maar nog geen enveloppen geschreven. Heb de enveloppen niet eerder binnen laten komen, wil de adressen uitprinten op een sticker fel dan ben ik ook zo klaar ;)

Deel Deze Pagina