Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by isa77, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    hahahahaha tielo, touwtje springen, wel voorzichtig he!!

nee maar dat ze is ingedaald is wel positiever ivm een eerder inleiding! dwz dat die dan wat gemakkelijker gaat verlopen zeg maar dan wanneer dat nog niet gebeurd is!

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ziezo... Aangekomen in het ZH en wat zie ik :) ik moet bij de vroevrouw en bij de gyn komen! Hiep hiep hoera! Tot zo dames

3. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    gelukkig nou succes!

4. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland

ik baal wel, want met mn eerste ben ik ingeleid met 38 weken en dus ook niet spontaan beginnen maar goed deze zwangerschap was zoveel beter, maar goed ik kijk gewoon terug op een super zwangerschap met wat normale klachten en mogen genieten van de buik en dan neem ik dit op de koop toe. als de kleine maar gezond uitkomt.

5. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    wij hebben 10o kaartjes besteld, we hebben er 80 nodig maar de vorige keer ook dacht ook shit die en die die nog.
    liever iets teveel dan te weinig.
    we hebben de proefdrukken al thuis nog een paar kleine aanpassingen en dan zijn ze klaar

vonden jullie het ook zo moeilijk om leuke kaartjes te vinden? wij hadden met onze eerste een beschuitdoosje en wouden nu ook weer graag een grappige aparte maar pff was niet veel keus.

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Bij ons was het moeilijk iets te vinden dat we beiden mooi vonden... Ik heb 10j geleden een cursus Photoshop gevolgd en ik kende er nog wel wat van... Dus 8!!! Ontwerpen later was ons kaartje af! Heb er zeker 10u aan gewerkt voor ik 100% tevreden was van dat laatste! Maar nu merk je amper dat het zelf ontworpen is... Ben er beat trots op

7. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    dat is wel heel gaaf, ben wel heel nieuwsgierig, misschien een leuk idee dat als de kindjes straks allemaal geboren zijn of tussendoor een foto van het kaartje en het kindje natuurlijk hier laten zien.

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @tielo: fijn. We horen wel hoe het ging neem ik aan :)
    @justme29: goed dat je het positief bekijkt, gezondheid is idd nr 1.

Kaartjes vinden is niet mijn hobby nee, zoveel sites, zoveel kaartjes, maar gericht zoeken op bepaalde kenmerken kan vaak weer onvoldoende.. Frustrerend.
    Wat ik ook jammer vind is dat je bij veel sites niet van te voren kan zien hoe het kaartje met jouw tekst erop eruit komt te zien (voor de kaartjes die wij leuk vinden tenminste). Dan moet je echt al een proefdruk van vragen met tekst (en dus in feite het kaartje al bestellen). Ik zou juist graag de verschillende opties (kleur, lettertype, grote lettertype, lokatie tekst) zelf willen uitproberen op de site.
    (En wacht nog steeds op 3 proefdrukken, gggrrrr)

9. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Vond het wel lastig om een leuk kaartje te vinden. Eigenlijk wilden we een kaartje in dezelfde stijl als onze zoontjes. Die waren van wat dikker cremekleurig papier/karton met alleen een kleine tekening voorop en hun naam.

Maar dat soort kaartjes zie je nu eigenlijk helemaal niet. En we willen dit keer liever niet bij de drukker kaartjes bestellen, vooral omdat je daar zo 100 euro meer betaald.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Pff k vond kaartje ook zo moeilijk!

Wij hebben deze gekozen.. Zijn eigenlijk niet echt super tevreden, hadden liever een lichter kaartje maar er zijn weinig tweeling jongen/meisje kaarten!! Helaaas!! Wij hebben 90 kaartjes besteld

Tielo succes hopelijk schiet je wat op haha

11. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Ja klopt dat je idd extra betaald maar VL vond dit veel prettiger, dus ja... :) bestel er idd nog wel zo'n pakketje extra bij voor thuis.

12. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hier was kaartjes ook zo'n drama. Poosje terug hebben we de knoop doorgehakt. Heel blij met het kaartje, uiteindelijk voor een lief, simpel kaartje gegaan. Hier ook extra kaartjes besteld, bang dat ik iemand vergeten ben haha.
    Gaaf Tielo, zelf je kaartje ontworpen!

Hier al de hele dag op de bank. Niet helemaal lekker. Nog steeds veel harde buiken en ben aan t spugen/diarree (sorry voor de onsmakelijk details haha)

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Alles bleek in orde te zijn met de kleine spruit, hij/zij haalde zelfs 10/10 op alle vlakken :) joepie! Mijn afspraak van vrijdag mag blijven staan en dan zal ze nog eens strippen! Hoera! Blijkbaar had ze eergisteren ook al wat gestript, maar daar heb ik maar weinig van gemerkt...
    Mijn maag is nog steeds niet in orde, ik hoop dat ik mijn boterhammen van daarnet binnen blijven... Ik was 1.5kg afgevallen t.o.v. eergisteren!
    En ohja... de gyn denkt niet dat het voor deze week zal zijn, maar je weet maar nooit!

14. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Spannend tielo nog even afwachten dus! komt steeds dichterbij hihi

Hier hebben we de geboortekaartjes via gupje.com besteld.. erg tevreden over! Enveloppen liggen al in huis geschreven en gelabeld :) Goeie en snelle service daar :D

Verder gaat het hier vandaag ze gangetje.. ben precies 35 wk dus mijn laatste 5 weken zijn ook ingegaan .. spannend hoor

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik heb weer heel de namiddag gewerkt aan iets creatiefs: gevolg, ik ben gesloopt! Helemaal op, een emotioneel wrak! Ik stond bij de apotheker daarnet zelfs op het punt om in tranen uit te barsten... Ik ben het zoooooo beu! Gewoon het gedacht dat de baby nog gemakkelijk 2 weken op zich kan laten wachten, is voor mij een ramp! Ik wou zo graag dat hij/zij er binnen dit en 5 dagen al was... Noppes....

Hier heb ik trouwens aan gewerkt... het is lang nog niet af: ik moet de uil nog appliceren aan de fleece en dan de fleece nog bevestigen aan het uilenstofje... Nog veel werk dus! Het is voor diezelfde vriendin van het vorige werkstukje

Attached Files:

16. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland

ben helemaal niet jaloers, wat is die mooi. wat heb jij talent, onze kleine heeft een uilen kamer

snap dat je het zat bent, hoop ook voor je dat het snel komt! duim voor je

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Tnx! Dat uilenstofje vind je overal hoor (Maastricht markt op vrijdag is dat zelfs maar 5 euro ofzo per meter!) En het is helemaal niet zo moeilijk om te maken... behalve die grote uil erop... Nu liggen de lapjes stof er nog gewoon op, ik moet ze er nog op naaien en dat heb ik nog nooit gedaan... dat wordt niet gemakkelijk en voor hetzelfde geld verknoei ik het dan helemaal... Ik zal een foto posten als het af is :)

18. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    hoi Allemaal!!

@minder contact vrienden, dat is hier ook zo, ik heb tijdens mijn zwangerschap echt gemerkt wie me echte vrienden zijn en dat je niet met iedereen even bevriend bent. mijn 3 beste vriendinnen zijn niet eens op mijn babyshower verschenen. Uitnodigingen waren een maand van te voren verzonden, ze waren van mening dat dat te kort dag was.

@kaartjes ik heb er 25 besteld, ik heb best dure kaartjes besteld maar vond deze zoo mooi en de meeste kaartjes te standaard. en we versturen de rest gewoon via de mail.
    Foto Geboortekaartje GB914 FC2 Blue (High Quality Top Color 300 grams (inclusief),------Niet van toepassing------,------Niet van toepassing------,-Niet van toepassing,Ik wil de enveloppen eerder ontvangen,via vrienden / kenissen of familie,---Niet va
    Doen jullie ook aan kraambedankjes?

@Tielo meis een dikke knuffel voor je ik heb het zo met je te doen dat je het zo zwaar hebt ik hoop dat heel onverwachts hij toch snel komt en jij gewoon de tweede bent!

@cinderella beterschap meis ik weet hoe het voelt om uitgeput gewoon te zijn en dan ook nog de rest erbij bahh!

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    O helemaaaaal geweldig dat kaartje zeg!!

20. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @sammy dankjewel. Mijn beste vriendin had voor voorjaar zoontje een kaartje hier vandaan en altijd in me achterhoofd gehouden. Enige wat een beetje onhandig is is dat ik na de geboorte wel gelijk foto moet maken van de kleine

Share This Page