Zo, dat was weer een korte nacht... Begint nu wel spannend te worden, ben nu 37+1 weken dus het mag komen nu! @kraambezoek, wil echt zo min mogelijk mensen na de bevalling om me heen. Mn ouders en schoonouders en dat is wel genoeg voor de eerste dag... Daarna kijken we wel, VL heeft de agenda in beheer, dus dat komt wel goed! Hier trouwens ook zo'n sm! Begon al over logeerpartijtjes terwijl Uk nog niet eens geboren is! :O Gaat dus echt niet gebeuren... Hier rommelt het wel elke avond, buik en rug. vooral die pijn in mn rug is echt heel vervelend. Gisteravond onder de douche gestaan en dat hielp gelukkig wel . Ben echt zo benieuwd wanneer het echt gaat beginnen!
Inmiddels is de vk langsgeweest, omdat de weeen nog niet goed opgang zijn gekomen heeft ze nog niet gekeken. Ze komt vanavond nog een keer langs, ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten @bean ze zijn spontaan gebroken, dacht dat ik in mn bed aan het plassen was, haha
Ik kom even snel melden dat ook mijn vliezen net gebroken zijn. Heb al 3 cm ontsluiting en we vertrekken nu richting t ziekenhuis..
Ow, Cinderellea, dat is 4 weekjes te vroeg? Hopelijk is je kleintje al volledig klaar voor de nieuwe wereld! Doe dat goed en probeer ervan te genieten meid! We duimen voor je! Ik ben volop aan het kuisen hier Hopelijk kan ik dadelijk ander water opkuisen... Of misschien moet ik eens tot Nederland komen, de lucht is daar precies beter!
Heel veel succes allebei! Ik heb onderhand zo vaak het huis al schoongemaakt dat ik eigenlijk niet echt meer wat te doen heb. Zo nog maar even stofzuigen. Ik moet wel zeggen dat ik mij de laatste dagen heel sloom en lusteloos voel. Dus niet echt nesteldrang.. Al zit ik wel te wachten dat de zon weg is van de ramen dan kan ik de ramen zemen.
Al heel wat gekuist hier,... en nog heel wat werk voor de boeg! De keet MOET en ZAL blinken vandaag! Nuja... tot ik het helemaal voor bekeken hou! Nu eventjes pauze (wachten tot het droog is om de zetels terug te schuiven om dan het andere deel te doen
Ik oooooook, meer meiden waarvan de baby nog niet is ingedaald? Ik kreeg vandaag te horen dat hij er nog steeds geen zin in had.. het maakte niet veel uit alleen zou de ontsluiting langzamer gaan. En van de google/forumverhalen word je ook niet gelukkig
succes dames.spannend zeg,ik wil ook haha,even wachten maar he.hier is baby boy wel al helemaal ingedaald,en het lijkt of ik me slijmprop aan het verliezen ben ,maar da betekent nog niks helaas,word gek van de maagzuur en koppijn,en slapen kan ik ook niet s nachts,overral spierpijn steeds,maar ja we houden nog even vol spannend zeg,begin nu wel eng te vinden naderde bevalling
Zo net weer tig pagina's doorgelezen, er wordt goed doorgekletst hier @dames met gebroken vliezen: spannend! Veel succes! @kaartje: yes gistermiddag zijn eindelijk de proefkaartjes binnen gekomen en we zijn er meteen zo goed als over uit. Het wordt waarschijnlijk deze: Zebra :: Belarto @familie/kraambezoek: wij hebben niet zo veel familie, alleen m'n broer, oma en wat verdere familie (ooms, tantes, neefje, nichtjes en aanhang). Alles bij elkaar 12 man (volwassenen), waarvan er 9 op meer dan een uur rijden wonen. Dus verwacht niet veel mensen in de eerste 48 uur. @verder: alles is hier rustig, gelukkig maar want ben op. Gister etentje voor m'n oma d'r verjaardag. Erg leuk hoor, maar het was een flinke zit. Had vannacht ook veel last van m'n bekken door het zitten (auto, bij m'n oma, in het restaurant 3,5 uur, weer in de auto). Ga zo eerst maar eens even opruimen, want volgens mij is er een bom ontploft hier....