jij ook een goedemorgen, hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad dus dat is wel erg fijn! ben ik wel erg blij om ik moet in ieder geval nog ff schoenen kopen voor mn dochter. en misschien naar kerst in oud kampen. xxx
Goedemorgen... Ben er vanochtend achter gekomen dat ik niet meer voorover mn haren kan wassen in bad... hahah tuimel gewoon om tegenwoordig Hier is het rustig.... wel slecht geslapen... niks bijzonders dit weekend!!
Goedemorgen allemaal, Hier ook onrustig geslapen, maar er rommelt nog niks. Wel veel vocht in m'n handen. Slaap nu met polsbeschermers van mijn man om (ik skeeler niet), maar de afdrukken stonden vanochtend in m'n handen door het vele vocht. Maar goed het houd denk ik 70% van de pijn weg, dus daar doe ik het voor. Verder werd ik vannacht helemaal verkrampt wakker, maar dan verkrampt bij m'n borstkas/middenrif en ben ik al 2 nachten heel levendig maar naar aan het dromen (ik zal jullie de details besparen). Wel gek om te lezen dat het bij sommige al zo erg rommelt en hier nog niks gebeurt. Heb 1 keer harde buiken gehad, dat was bijna 2 maanden terug. En afgelopen maandag dat ik beroerd werd als ik zat (ruimtegebrek?). Maar kan me er verder dus niks bij voorstellen. Wel spannend hoor voor iedereen. Ben benieuwd hoeveel kerstkindjes er komen
Bedankt voor alle felicitaties. We zijn zo gelukkig! Ik zag zo op tegen de bevalling, maar het is me achteraf meegevallen. Het is zo snel gegaan ineens. Ik voelde me al een paar dagen niet lekker, veel hardebuiken/voorweeën en spugen. Na een hele beroerde nacht, met hele pijnlijke 'voorweeën' werd ik Vrijdagochtend wakker en was er eigenlijk niets raars aan de hand. Rond 10 uur lig ik op de bank televisie te kijken als ik ineens water voel stromen. Eerste gedachte is dat ik in m'n broek heb geplast maar al heel snel besef ik dat het m'n vliezen zijn. Ik raak volledig in paniek en roep huilend m'n vriend. Hij belt de verloskundige en die komt er gelijk aan. Zij stelt vast dat ik al 3cm ontsluiting heb en dat we naar het ziekenhuis moeten. Eenmaal goed en wel in het ziekenhuis was ik helemaal rustig en zat ik echt een beetje in mijn eigen wereldje, ik heb lang muziek geluisterd en dit hielp me heel erg met ontspannen. Na een uur zat ik al op 5 cm. Toen ging het ineens echt snel. Ik moest weer heel erg overgeven en wist op een gegeven moment niet meer waar ik het zoeken moest, kreeg misschien 20 seconde om op adem te komen van de ene wee en dan kwam de volgende alweer. Al snel zat ik op 10 cm en mocht ik gaan persen. Uiteindelijk is na een kwartier persen Niké geboren om 16.34. Ze werd gelijk op mijn borst gelegd en daar heeft ze even gelegen tot ze haar gingen onderzoeken. Ze heeft een prima gewicht en is verder helemaal gezond. Ze heeft alleen een beetje moeite om op temperatuur te blijven en haar bloedsuiker week ietsje af. Hierdoor ligt ze in een warmtebedje. Ik ben zo gelukkig, ze is zo mooi! Maar ook totaal overdonderd, ik ben afgelopen week nog gewoon op de uni geweest en nu ben ik al bevallen. Het is allemaal zo snel gegaan. Dat had ik nooit verwacht. Maar ik geniet volop. Ze drinkt haar flesjes ook goed en ik ben zo trots op haar! Ik kom snel weer bijlezen hier! Hoe is het nu met jou Bean?
Wauw Cinderella, wat een verhaal en wat super dat t lekker snel gegaan is! Lekker zo voor de kerst!!!
Logisch dat je erdoor overdonderd werd, Cinderellea! Ik denk niet dat iemand écht verwacht dat het op DAT moment zal gebeuren en weet wat er zich dan te wachten staat... Maar je hebt je er goed doorheen geworsteld! Laat je kleintje nu maar fijn op krachten komen zodat je daarna nog meer kan genieten! Je hebt dat super gedaan! Ik ben nog altijd redelijk ziekjes: zwaar verkouden en erg futloos. Ik heb nu al bijna een uurtje om de 10 minuten wat krampen alsof ik ongesteld ga worden en dat wordt telkens gevolgd door een harde buik. Het doet helemaal geen pijn, dus ik denk dat het weer voorweeën zijn. De krampen zijn wat ongemakkelijk, maar ik verdraag ze goed. Ik denk maar dat je het echt wel weet wanneer het begonnen is, en dat is nu zeker nog niet het geval...
Hier wordt het nu echt spannend. De hele dag vrij rustig gebleven heb zelfs nieuwe schoenen gekocht haha Dus had me er al aan over gegeven dat het niks meer werd. Tot ik na de wc moest en zag dat ik bloederig slijm had verloren.. ( sorry voor de details) en heb af en toe een wee nog wel goed te verdragen. Dus net maar weer de vk gebeld omdat ik morgen pas 37 wk ben. Nu even afwachten wat ze zegt.
Bean spannend hoor wat zei de vk? Cinderella fijn dat ze het zo goed doet!!! En Tuurlijk ben je overrompeld zo snel ineens. Nu lkr genieten! Hier n rustig dagje eigenlijk. Lkr gerommeld in huis.
Wow....ik was even sinds gisteravond niet op ZP maar vroeg me al af hoe het met jullie allemaal ging. Cinderellea! Wow! Gefeliciteerd met je dochter! Wat is dat snel gegaan! Geniet van haar!! Bean; spannend!! Ik ben benieuwd wat de VK heeft gezegd? Tielo: wat vervelend dat jij je nog steeds niet lekker voelt. Ik hoop voor je dat het toch doorzet!! Poohbear: vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik weet er helaas alles van. Sterkte! Voor de andere dames ook veel sterkte en succes. Hier vandaag redelijk goed volgehouden om even wat laatste dingen te kopen voor kerst. 10 minuten lopen en dan weer naar de auto om vervolgens naar de volgende winkel gereden te worden. Het is waardeloos maar we hebben wel de meeste dingen kunnen kopen en het is toch wel fijn dat ik het zelf kan uitzoeken. Maar de pijn is toch wel vervelend. Ook kreeg ik op een gegeven moment vreselijk steken in mijn schede...AUW! Daarna maar heerlijk gaan lunchen en bij thuiskomst even gaan slapen. Nu een heerlijk avondje met mijn man op de bank. Fijne avond!
Oh spannend Bean, hopelijk zet het nu door! En bij jou ook aan t rommelen, Tielo, hopen dat het nu gaat beginnen. Wel rot dat je niet zo lekker bent. Inderdaad fijn dat je zelf nog je spulletjes uit kan zoekenVioletRose, wel heel erg balen van de pijn achteraf. Vandaag hebben we weer bezoek gehad en vind het zo leuk om te showen met haar, ben zo trots. Nu allebei uitgeteld. Heb net 3 uur lang naast haar bedje gezeten en geknuffeld maar ben gesloopt nu. Afgelopen nacht kon ik niet slapen, ik wilde zo graag blijven kijken om zeker te weten dat het echt goed ging. Ik vind het zo naar om weg te lopen van haar bedje, heb er keihard om moeten huilen, maar dat luchtte wel gigantisch op.
@cinderella aagh meis ik kan me voorstellen dat je liever niet bij haar weg wilt. Mooie naam heeft ze ook! gaat het verder wel goed met jou zelf? @tielo ik hoop dat het niet voor niks is en het nu eindelijk gaat beginnen voor je! @Bean voor jou ook succes en hopen dat het maar lekker doorzet. @hier alles goed vanochtend de laatste dingen bij babydump opgehaald en bevestigd dat me kinderwagen en maxicosi nog wel binnen komen dinsdag daarna vriendin op bezoek gekregen met een mandje met spulletjes die ze voor de kleine had gekocht. wel groot allemaal rond de 6/9 en 18 maanden. Beste vriendin van me vriend kwam ook nog langs met een setje kleding 0-3 maanden en vanmorgen zelf nog even naar primark geweest voor een paar huisbroeken. dacht ik klaar te zijn met de was toch niet! Morgen schoonmaak/strijkdag xx
De verloskundige is wel langs geweest. Eigenlijk zegt het niet zoveel alleen dat de bm nu week aan het worden is. Maar niet zozeer over hoelang de bevalling nog op zich laat wachten. Dus ik ga maar proberen lekker te slapen en dan zien we het wel weer.. Ik ben ook benieuwd of er kerst kindjes tussen zitten
Gefeliciteerd cinderella !!! Nu genieten !! Dames waar het rommelt : nog ff doorbijten zal niet lang meer duren!!! Hier gaat alles z'n gangetje wat last van me liezen gehad en wat moeilijker slapen maar verder niks Maandag weer op controle !
Hey ja is tijdje geleden dat ik wat neer gezet heb hier maar.heb veel pijn en moe ben vrijdag in ziekenhuis geweest ben de slijmprop kwijt en heb al een opening nu afwachten waneer het echt door zet maar hoe is het met de rest van de dames
Dat zou toch nog een beetje te vroeg zijn hé, niet? Nog zeker een weekje volhouden Nedjla! Ik heb vannacht zalig geslapen! Bijna de klok rond ook en nog ben ik heel erg moe. Ik krijg het maar niet uit mijn lijf... Hopelijk ben ik snel weer de oude en dan kan ik een bevalling aan (nu denk ik dat ik er te moe voor ben om het zo lang vol te houden... erg hé!)
Die vermoeidheid is echt slopend inderdaad. De verloskundige zei gister ook tegen mij dat het echt verstandig zou zijn om s'middags te slapen. Alleen kan ik hier niet echt de rust voor vinden. Hopen dat het snel allemaal door zet.
Aaah volgens mij heeft iedereen er last van. Ik dacht gisteren dat het was begonnen.. moest overgeven en daarna kwamen de regelmatige krampen waarbij ik me echt even vast moest houden. Toen besloot ik met een kruik op bed te gaan in de hoop dat het door zou breken en jammer genoeg werd ik vanochtend zonder pijn wakker. Fijne dag meiden, ik ga lekker niks doen vandaag!