Bevallingslijst 27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥ 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥ 13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Bevallen 15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - -Naam- - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn 20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - Niké Florine - 2750 gram - ?cm - 36 wkn?
Zo, ik heb geprobeerd een update te doen, maar ik ben iemand vergeten denk ik bij bevallen, ik vind het niet direct terug...
Woehoeeeeee GEFELICITEERD cinderella! Wat een geweldig nieuws. Nu lekker genieten van jullie kleine meid! Jij hebt het er vast opzitten Spannend Bean! Hoop dat het snel doorzet en je jullie kleine lekker kunt knuffelen. Succes! Mooi hoor Tielo, je bent echt creatief! Erg leuk geworden weer Sammy, hoop dat ze nog heel even wachten,..... Succes meid. Hier ben ik me echt weer met vlagen ontzettend druk aan het maken om de bevalling,...... Hebben jullie dat ook?? Het is ons derde kindje maar het blijft echt zo ontzettend spannend. Zie op tegen de pijn en ook het niet weten wanneer het komt vind ik echt frustrerend. Gelukkig zijn het vlagen,..... Maar ben toch wel weer erg nerveus. Lichamelijk gaat het opzich nog wel moet echt stapje terug doen en probeer smiddags even te gaan liggen. Het probleem is alleen dat ik in m'n hoofd van alles kan en wil maar dat het lichamelijk gewoon niet echt meer gaat. Zou het liefst de hele dag lekker gaan shoppen ofzo,....maar helaas dat zit er niet in alleen het hoognodige en dan snel weer naar huis
Ik maak me eigenlijk niet echt druk om de bevalling... Gisteren had ik wel plots zo'n vlaag van ... tja, hoe noem je dat... Dat je er plots bij stilstaan hoe alles gaat veranderen. Ik was toen echt aan het genieten van de rust die er was, van de voetjes tegen mijn hand, van mijn ventje naast mij in bed... Het was een zalig moment en toch was ik zo wat onzeker. Gaan we nog gewoon kunnen doen wat we willen doen? Hoe gaat het kleintje zijn (druk of rustig,...) Ik begin nu echt te genieten van de rust die er nog is, zo lang deze er nog is... Nog 5 dagen aftellen tot aan onze datum... Het komt nu echt wel dichterbij!
Oh dames wat spannend allemaal weer die laatste loodjes!! Misschien een beetje vroeg maar ik verheug me er ook al zo op om me gier te melden Hou jullie in de gaten hoor!!! Succes dames met de laatste loodjes en dat er maar een boel xmass kindjes mogen komen!!! Groetjes Kim
Vanochtend hebben we de laatste groeiecho gehad. Naar schatting is de baby nu zo'n 3700 gram! Lekker groot dus! Hadden we wel verwacht, zo'n echo is toch ook wel erg leuk, ze kon z'n gezicht en mond mooi in beeld krijgen. We hebben een foto wat bijna een kusje lijkt gekregen Meteen maar een buikfoto gemaakt:
Dat is inderdaad een flink kereltje Hier was het vannacht weer flink aan het rommelen maar nog steeds niet doorgezet..pff wachten kan wel lang duren.Dus maar besloten om het zo veel mogelijk los te laten. Hoe is het bij de rest? Al ontwikkelingen?
Wauw mooie buik cupcakes! Ik zie dat je andere kindjes ook best op gewicht waren bij de geboorte. Het is toch altijd afwachten he. Bean vervelend dat het elke X rommelt maar niet doorzet. Heb je wel wat afleiding? Hier na die ene nacht niks bijzonders meer. Dus net even boodschappen gedaan pff wat een drukte, ik zat ook nog vast met mn bolle buik tussen de kar en en boodschappenband. (na 39 weken went het nog steeds niet en heb ik al meerdere botsingkjes gehad met muren, winkelrekken, mensen). En ik zal zo even het huis op orde maken. Hoe is het met de andere meiden? En de dames die bevallen zijn lekker aan het genieten?
Mamaana, jammer dat het uiteindelijk niet doorgezet heeft. Is je huisje weer lekker schoon nu? Cupcakes, wauw dat wordt inderdaad een flink kereltje! Leuk hoor, met van die lieve spekbeentjes. En je hebt echt een prachtige buik. Bean, vervelend dat er nog niets is. Maar jouw vliezen waren toch ook gebroken? Na 24 uur moet je dan toch naar het ziekenhuis om te bevallen? Hier wel in ieder geval geloof ik.. Hoop niet dat jullie het vervelend vinden als ik over Niké vertel, omdat dit eigenlijk het zwangerschapstopic is. Ze ligt sinds gister onder de lamp omdat ze ineens erg geel werd. Ook ligt ze nu met haar bedje bij het raam, alhoewel er weinig zon is. Ze heeft erg veel moeite met haar flesje drinken de laatste dag, ze heeft te weinig kracht om te blijven zuigen en valt heel snel weer in diepe slaap. Hierdoor valt ze ook best veel af. Ze slaapt echt heel veel en daar kan ik uren naar kijken. Ze is zo mooi! Wel is het heel anders dan ik verwacht had, ik moet echt even omschakelen. Ik vind het allemaal best wel moeilijk en eng wat er nu gebeurt en ik had het me zo anders voorgesteld. Ik weet wel dat ik me eigenlijk niet moet aanstellen, want er zijn natuurlijk ook kinderen die met 24 weken geboren worden en die ouders hebben echt veel zorgen, maar toch. Ik ben ergens ook zo boos op mezelf en op mijn lijf dat ik niet gewoon iets langer heb kunnen wachten met bevallen en blijf maar malen hoe het kan. Ben ik te druk geweest? Heb ik niet goed naar mijn lichaam geluisterd? Overdag gaat het prima want dan ben ik lekker bij Niké en krijgen we wat bezoek, maar snachts lig ik wakker te piekeren. Sorry voor m'n geklaag. Bovenal ben ik natuurlijk echt heel gelukkig, want ze is prachtig! Echt alles is mooi aan haar
Vandaag controle gehad alles was perfect!!! Baby is ingedaald en vast klaar voor de start dus ..1 jan ben ik 37 wk spannend ...
Hier vandaag check up gehad bij de vk nog niet ingedaald maja kan bij n tweede ook oas gebeuren bii de bevalling. En ze schopt.mn ribben al zo hard.... auwwwww Verder alles prima Hmm cinderella wat vervelend. Je hoort t wel vaker bii te vroeg geboren kindjes dat drinken heel veel moeite kost n logisch dat je dat zorgen baart! Ik hoop dat ze snel een beetje aansterkt. Jullie zijn daar in goede handen. Daarnaast kan jij er niet veel aan doen dat je eerder bent bevallen. Daar moet je je echt niet druk om maken!
Dus nog een weekje volhouden en dan mag ie komen Dan zijn ze er écht klaar voor hé! Toch spannend, die laatste weken! Hier is het nog een paar daagjes te gaan, maar ik denk dat ik wat langer ga moeten wachten... Ik heb daarnet een nieuw (duur!!) stofje gekocht om een dekentje te maken voor mijn petekindje (Het zoontje van mijn zus). Hij wordt 4 januari 1 jaar en ik wou iets persoonlijks maken voor hem! Dit stofje komt op de ene kant, knalrode fleece komt op de andere kant en op de fleece ga ik zijn naam borduren in dikke letters gemaakt van het stof van de achterzijde... Ik zal een foto posten als het klaar is Ik kijk er alvast naar uit om er morgen aan te beginnen! Mijn schoonbroer is bij de brandweer, vandaar de keuze van het stofje Timeless Treasures voertuigen |
@cinderella: vervelend om te horen. Hopelijk gaat het snel beter met je meisje en voel jij je ook weer wat beter. Hier vannacht de kleine bijna niet gevoeld, terwijl hij s avonds en s nachts altijd heel druk is. Toch maar even de vk gebeld en na het luisteren van het hartje, wat goed was, probeerde ze hem te poren, maar hij bleef bijna niet bewegen. Toch maar door gestuurd voor een ctg. Gelukkig bleek alles in orde. Ze gooien het op de groei/ruimte. Maar nu voel ik hem weer echt goed (veel beter als vanochtend en tijdens de ctg) dus dat stelt me nog het meest gerust. Was wel een spannende ochtend, maar ben nuweer helemaal gerustgesteld gelukkig.
Cinderellea huisje is weer lekker helemaal fris. Je moet je echt niet schuldig voelen, sommige dingen komen zoals ze komen en daar kun je als mama niks aan doen. Ik vind het alleen maar leuk om dinngen te lezen over de baby's en mooi om uit je reacties te zien hoe gelukkig en vol liefde je voor je meisje zit. Ik hoop dat ze snel aansterkt en jullie lekker thuis kunnen genieten. Spannend Cooks! Suus heel herkenbaar, hier ligt de kleine ook nog niet ingedaald .. heb je ook zoveel last van maagzuur? Wat ben je lekker creatief bezig Tielo! Echt leuk al die zelfgemaakte spulletjes.
@Cinderellea: Juist omdat je je zorgen maakt, bewijs je dat je zeker goed bezig bent! Het is normaal dat je je dergelijke vragen stelt (denk ik) Zelfs met een volgroeide baby stellen verse mama's zichzelf deze vragen als er eventjes iets niet loopt zoals ze het voor ogen hadden! Het is spijtig dat Niké het even minder goed doet, maar ze zal snel aansterken en dan kan ze, zoals altijd, op jou rekenen!
Mamaana ja vreselijk he dat maagzuur! Pfff de hele dag door.... van mij mag ze iete zakken. Jij dus ook erg veel last van? ! Ik neem alleen rennies. Gaviscon is echt zo vies...
Ja vreselijk haha, ik heb bij de apotheek antagel gehaald dat proeft een beetje naar een vreemde tandpasta, rennies en gaviscon heb ik beide niet geprobeerd. Maar nog maximaal drie weekjes en dan ben ik er lekker vanaf haha.
@cupcakes wat een mooie buik heb je meis en wat een flink ventje ook al! @cinderella meid gewoon lekker blijven kletsen hier hoor! alleen maar leuk om te lezen en neem jezelf niks kwalijk sommige dingen heb je niet in de hand. Ik hoop dat de kleine zsm weer lekker aansterkt en volgens mij zijn jullie in goede handen daar ? @tielo jij bent ook lekker druk bezig met je projecten! ben zeer benieuwd wanneer het jou beurt is