Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hier ook nog rustig,wel n beetje aan het rommelen ,voorral vanacht,erge menstruatie klachten ineens,maar nu weer rustig?!zullen wel voorweeen zijn geweest,vond wel eng hoor haha,
    heb het gevoel dat de baby rustige wordt,en baby zit nu vast in gedaalt,

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @cinderella, je moet jezelf niks kwalijk nemen hoor! Hoop dat Niké snel weer aansterkt!

@cupcakes, mooie buik zeg!

@tielo, jij bent lkkr creatief bezig! Ben benieuwd naar het resultaat :)

@hier, t rommelt nog steeds door, merk ook echt dat Uk rustiger is dan normaal.vandaag weer naar de vlos toe voor controle :)

3. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Ben benieuwd of er ook kerstkindjes in ons groepje geboren gaan worden ..

4. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    ja ben ook erg benieuwt,spannend!

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Als dat zo is, dan hoop ik dat ik het niet ben! :)

6. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hah @tielo,lijkt mij wel leuk,

hier al steeds flinke menstruatie krampen,net gedocht,maar is afgezakt,

7. mamaana

mamaana Lid

20 okt 2013
    81
    0
    0
    Lijkt mij ook wel bijzonder, ik verwacht alleen helemaal niks want ik voel me hartstikke goed zonder kraampjes en pijntjes haha

8. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    nou ik hoop het ook niet hoor!
    Voel me hier ook nog redelijk wel wat pijn in me rug en af en toe wat menstruatie achtige pijnen, maar ik heb het gevoel dat hij pas het nieuwe jaar komt

9. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hier sinds vannacht pijn in mijn onderbuik, vagina en anus. AUW!

Ik kon zonet even van de pijn niet goed lopen. Het is nu minder pijnlijk maar nog wel aanwezig. Wat dit nu weer is?

Gisteren en eergisteren wel het gevoel dat ik indalingspijnen kreeg wanneer hij bewoog. Maar nu voelt het meer constant.

Iemand ervaring, ideetjes?

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier komt ook niks net de kerst. Hoeft van mij ook nog nie;)

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    VioletRose, dat is het indalen dat je voelt meid... Druk op de plasbuis, schaambeen en darmen... Ik ken daar alles van! Als er druk komt op de plasbuis lijkt het alsof ze er een scherp mes doorheen halen... Dan zit die buis gekneld tussen hoofdje en schaambeen... Niet leuk! En je kan geen stap meer zetten!
    Ik heb al enkele weken aambeien door de druk down under... En dat gaat met de bevalling er zeker niet beter op worden...

Ik heb mezelf net chinees besteld, seffes vertrekken om hm te gaan halen... Mijn man is vannacht opgeroepen (brandweerman) en hij is nog steeds niet thuis, stom stormweer! Dus dan eet ik maar alleen :) ik heb gebeld naar de brandweer dat ze maar moeten zeggen tegen hem dat hij zich niet hoeft te haasten, dat ik mezelf wel kan verzorgen! :) haha

12. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Dank je Tielo...! Altijd fijn om te horen dat het niet iets gek is. Maar jeetje wat deed het zeer. Op de bank zitten helpt. Op een harde stoel bleef het maar doorzeuren.

Wat vervelend dat je aambeien hebt! Gebruik je daar wat voor?
    Lekker chinees! Eet smakelijk! :)

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik heb een zalf voorgeschreven gekregen van de gyn, maar die helpt letterlijk geen hol :)
    Ik neem ook Movicol in (zo nu en dan) om de stoelgang op gang te houden... Maar nu heeft dat geen nut meer... De kleine drukt mijn darm dicht, waardoor ik al een aantal dagen niet kan gaan.

Chinees was super lekker! Heeft me echt gesmaakt! Meestal neem ik het zonder saus omdat mijn darmen er altijd slecht op reageren, maar vandaag dacht ik: laat ze maar werken :) haha!

Ziezo, ik ga verder werken aan het dekentje van mijn petekindje :) Het gaat vandaag nog afgeraken! Dit is zoveel gemakkelijker dan de uil! CAS, dat zijn maar 3 lettertjes hé :) Nog ff uitvissen of ik er nog iets ga bij doen of niet... een ster er onder ofzo...

14. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Dame is hier al mooi ingedaald !! Klaar voor de start hihi alles was goed bij de controle !!!!

Heeft iemand mijn stem gevonden ????? Ben m kwijt

15. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Wat grappig dat het bij iedereen zo nu en dan rommelt.
    Ben ook heel benieuwd wie het eerst aan de beurt is :)

Ben vanmorgen ook weer op controle geweest.
    Gek genoeg hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe beter mijn bloeddruk wordt! was nu weer netjes gezakt gelukkig.

Hier begint het nu weer echt met krampen.Zou het dan nu toch doorzetten uitgerekend met kerst? Dat blijft de grote vraag steeds. De verloskundige kan ook niet echt een inschatting maken.
    Maar van mij mag t nu wel blijven zitten tot na kerst.

Wat je nog kan proberen tegen de aambeien is Curanol is een nieuw product en wordt veel geadviseerd door verloskundige en gynaecologen is speciaal tijden zwangerschap en bevalling.

16. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Veel gerommel bij (bijna) iedereen al. Hier nog niks, denk ook dat de kleine goed heeft geluisterd en pas in het nieuwe jaar komt :)

Ben wel erg benieuwd wie de eerst volgende van het clubje is....

Aambeien gelukkig geen last van, maar weet wel dat zinkoxide-zetpillen veel kunnen schelen. Zonder recept bij de apotheek te halen.

@cooks: sorry, hier ligt ie niet. Als ik hem zie stuur ik hem naar je toe!

Had ik iedereen al fijne feestdagen gewenst? Zo niet, dan bij deze alsnog!

17. Soeki

Soeki Actief lid

4 mrt 2013
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik volg hier even mee want ik kan ook elk moment bevallen.
    Ik herken veel van jullie klachten, ik heb ook af en toe voorweeen, menstruatiekrampen, steken inwendig ( alsof er een mesje zit, auww)...
    Spannend, Wie weet een kerstkindje? :-D

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Het gevoel van 'elk moment te moeten bevallen' heb ik al meer dan een week... Maar tja, nada!

Ik hou het naaien voor bekeken vandaag (morgen de kant nog van een dubbele naad voorzien en klaar is kees) en ik ga kerstavond vieren bij mijn ouders; Mijn man is nog steeds niet thuis van de brandweer!

Bijgevoegde bestanden:

19. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hallo meiden,

wat is het bij iedereen lekker aan het rommelen.
    iedereen in volle spanning.
    hier ook wat aan het rommelen, bij mn dochter heb ik been weeen gehad, maar heb nu wel wat oefenen weeen in mijn buik.
    raar gevoel, soms erg pijnlijk, maar regelmatig niet.

Vandaag weer een check gehad..... groeiecho....
    toch een kleine stiekeme hoop dat het gedraaid was maar nu het lag met de billen naar beneden. Het was wel een grote baby nu 37,1 en woog nu ongeveer 3800 gram......
    ik maar dneken dat mn suiker perfect was, is ook wel zo maar de kleine heeft toch wat meegekregen ervan. werd wel netjes uitgelegd door de gyn. bloeddruk was wat aan het stijgen,dus wel even spannend, want met mn dochter zwangerschapsvergifiting gehad.

nog max 2 weken en dan is de kleine er al. dat is wel een raar idee.

meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne feestdagen, geniet van de geliefden om je heen en van het getrappel in de buik.

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wat een gerommel bij iedereen :) nu hopen dat het ook bij iemand doorzet!

Indalen kan flink pijn doen, bij mijn oudste heb ik echt indalingsweeën gehad. Auw!

Ik heb vandaag weer controle gehad bij de VK, alles was prima. De baby is nog niet ingedaald, maar dat schijnt niet uit te maken.
    Uiteindelijk gaf ze me zelf de keuze voor het hoe wat en waar met bevallen. Ik mocht evt. al met 38 weken naar de gyn voor controle en evt. inleiden. VK wil vooral voorkomen dat het een 10-ponder wordt. Ik zou het liefst alles natuurlijk op gang willen laten komen maar wil ook de 40 weken niet voorbij gaan.

Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor 38+6 bij de VK, dan gaat ze proberen te strippen. En als dat niet wil ga ik de week erop naar de gyn en waarsch. in laten leiden.

Deel Deze Pagina