Ik heb een geweldige kerstavond achter de rug, maar ben wel stikdood nu! Merkte net op toilet dat ik mijn slijmprop aan het verliezen ben, dus morgen doe ik het echt rustig aan! Wil absoluut niet morgen bevallen... Alhoewel het verliezen van de slijmprop geen directe aanleiding is, maar toch... We spelen op safe Fijne feesten nog voor iedereen, geniet nog van deen Kerst onder jullie
Spannend tielo... Slaap lekker alvast!!! Hier geen gerommel hoor dames maar dat vind ik niet erg vanaf 1 jan 37 wk dan mag t rommelen hihi
Goedenacht dames, hier ook alles nog lekker rustig gelukkig. Af entoe harde buiken, maar weeën niet. Dacht dat uk ingedaald was maar lijkt nu alweer dwars te liggen.. 2 januari weer controle dan horen we het wel. Flink duimen dat we de feestdagen goed door komen, en pas rond de uitgerekende datum bevallen!
Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, doet me goed! En wat spannend dat het hier voor zoveel dames al aan het rommelen is. Soeki, als je mee wilt kletsen kan ik je ook op ons lijstje erbij zetten als je wilt? Tielo, je maakt zulke mooie dingen! Echt heel knap en je brandwerendeken is echt super tof. Heb je voor de baby ook veel zelf betaald? En fijn dat je een leuke kerstavond hebt gehad, wat heb je gedaan? JustMe, wat houdt het in dat de baby nog niet gedraaid is. Kan je nu nog natuurlijk bevallen? Ben eventjes kwijt hoelang je nog moet.. Spannend cupcakes, dan kun je ook ergens naar toe leven. Maar snap ook wel dat je het liever natuurlijk zou willen. Misschien dient de baby zich zelf wel eerder aan! Hele fijne kerstdagen iedereen! Zal wel gek idee zijn voor sommigen, laatste kerst met z'n tweeën. Wij vieren dit jaar geen kerst, hebben alles gecancelled. Niké woog vandaag iets minder dan 2500 gram, maar drinkt nu wel zelf de minimale hoeveelheid melk op. Kost wel veel moeite en ze is doodmoe daarna, maar is in ieder geval weer iets beter. Was zo trots! Ik ga morgen naar huis, vind het zo raar dat ons meisje in het ziekenhuis blijft en ik straks met lege handen naar huis ga. Anyway, hele fijne feestdagen allemaal! Geniet ervan!!!
Hoi dames gisteravond kerstavobd een gezellig avondje met de.kids op de bank santa claus wezen kijken met lekkere dingen erbij ik wil iedereen fijne feest dagen wensen. En cinderela fijn dat het wat beter gaat met de kleine en de kleine achter laten in het ziekenhuis weet er als van is niet leuk mijn zoontje was met 30 weken geboren maar ze zijn daar in goede handen
helaas betekend dat voor mij een keizersnee, lijkt me idd erg raar om naar huis te gaan zonder je meisje, maar het komt goed met je meisje. ik wens jullie sterkte maar ook een fijne kerst
@Cinderellea: Zo lief dat je met je vers kleintje nog zo up to date blijft in dit topic! Ik ben benieuwd of mij dat zal lukken! Voor kerstavond zitten we meestal bij mijn ouders voor een kleine hap en dan spelen we gezelschapsspelletjes. Enkel mijn zus en haar man (en mijn petekindje) waren er nog, mijn ene broer moest werken en mijn andere broer zit altijd al bij zijn schoonfamilie op kerstavond. Het was in ieder geval super! Eerst hebben we mikado gespeeld (wat al grappig is als de mannen een beetje gedronken hebben) en daarna Party&Co (wat nog grappiger is als de mannen al wat meer gedronken hebben en niet door hebben hoe vals we gespeeld hebben onder de vrouwen, haha!) Heb soms zo hard moeten lachen dat ik er harde buiken van kreeg! Denk dat daardoor mijn slijmprop gelost is Ik ben nog maar pas begonnen met mijn naaiprojecten. Voor ons kleintje heb ik dus nog niets zelf gemaakt, behalve deze badcape. Mijn mama heeft wel een dekentje gemaakt dat unisex is en een lodger. Ik wou wachten met dingetjes voor ons kleintje tot ik wist hoe hij/zij er uit zou zien en welke kleurtjes hem/haar zouden staan Qua haarkleur kan het bij ons namelijk 3 kanten op: ik ben blond, mijn man heeft gitzwart haar en ros haar zit in mijn man zijn familie...
@cinderella, lijkt me idd een heel raar idee dat je meisje in het ziekenhuis achterblijft. Wel gelukkig goede tekenen van voorruitgang! @tielo, spannend zeg! Hier verlies ik het met kleine beetjes. @ hier, t rommelt hier weer flink door, vanaf vanmiddag onophoudelijk eigenlijk, maar geen regelmaat erin. Denk dat ik last heb van flinke voorweeën? T is wel echt uitvinden wat wat is als je voor de eerste keer zwanger bent! @iedereen, fijne feestdagen!
Tielo klinkt gezellig. Wij hebben vandaag kerst bij mn ouders gevierd met zn twaalven! Eerst gekaart, toen gegourmet, singstar en buzz gespeeld helemaaaal leuk was t hihi ben net thuis, nu lekker languit op de bank. Morgen weer een langeeee dag!! Hebben jullie allemaal een leuke dag gehad en gaan jullie morgen nog wat leuks doen??
@Tielo grappig wij hebben hetzelfde wat haarkleur betreft ben ook heel benieuwd welke kleur het wordt. Bij mijn schoonzus is het rossig geworden. Ook hebben wij beide bruine ogen dus denk wel dat de kans groot is dat hij dat heeft. Nog even afwachten en dan zien we m eindelijk! Hier verlopen de kerstdagen rustig waar ik blij om ben mijn moeder is namelijk vandaag al jarig. Dus hoop dat hij nog blijft zitten haha Wel merk ik dat hij stukken rustiger is qua bewegingen. Fijne dag allemaal!
Hier snachts aan rommelen.krampen buik en steken hrt plassen vagina.en baby is inderdaad rustige hier ook
Hier nog steeds geen teken van een begin... Alleen dan eergisterenavond (denk ik) stukje bij beetje de slijmprop verloren, maar dat wil niets zeggen... We wachten verder af, morgen weer naar de gyn!
JustMe, jammer dat het dan een keizersnede zou worden als je zo graag natuurlijk wilt bevallen. Tielo, ik denk dat als we eenmaal compleet thuis zijn ik ook minder actief ga worden hoor. Klinkt heel gezellig en leuk om weer bordspelletjes enzo te spelen. Aah, nou wel leuk hoor. Wilde dat ik zo creatief was! Je kindje boft maar met zo'n mama (en oma) met allemaal customized spulletjes. Miek, spannend dat het bij jou ook rommelt. Echte weeën herken je wel, dacht eerst ook dat ik t verschil niet zou merken, maar t is vrij duidelijk haha. Klinkt gezellig Sammy! In jouw buik weer alles rustig? T is nog veel te vroeg, hopen dat ze voorlopig nog even blijven zitten. Bean, gefeliciteerd met je moeder! Ik vond t ook zo leuk om te zien op wie Niké lijkt. Nou sinds gister ben ik dan thuis. Heel raar en vooral een heel naar gevoel. Wel gaat ze met kleine sprongetjes vooruit. Drinken blijft lastig, maar haar bilirubinegehalte is wel weer gedaald. Ik hoop dat we binnen een week naar huis mogen. Dan kunnen we pas echt gaan genieten!
@cinderellea goed te horen dat de kleine meid het steeds beter maakt. ik hoop dat ze zsm lekker in haar eigen nestje ligt. En als iedereen bevallen is moeten we maar een nieuwe topic openen @Tielo je geduld word zeker op de proef gesteld maar zal het allemaal wel waard zijn straks! @sammy oww buzz dat vind ik zo een leuk spel om te spelen! hele toernooien werden hier gehouden
Ohhhh geen Kerstkindjes...?? Zijn we allemaal de dagen goed doorgekomen..? In ieder geval rond gegeten..?
wat super dat je meisje met stapjes vooruit gaat. echt fijn om te horen. snap dat het allemaal raar is om haar achter te laten,maar mocht je niet blijven? misschien heb je dat wel verteld maar ben ik het vergeten.