Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by isa77, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Cinderella.... Fijn en goed nieuws dat het beter gaat met jullie meisje.. en knallend het nieuwe jaar in voor jullie...

Tielo... Spannend eindelijk een einde aan het wachten.. hopelijk een snelle vlotte bevalling...zet em op...

Lady89...voor mij klinkt het als indalingspijn... Lekker douchen en ontspannen...

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Cupcakes.... Heb je zoveel jeuk...? Vervelend maar let wel op want in je handpalm/ op voeten is niet goed... Mn vriendin is toen oer direct naar zh gemoeten, ivm verstoring lever...

Hier vanochtend gyn..meisje moet nog wat zakken... Wel blijft ze bij 38 weekjes inleiden...nog 18 daagjes dus

3. mamaana

mamaana Lid

Oct 20, 2013
    81
    0
    0
    Cinderellea: Fijn dat het beter gaat met je kleine meid, hopelijk snel compleet thuis!

Cupcakes: Wat vervelend die jeuk, heb je het al met je verloskundige besproken want volgens mij is er ook zo een kwaal 'zwangerschapsjeuk'. Misschien dat zij iets weet dat het een beetje draaglijk wordt.

Tielo: Spannend! Nog even en je kan van je kleintje genieten, succes.

Lady: Heb je nog steeds last van krampen?

Hier: De dag begon even heel anders dan verwacht, controle bij de vk en ze wilde me strippen ivm de vele migraine. Alleen na het opmeten van de bloeddruk bleek deze veel te hoog dus mocht ik meteen door naar het ziekenhuis. Hier aan de ctg gelegen, bloed geprikt en urinecontrole. Hieruit is niks gekomen dus puur die hoge bloeddruk. Ben nu overgedragen aan het ziekenhuis en moet maandag terugkomen voor een nieuwe ctg en bloeddrukcontrole. En bij klachten natuurlijk meteen bellen.

4. lady89

lady89 Actief lid

Feb 1, 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    Ja nog steeds krampen.het lijkt net of het erger wordt.maar nog niet om de zoveel minuten.dus ben benieuwt.hoelang dat nog duurt.spannend hier zeg.

5. lady89

lady89 Actief lid

Feb 1, 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    Hier was baby al voorledig ingedaalt.lag vast

6. Elfje22

Elfje22 Actief lid

Feb 16, 2011
    349
    0
    0
    Spannend Lady89! Succes ;)

@mamana, jeetje wat een gedoe weer,..... Echt balen! Gelukkig was/is het alleen je bloeddruk. Hoop dat je geen klachten krijgt verder en de kleine zich gewoon snel zal melden.

@cupcakes, hier gelukkig geen last van jeuk. Lijkt me inderdaad erg vervelend.
    Fijn dat je man er wat extra is rond de feestdagen! Die van mij is nu nog een weekje thuis en moet zeggen dat ik niet weet of ik het wel gered had zonder hem thuis. Met de andere twee die ook hun aandacht nodig hebben en ikzelf die meer op een vrouw van 90 lijk dan eentje van 29 ;) is het echt wel lastig af en toe haha

7. lady89

lady89 Actief lid

Feb 1, 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    dankje elfje22 ,

8. sitara7

sitara7 Lid

Dec 27, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog zo'n 5 weken. Pfff ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Ik ben zelf niet zo groot (1.54) heb daarom ook niet veel ruimte in mijn buik. Iemand met dezelfde ervaring?

9. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ja, ik :D Ik ben 1.56. Maar mijn buik is heel groot. De reden is dan ook omdat ik weinig ruimte heb dus groeit mijn buik om die ruimte te compenseren. En dat is behoorlijk zwaar, helemaal met mijn bekkenklachten.

Heb jij ook een grote buik?

10. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hey

had gehoopt baby nieuws te lezen, maar het is wel rustig.

Hier toch vanavond naar ziekenhuis geweest. had de hele dag hoofdpijn, zakte niet, voelde de baby minder, en gewoon niet goed te pas.
    aan het ctg gelegen, zag wel regelmatige oefenweeen, maar gelukkig niks uit het bloed of urine gekomen. Bloeddruk was wel hoger geworden en mijn medicijnen word opgehoogd.
    zondag weer komen om mn bloeddruk na te laten meten.

ga nu naar mn bedje ben kapot.

iedereen slaap lekker

11. sitara7

sitara7 Lid

Dec 27, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een grote buik heb ik zeker. Bij mijn eerste had ik ook een enorme buik. De baby zelf was 6 pond. Mijn moeders reactie was: "maar je had zo'n grote buik" :(
    Heb gisteren een extra echo gehad omdat het hoofdje bij de 20 echo wat aan de smalle kant was. Gelukkig zag alles er nu goed uit. De baby weegt nu 2500g. Met 40 weken zal het tussen de 3000g en 3500g wegen. Van mij hoeft het bij de geboorte niet groot te zijn, als het later maar;) goed groeit.

wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest! Maar gelukkkig niets ernstigs.

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Even een update: na bijna 24u in ZH, nog steeds geen verandering. Seffens komt de gyn

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Jeetje dat schiet niet op he!! Succes meid!!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Balen meid!!
    Succes voor wat komen gaat!:D

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Jeetje, dat schiet niet op, sterkte meis!

16. sitara7

sitara7 Lid

Dec 27, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. mamaana

mamaana Lid

Oct 20, 2013
    81
    0
    0
    Succes vandaag.

18. VioletRose

Dat is grappig. Wij krijgen ook een kindje met een iets kleiner hoofd. Haha. Ik denk dat ik dat wel fijn vind tijdens de bevalling :D

Fijn dat alles er nu goed uit ziet. Ja, als je klein bent dan moet de ruimte toch ergens vandaan komen. Hoe vaak ik de "leuke" opmerking; 'zijn het er geen twee?' hoor...;)

@ Tielo: pff, meis. Hopelijk hoor je goed nieuws van de gyno. Sterkte!

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Een uurtje geleden mn eerste tabletje opgestoken gekregen, nog drie uur aafwachten en dan het volgende... Hopelijk moet ik niet aan de infuus met weeënopwekkers... Ik ben vreselijk moe, lig alweer anderhalf uur aan de monitor en straks opnieuw... Ik had me de bevalling zo anders voorgesteld

20. VioletRose

Dikke digi knuffel!!

We duimen voor je! Hopelijk zet het door. :)

Share This Page