Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @cinderellea heerlijk meis!! en lekker met een glas bubbels geniet ervan.

@tielo ik hoop geen bericht dat ze lekker aan het bevallen is!

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Bevallingslijst

27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥
    31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥
    5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥
    12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥
    13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥
    13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥
    15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥
    17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥
    18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥
    20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥
    29 januari - Sitara7 - 25 jaar - 3e kindje ♥
    8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥
    10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥

Bevallen
    15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - -Naam- - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn
    20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - Niké Florine - 2750 gram - 45cm - 36.0 wkn
    28 december 2013 - Lady89 - 24 jaar 1e kindje - Lucas - ???? Gram - ??cm - 38.3wkn

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Lady: gefeliciteerd!!!!

Tielo: hopen dat je inmiddels je kleintje in je armen mag houden!

Hier nog niks, mag nu wel eindelijk thuis bevallen. Had gisteren een heel bericht getypt maar heb de laatste tijd vaak dat ik een bericht wil plaatsen en dan op de homepage uitkom en het bericht weg is :( Heel irritant!

4. sitara7

sitara7 Lid

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ciderellea
    Fijn! Geniet van je kleine meid! De eerste tijd is zo fijn... De rest natuurlijk ook, maar vooral nu gaat het erg hard.

Ik ben nu 35+4. Ik voel wanneer ik beweeg een enorme druk tussen mijn benen. Druk van boven zegmaar. Nog meer dames hier last van? Ik kan me niet herinneren dat ik het bij mijn andere ook had.

5. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hallo ff kleine update.moest voor extra bloeddruk controle vandaag naar het ziekenhuis en hij was weer gestegen. dus mocht blijven. exyra.medicijnen gekregen. afwchten wat ze morgen zeggen
    hopelijk word de keizersnee naar vore grhaald.

6. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Joepie!!!!!! Gefeliciteerd Lady89!! Nu lekker genieten van jullie mooie mannetje :)

7. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    O wat heerlijk Cinderalla!! Ben echt heel blij voor jullie! Niet te onzeker zijn hoor ;) komt helemaal goed.

8. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @justme, getsie,..... Hoop idd dat ze de KS eerder zullen doen! Dit is ook niks natuurlijk. Nog even volhouden meis!

@Tielo, en?? Spannend hoor, hoop dat je in de tussentijd al bent bevallen en jullie lekker met jullie kleintje kunnen knuffelen.

@Sitara, die druk heb ken ik wel hoor! Heb het nu ook al een poosje, bij eerste idd ook niet echt gehad maar nu bij de derde juist heel erg! De ene dag gaat gelukkig beter als de ander.

Gisteren een heerlijke dag en vandaag weer niet,...... Lopen gaat moeizaam maar goed nog even. Maak me vandaag ook weer extra druk, het komt echt met vlagen word er gek van.
    Probeer een beetje afleiding te zoeken dan gaat het wel weer even ;)

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Cinderella wat fijn dat jullie allemaal nu thuis zijn!!! Super goed doet Nike heel goed!

Justme wat vervelend zeg v j bloeddruk. Hopelijk snel morgen duidelijkheid

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @cinderella wat fijn dat ze thuis is! Nu lkkr van genieten :)

@tielo, en? Spannend hoor!

@justme, vervelend zeg voor je, hoop ook idd dat de keizersnee naar voor worst gehaald!

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Cinderella, daar mag zeker op geproost worden!! Geniet van jullie meisje...
    Justme....sterkte meisje, hou je haaks...nog ff doorzetten

12. Cinderellea

Het is zo gek de eerste nacht samen. Net weer een flesje gegeven en ik geniet zo. Het is zo'n fijn momentje samen, ookal is het lastig omdat ze eigenlijk niet wakker wil worden. Kan ook helemaal niet slapen, vind het zo spannend. Stuiter nog net niet m'n bed uit van enthousiasme. Ben ook wel een paniekzaaier nu hoor, heb net (midden in de nacht ja:D ) een babyfoon met camera besteld, vind dat toch een fijner idee denk ik.

Vervelend van je bloeddruk JustMe! Hopelijk komen ze morgen met duidelijkheid!

Jullie nog plannen met oud en nieuw?

13. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    #513 TieLo, 30 dec 2013
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
    RstIk laat even kort weten dat we gisteren de trotse ouders zijn geworden van een erg flinke zoon, Karsten. Hij is 54cm groot en hij weegt 4080g. Helemaal geen dikkerdje, wel een mooie grote baby. We zijn super trots!
    De bevalling was erg zwaar... Eergisteren om 11u in gang gezet, van 20u tot 2u voorweeën gehad, van 2 tot 14u in arbeid... Voor niets... Ik bleef uren steken met persweeën op 9cm en hij daalde niet goed in, dus spoedkeizersnede en om 14.58u bevallen, eindelijk! Wel veel bloedverlies, uitgedroogd en uitgeput... Daar zie ik wel van af... Verder alles prima met ons! Ondank dat hij bijna geintubeer moest worden omdat hij niet wou ademen, stelt hij het prima! Hij drinkt prima aan de borst en slaapt goed

14. Cinderellea

Jaaaaaaaaaa Tielo, gefeliciteerd! Mooie naam en vast een prachtig kereltje! Mooi gewicht ook. Klinkt wel als een heftige bevalling. Nu lekker bijkomen en genieten, het is begonnen voor jullie!

15. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    gefeliciteerd!!!! fijn om tebhoren dat je bevallen bent

16. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    ik ben gister bevallen om 22.10 doormiddel van een keizersnee vqn een gezonde med. later volgt hor alles is gegaan. maar voel me goed

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gefeliciteeerd Tielo!!!!! ik vind het schandalig dat ze je zo lang hebben laten persen enz en dat je dan alsnog een keizersnee moet.

maar gelukkig is alles goed gegaan!!!

Cinderella wat bijzonder he!!! het lijkt mij ook zo gaaf om mn kindjes eindelijk in mn armen te hebben!!

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Tielo gefeliciteerd. Wat een lange jongen. Mooi hoor. Zwaar klinkt de bevalling maar eindelijk is hij er. Nu genieten. Mooi dat hij goed dinkt

Justme gefeliciteerd! !!

19. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Tielo en justme Gefeliciteerd!
    Klinkt allemaal niet heel erg fijn hoe de bevalling verlopen is maar gelukkig hebben jullie het achter de rug.

Ik moet weer even van mij afschrijven.
    Ben echt kapot!
    Gistermiddag begon rond 14:00 de harde buiken met menstruatie achtige krampen weer. Deze waren nog goef te doen en ik dacht dat het de voorweeen weer waren.
    Om 18:00 werden ze al wat sterker. Vanaf 19:30 werden ze echt heftig alleen kwamen ze om de 5-6 min.
    Om 21:30 de vk gebeld en die had het advies gegeven om maar te gaan douche. Na het douche hield het weer aan dus om 23:00 weer gebeld. Omdat ze niet heftiger waren geworden en nog steeds om de 5-6 min kwamen advies gekregen om te proberen te slapen met een kruik.Uiteindelijk 1,5 uur laten na flinke weeen die ik ook echt moest weg puffen is het weer afgezwakt naar gewone voorweeen.. :(
    Ben echt gesloopt..En vraag me af of dit überhaupt nog een keer doorzet.Ik ga zo om 09:00 meteen de vk bellen of ze niet iets voor me kunnen doen. Loop nu al zolang met steeds voorweeen die niet willen doorzetten en durf nu na die valse alarmen onderhand ook niet meer te bellen.

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Tielo, gefeliciteerd! Klinkt als een heftige en zware bevalling :( jeetje zeg dat je zolang hebt moeten wachten voordat je de keizersnee kreeg!
    @justme, gefeliciteerd! De keizersnee is dus toch naar voren gehaald?

@bean, he wat naar zeg :( lijkt me heel slopend idd! Hopen dat de vlos wat voor je kan doen?

Deel Deze Pagina