Gefeliciteerd Tielo & Justme! Lekker genieten van jullie kleintjes. Fijn Cinderellea dat je zo van je kleine meid geniet Bean vervelend dat het niet doorzet, heb je de vk al gesproken? Hier vandaag naar het ziekenhuis weer ivm bloeddruk en heb ook wat bloedverlies sinds vanochtend. Maar aangezien ik vanmiddag voor controle moet bespreek ik dat dan wel. @oud&nieuw: geen plannen lekker thuis op de bank met jip & janneke bubbels haha
JustMe, wauw ook al, gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat je je goed voelt en geniet er lekker van. Maakt de baby het ook goed? Bean, dat is ook dodelijk vermoeiend en lijkt me erg frustrerend zo'n valse start elke keer. Heb je inmiddels al gebeld? Kunnen ze iets voor je doen? Mamaana, succes vandaag in het ziekenhuis en bij de controle. Je bent nu echt bijna uitgerekend, spannend hoor!
Ik heb de verloskundige gesproken. Ze wil nu nog niks doen omdat ik 38 wk ben. Moet rust houden met een kruik.. En afwachten. Morgen had ik al controle staan. Einde vd week wordt ik gestript mocht ik ontsluiting hebben. Hopen dat dat dan wat wordt!
Jaaaa! Tielo! Gefeliciteerd!!! Wat een heftige bevalling! Maar zo fijn dat het goed gaat met Karsten. Nu lekker genieten van elkaar! En justme: de keizersnee is dan toch naar voren gehaald. Ben benieuwd naar jouw verhaal. Nu jij ook lekker genieten van je meisje!
Bevallingslijst 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥ 29 januari - Sitara7 - 25 jaar - 3e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Bevallen 15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - Chase - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn 20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - Niké Florine - 2750 gram - 45cm - 36.0 wkn 28 december 2013 - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje - Lucas - ???? Gram - ??cm - 38.3wkn 29 december 2013 - TieLo - 28 jaar - 1e kindje - Karsten - 4080 gram - 54cm - 40.2wkn 29 december 2013 - JustMe - 30 jaar - 2e kindje - ??? - ???? gram - ??cm - 37.6wkn
Ben ik even wat minder online, zijn er 2 dames bevallen... @tielo en justme: gefeliciteerd! Geniet van jullie kleintjes! @bean: sterkte, hopelijk krijg je snel goed nieuws @oud&nieuw: wij blijven thuis. Nog niks afgesproken verder. Ga denk ik straks een vriendin vragen of zij met haar gezin al plannen heeft. Zo niet, of ze zin heeft om hier oud en nieuw te vieren.
Yeah!! Weer twee babies erbij! Van harte @tielo en @justme. Het wachten en de zwangerschapsongemakken zijn voorbij! Veel plezier in de kraamtijd. @OEN wij gaan niks doen even langs vrienden en that's it. Ik mag sws niet drinken en mijn vriend is bang dat als hij drinkt de bevalling begint en hij niet helemaal nuchter is. @hier voel me verder wel oké beetje last van me bovenbuik de laatste paar dagen en om de haverklap na het toilet. En een moeheid ik weet niet waar ik het vandaan haal. De kleine is ook heel bewegelijk draait en woelt de hele dag door. Blijkt nu ook het toilet en de keukenafvoer verstopt fijn!! Daar gaat me dag van helemaal niks doen.
Tielo en justme van harte gefeliciteerd genieten nu !!! Hier gaat alles nog z'n gangetje... Woensdag 37 wk spannend
Suus, dat is ook lekker gewoon rustig thuis! Bean, vervelend dat je moet afwachten, hopelijk eind van de week strippen. Firsttimer, dat zou ook wat zijn gaan bevallen als je vriend net een glaasje teveel op heeft, t zal je maar gebeuren haha. Toilet en keukenafvoer alweer ontstopt? Ik ben vandaag heel eventjes buiten geweest met Niké, zijn naar een vriendin gelopen die 2 straten achter ons woont. Vond het zo leuk achter de kinderwagen, zo trots! Wel hele volksverhuizing wat er allemaal mee moet haha. Ik ga heel kort een foto van Niké in een fotoalbum zetten op m'n profiel die alleen voor vrienden van hier zichtbaar is. Wil haar toch wel graag even showen Haal hem er strakjes weer af.
@cinderellea wat een wijs poppie!! hele mooie foto. en stiekem ook een beetje jaloers!! kan niet wachten om zelf ook plaats te nemen achter de kinderwagen. hij staat nu te pronken in de woonkamer. De loodgieter is gisteren inderdaad geweest de keuken en het toilet zijn met elkaar verbonden dus vandaar dat ze beide verstopt waren. Zijn tip minder wc papier gebruiken hahaha.. Ja meneer ik moet toch echt om de halverklap naar het toilet kan niet anders. Hier verder alles nog steeds hetzelfde wel verminderde eetlust, misselijk buikpijn maar geen baby. Ga straks ff langs de winkels oliebollen en appelflappen maken voor vanavond en voor morgen een heerlijk gezond ontbijt voor me vent en ik. xxx
Zijn jullie allemaal tegelijk aan het bevallen? Nee grapje, vast druk met oud en nieuw voorbereidingen. Ik kom jullie in ieder geval een heel mooi, liefdevol en gelukkig 2014 toewensen. Een jaar waarin onze levens zo gaan veranderen!
@cinderella, was het maar waar! Hihi gisteren alle boodschappen al binnen gehaald. heb alleen ontzettend last van die menstruatiekrampen, en Uk is vrolijk aan het dansen in mijn buik Ik wil ook iedereen graag een mooi en liefdevol 2014 wensen. Kan niet wachten dat we Uk in onze armen hebben!
Even een update van mijn kant.....mijn vliezen zijn gebroken!!! Vanochtend werd ik wakker in een nat bed. Nu heb ik wat hele lichte kramp en wel rugpijn - maar ik wist wel dat ik rugpijn zou hebben - maar voor de rest is het vooralsnog rustig... Ik hou jullie op de hoogte.
@violetrose: spannend! Veel succes de komende uren. @hier: vannacht gedroomd over de bevalling. De laatste tijd onthou ik al m'n dromen vrij goed, maar nu natuurlijk niet. Weet alleen nog dat het over de bevalling ging... Een voorteken?
VioletRose, Aah wat spannend. Dan kan het niet lang meer duren. Heel veel succes, zet hem op en geniet ervan! Ben heel benieuwd. Firsttimer, ah dankjewel. Ben zo verliefd, kan ook rustig uren naar haar kijken. Poohbear, zou zomaar kunnen, spannend. Iedereen leuke oud en nieuw gehad? Veilig doorgekomen? Hier super oud en nieuw gehad, kwamen uiteindelijk 8 vrienden, lekker gegeten en gedronken. Oudejaarsconference gekeken en daarna vuurwerk afgestoken en nog nagekletst. Was gewoon een beetje aangeschoten, 2 wijntjes gehad en 1,5 glas champagne maar ben niets meer gewend geloof ik haha. Lag ook pas om 05.00 in bed Niké was wel zielig. Die lag eerst boven in bed, maar er ging een of andere bom af en die was helemaal overstuur. Had gedacht dat ze overal doorheen zou slapen. Iedereen heeft heel lang met dr geknuffeld en haar bewonderd en Toen heeft ze beneden in de Wagenbak gelegen met geluiddichte kinderkoptelefoon op, dat ging prima.
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Violetrose: heel spannend! hopen dat je gauw je kleintje mag vasthouden! Wij hebben gisteren samen een filmpje gekeken op de bank, was een lange film die we al eerder wilden kijken maar steeds uitstelden omdat ie zo lang duurde, dus kwam nu wel mooi uit Daarna klaargemaakt om naar bed te gaan, om 5 voor 12 de jongens (met veel moeite!) wakker gemaakt en vanuit ons bed vuurwerk gekeken. Was wel relaxt en je kon het goed zien! Gelukkig was het in onze straat wel rustig, dus daarna redelijk kunnen slapen. (af en toe wakker van een harde knal of een toiletbezoek :S) Ben het de laatste dagen wel helemaal zat! Ben erg moe en heb nergens puf voor. Denk dat de baby is ingedaald of in elk geval wat gezakt is. Moet om de haverklap plassen, soms heb ik net geplast, afvegen, staan en dan moet ik alweer En kan geen houding meer vinden om lang lekker te zitten of te liggen. Dus van mij mag de baby nu wel komen! Hoop echt niet dat ik nog 18 dagen hoef te wachten.. Kijk er ook erg naar uit om ons kleintje vast te houden!