@cupcakes dat gevoel van plassen ken ik, plas ik vlak voor dat ik de deur uit ben sta ik beneden moet ik gewoon weer! ik hoop ook dat ik niet al te lang meer moet wachten! @cinderellea klinkt als een supergezellige avond @VioletRose Spannend! Sterkte meis. Eerste nieuwjaar kindje uit onze groep. ben benieuwd wie er volgen
Heeft iemand trouwens enig idee hoe je kattenpis uit het tapijt krijgt? Staat net verdorie een wild vreemde kat binnen te plassen?!
What the fuck???? Ik heb geen idee het is wel rot om weg te krijgen. Dettol, vanish lees ik een beetje op internet.
Van site oma weet raad; Niets vervelender dan de lucht van kattenpies in je bank, omdat je geliefde huisdier een ongelukje heeft gehad. Ik heb van alles geprobeerd, maar kreeg van een vriendin uit Amerika de gouden tip: Je neemt 3 gelijke delen azijn, heet water en allesreiniger (evt. met geur!). Die mix je, doe je in een sprayflacon en daarmee spray je de bank lichtjes in. Even in laten trekken, en dan met een fohn of in de lucht laten drogen. Zorg wel dat je goed ventileert, want de azijn ruik je! Als het is opgedroogd, zal je merken dat de azijnlucht weg is, en de lucht van de kattenpies heeft "meegenomen".
Violetrose spannend hoor! Succes!!! Nou das nie lekker v de kat. K weet nie echt de tip, zelf geen kat iedereen gelukkig2014
Ehoberichtje van hier, onze kleine man besloot toch nog inog in 2013 te willen komen. 31-12-2013 kwam hij ter wereld. We zijn heel gelukkig en ben non stop aan het genieten. Ik kom later even bijkletsen voor nu wat ik zag succes violetrose!
Jaaaaaa Mamaana, gefeliciteerd me je kleine mannetje! Wat bijzonder, op 31-12! Ben heel benieuwd naar hoe alles gegaan is en naar zijn naam, maar eerst lekker genieten!
@ violetrose spannend!! Kan nooit lang meer duren. @ mamanaa Gefeliciteerd! Lekker genieten en wat een leuke datum! Ben benieuwd naar de tijd. Hier een rustig oud&nieuw gehad heerlijk gegeten met zn tweeën en tv gekeken. Daarna half uurtje naar het vuurwerk en lekker gaan slapen. Nogal al veel slapeloze nachten de laatste tijd. Vrijdag morgen komt de vk om te kijken of de bm verweekt is of ik ontsluiting heb dan wordt ik gestript! Ik was in een week tijd 2kg aan vocht aangekomen 😳 En mijn bloeddruk was ook weer hoog. Dus ik hoop dat als het strippen niks uithaalt ze iets anders gaan proberen.
Mamaana van harte gefeliciteerd!!!! heb je er lang over gedaan? Violetrose spannendd zeg!!!! successs!!!
Bevallingslijst 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥ 29 januari - Sitara7 - 25 jaar - 3e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Bevallen 15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - Chase - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn 20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - Niké Florine - 2750 gram - 45cm - 36.0 wkn 28 december 2013 - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje - Lucas - ???? Gram - ??cm - 38.3wkn 29 december 2013 - TieLo - 28 jaar - 1e kindje - Karsten - 4080 gram - 54cm - 40.2wkn 29 december 2013 - JustMe - 30 jaar - 2e kindje - ??? - ???? gram - ??cm - 37.6wkn 31 december 2013 - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje - ???? - ???? gram - ??cm - 40.0wkn
@ Mamaana gefeliciteerd!!!! wat een leuke datum ook ben benieuwd naar de tijd @bean succes morgen, ik mag ook s´ochtends vroeg langskomen, ben benieuwd of er al beweging in zit. Hier ook veel slapenloze nachten en overdag misselijk krampen en last van me rug ben er langzamerhand wel een beetje klaar mee erg ik weet het.
Wauw wat zijn er weer veel kindjes bij!! Gefeliciteerd Tielo, justme en mamana!!!!!! Nu lekker genieten van jullie wondertje Hier een poosje niet gekeken, wij waren vanaf maandag een paar dagen naar de Veluwe,.... Twijfelde heel erg of we moesten gaan en uiteindelijk toch gedaan. Maar oudejaarsavond voelde ik je niet lekker veel harde buiken, en die bleven maar komen dus zijn stel op sprong om een uur of twee nieuwjaarsnacht naar huis gekomen. Was echt heel bang dat ik in dat huisje zou moeten bevallen eenmaal thuis wat kunnen slapen en wel voorweeen gehad maar uiteindelijk namen die in de loop van de ochtend af. Denk dat ik mezelf gewoon ontzettend druk heb lopen maken,...... Nu een beetje rustig aan en rommelen in huis,......