Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    O vergeet ik nog iedereen een heel mooi en gezond 2014 te wensen! ;)

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @hier: even een egoberichtje... Ik ben zo moe!!!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

hahaha sterkte.. hier nog 1..

4. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Hier even een update..
    Vk is net geweest.
    Ik had gelukkig ontsluiting en ze heeft mij kunnen strippen.
    Maar o wat is dat pijnlijk.. :( Sorry voor diegene dir nog moeten.
    Nu hopen dat het ook wat doet..

5. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Spannend Bean! Heel veel succes hoop dat het wat doet inderdaad. Kan me voorstellen dat het geen fijn gevoel was hoor!

6. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Spannend Bean! Hopen dat het werkt, is die pijn niet voor niks....
    @hier, dacht gisteravond echt dat het begonnen was, vreselijke rugweeën gehad die 2 uur aanhielden en toen stopte het weer.... :( echt balen!
    Ben nu als een gek het hele huis weer aan het schoonmaken terwijl ik zo moe ben... Begrijp echt niet waar ik de energie vandaan haal :(
    Last van flinke nesteldrang denk ik...;)

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Bean ik weet er allesvan strippen is geen pretje maar als t in gang zet wel waard hoor!!!succes

8. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wat is het hier stil de afgelopen dagen..

Pooh, vervelend dat je zo moe bent! Kan je overdag dutjes doen?
    Bean, hopelijk zet het nu door en kan je snel je kindje in je armen houden, spannend!
    Miek, haha stomme nesteldrang. Lekker onderuit op de bank jij:D vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad, hopelijk zet het snel door!

9. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik wil jullie graag even vertellen dat ik mama ben geworden van een prachtige zoon. Hij is op 1-1-2014 geboren om 22.01 :)

En wat zijn we gelukkig!!

Ik heb helaas alleen rug weeën gehad die de bevalling enigszins bemoeilijkte maar na 7 uur na mijn eerste goede weeën is hij geboren. Dus dat is best vlot.

Nu zijn we flink aan het stoeien met de borstvoeding. Hopelijk hebben we het samen snel door.

:)

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Gefeliciteerd VioletRose! Hoeveel weegt hij? Hoop voor je dat de borstvoeding snel beter gaat!

@cinderella, hihi, lig nu ook plat op de bank, op mn kop gehad van VL ;)
    Moet alleen nog ff de badkamer zien te doen, hihi!

11. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

VioletRose, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar hoe alles gegaan is en de naam! Maar nu eerst lekker genieten! Prachtig begin van 2014.

Miek, haha gelukkig. Niet teveel meer doen hoor. Lekker genieten. Nog plannen voor vanavond? (Behalve de badkamer dan ;))

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Violetrose gefeliciteerd!!!!!!

13. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Gefeliciteerd Violetrose!! Lekker van de kleine genieten, borstvoeding is ook niet altijd even makkelijk maar komt vast goed!

Balen Miek dat het na twee uur dan weer moest stoppen, op een gegeven moment heb je dan toch liever dat het doorzet en je snel je kleintje vast kunt houden.
    En die nestel drang ondanks vermoeidheid ken ik ook wel hoor, ik wil van alles doen en heb een berg weg staan strijken vanmiddag maar heb er nu wel spijt van :(

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @cinderella, nee gelukkig niet meer, de strijk heb ik ondertussen ook al gedaan, dus denk dat ik ff heerlijk uitgebreid in bad ga! :)

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @Elfje, is echt balen ja, heel vermoeiend ook! Kan ook niet meer wachten nee... Ben ik dus niet de enige ;)

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Violetrose Gefeliciteerd wat bijzonder!! Mooi begin van t nieuwe jaar!!

Hier vandaag echo gehad en meisje is weer in stuit gedraaid :( verder alles goed gelukkig!!

Ook last van vermoeidheid en nesteldrang!! Haha

17. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    goedenavond meiden

ten eerste mijn excusses dat ik zo weinig heb laten horen, werd van de week een beetje geleefd.
    Het is allemaal ook zo snel gegaan, dat besef ik me nu pas.

Alle nieuwe mama s heel erg gefeliciteerd!
    mama s met de baby nog in de buik sterkte!

Hier is het nu wat rustiger. heb weinig pijn aan de keizersnee wond, maar het is wel net alsof ik nu pas besef dat onze kleine er is. Ik zal even in het kort vertellen hoe het is gegaan,
    die vrijdag er voor naar het ziekenhuis geweest want ik voelde me niet goed, Bleek mn bloeddruk te hoog , maar niet zo hoog dat ik moest blijven en mn waardes in het bloed waren goed.
    tabletje er bij en zondag weer komen voor een nieuwe check bleek hij nog verder omhoog gegaan zijn.
    ik moecht niet meer naar huis. die dag andere medicijnen gekregen maar dan ging de bloeddruk even naar beneden om vervolgens weer omhoog gegaan te zijn. eind van de dag besloten dat de keizersnee na voren teh alen maar ivm de volle planning onduidelijk wanneer dat zou gebeuren.

Later ging de bloeddruk nog verder omhoog en vonden ze dat het zondag of maandag moest gebeuren, als de kleine niet in stuit gelegen gehad dan was ik ook ingeleid.
    samen overlegt en dat als het mogelijk was die avond nog te doen omdat het de volgende dag erg druk was.
    oke dat was ff heel snel, maar goed hij zou de ok bellen en kijken wanneer er een plekje vrij was, 10 min later stond hij aan het bed dat het gelijk nu was. dus moest iemand regelen die mijn dochter op zou halen, want die was er nog. ik ondertussen me om kleden, infuus er in en kather, om half 10 in mijn dochter opgehaald en om 10 uur is mijn andere dochter geboren.

nu heb ik daar wel eeen beetje last van. merk dat het toch wel erg snel is gegaan.

voor de rest gaat het hier redelijk goed.
    de borstvoeding komt redelijk op gang, de laatste nachten niet geslapen. kleine meis is snachts wakker...
    en wil dan alleen maar de borst.....

maar goed dat zal als het goed is snel veranderen.

meiden ik zal jullie niet langer lastig vallen.
    en wens iedereen een fijne avond toe!

ooh ja was helemaal vergeten te vertellen hoe de kleine heet en hoe groot ze is

de naam is sofie kaat emma en woog bij de geboorte
    3220 gram nu is ze 3010

18. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Gefeliciteerd violet rose!!!

19. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Gefeliciteerd

20. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @violetrose: gefeliciteerd! Geniet ervan.
    @justme: kan me voorstellen dat je er even aan moest wennen, dat is wel erg snel gegaan uiteindelijk. En nu genieten van je meisje :)

@hier: overdag een dutje doen zou wel lekker zijn ja, maar op een of andere manier komt het nooit uit :) de hele ochtend kom ik traag op gang en dan na de lunch bedenk ik me wat ik allemaal nog moet (wil) doen. Tegen de tijd dat ik daar de helft van heb gedaan laat manlief al weer weten dat hij onderweg naar huis is en is het dus al weer tijd om het avondeten te gaan maken.... Maar goed, voel me verder nog goed. Nog steeds geen gerommel. Morgen 40 weken.

Deel Deze Pagina