Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by isa77, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Sammy, 25 jr, eerste 2 kindjes, jongen & meisje, uitgerekend 10 februari

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Bevallingslijst

17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥
    10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

Oct 4, 2012
    1,281
    1
    38
    Hoi dames! Ik wil me wel aansluiten bij jullie. Zit ook al bij andere kletscluppies van 10 weken en minder enzo, maar nu ik met verlof ben heb ik graag wat te kletsen :p
    Vandaag ben ik 37.4 wk. Van mij mag ons kleine mannetje heel rap komen. Kan echt niet meer wachten!

4. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

VioletRose: 15 januari, eerste kindje, jongetje en ik ben 30 jaar :)

5. Cinderellea

Bevallingslijst

15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥

6. mamaana

mamaana Lid

Oct 20, 2013
    81
    0
    0
    Iedereen is dus al lekker bezig met de laatste dingetjes zo te lezen!

Leuk idee van het lijstje, Mamaana, 23 jaar, 1e kindje, babyjongentje, 31-12-2013.

Leuk svv! Ik kan ook niet meer wachten om ons kleine mannetje in mn armen te sluiten.

7. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    22 januari -- 21 jaar -- 1e kindje Meisje :D

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Poohbear82, 31 jaar, 1e kindje 05-01-2014, jongetje

9. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    leuk idee ik ben er alleen niet goed in

10. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    welkom alle nieuwe mensen,

ik wil ook wel graag in de lijst komen

just me 30 jaar 2de kindje 13-jan en ben een verassingsei:p

11. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Hallo dames,

Ook hier de babykamer zo goed als af alleen het wandplaten moet worden bevestigd en het bedje opgemaakt.
    Ik ga bevallen in het kraamhotel dus een extra grote tas voor de kleine al klaar gezet. Mijn tas komt na het weekend ik ga met mijn vriend dit weekend een weekendje naar Duitsland even de laatste dingetjes kopen.
    Bed op klossen ga ik ook niet doen babykaartjes zijn besteld en we zijn nu bezig met het gedichtje namen hadden we al voordat er überhaupt een baby was.

12. Joes1

Joes1 Actief lid

Jun 16, 2013
    315
    1
    0
    Geen kraamzorg thuis dus? Ben niet bekend met kraamhotel..

13. Cinderellea

Bevallingslijst

31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥
    5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥
    15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥
    22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥

Hij is weer up to date!

14. Cinderellea

Wat houdt een kraamhotel in? Blijf je daar ook na de bevalling?

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ja! Tenminste ik wel. Ik twijfel nog wat ik wil. Mijn plan was in eerste instantie daar bevallen en en dag of 4 blijven zodat ik de visite daar kon ontvangen.

16. Elfje22

Elfje22 Actief lid

Feb 16, 2011
    349
    0
    0
    Leuk een lijstje!!
    Elfje22 29 jaar uitgerekend 12 jan 3e kindje en het is een jongetje ;)

Kraamhotel klinkt echt heel fijn! Heb er ook wel naar gekeken alleen hier in de buurt hebben we niet zo iets geloof ik. Ben heel benieuwd hoe jullie het zullen ervaren straks.

Kraamhulp hebben we natuurlijk wel aangevraagd, al weet ik niet hoe dat zal gaan lopen. Ik ben er nog niet uit of ik wel van alle uren gebruik wil maken etc, ik wacht eerst maar eens even af of er een beetje een klink is met de kraamhulp. Ik was de vorige keer namelijk echt opgelucht toen de kraamverzorgster klaar was bij ons en we eindelijk met z'n viertjes konden gaan genieten. Ze was nogal aanwezig,......

Hebben jullie al na gedacht wat jullie willen met de kraamvisite? Gewoon langs laten komen of toch een kraamfeest? Ik twijfel nog een beetje :cool:

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Elfje, ik laat de eerste dagen in t kraamhotel alleen "naaste" fam komen. Na 4 weken geven we een kraamfeest dan kan derest komen.

18. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    goedemorgen,

sorrij maar ben heel slecht in namen onthouden dan moet ik een 2de venster openen. Dus vaak reageer ik maar via een quote of in het algemeen.

Ik las dat er iemand in een kraamhotel gaat bevallen, ben heel benieuwd hoe dat zal zijn, lijkt me wel lekker maar ook weer niet thuis. Je komt denk ik wel meer tot rust.

En de kraamzorg daar zie ik ook wel wat tegen op. Heb met de 1ste 3 kraamverzorgers gehad, de eerste was top maar mocht nog maar 2 dagen, de 2de was een ramp en heb ik na heel wat gemurmel verzocht weg te gaan. pff wat een mens, ging pauze apart van ons houden. vroeg of ze later mocht beginnen en eerder weg mocht, maar nu komt die of ze dan wel de uren mocht schrijven.
    mens deed de hele dag niks. als ik wou rusten dan moest mn dochter maar bij mij gaan liggen.

de derde was weer een schat, heerlijk mens!

dus ben benieuwd wat we nu gaan krijgen.ach komt wel goed, heb wel geleerd dat als er geen klik is gewoon iemand anders vragen.

nou ik ga eff opschieten moet zo naar het ziekenhuis controle, kijken hoe de beep ligt, en of het nog steeds voor ligt met de buik.

fijne dag iedereen@

19. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    Hey dames hoe is het bij jullie hier niet zo goed heb veel pijn ook hele slechte nacht gehad heb sins gisteren rug en buikpijn ik heb zelf het gevoel dat het niet lang meer gaat duren ben nu gewoon uit geput kan haast niet zitten kan niet liggen en lopen is helemaal een ramp sorry voor het geklaag maar moest ff van me afschrijven

20. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @nedjla: balen meis, dat je zo'n pijn hebt en slecht hebt geslapen.met nog 3 kinderen thuis zal overdag je rust nemen ook niet makkelijk zijn lijkt mij. Sterkte. Ik hoop wel voor je dat die kleine toch nog even blijft zitten, is voor haar natuurlijk beter. Maar hoop ook dat het voor jou iets beter houdbaar wordt.

Voor de rest: kraamzorg zie ik wel, heb maximale uren aangevraagd en bevalt het niet dan wil ik dat gewoon doorgeven aan het kraamzorgbureau.
    Ik verwacht overigens niet heel veel bezoek, dus geen kraamfeest. Wel wil ik op het geboortekaartje m'n rusttijden zetten en vragen of mensen willen bellen als ze langs willen komen. Dat als een stukje zelfbescherming vooraf, want ik vind altijd alles goed en leuk, maar vergeet soms ook aan mezelf te denken.

Share This Page