Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

VioletRose, wat een mooie namen! Fijn dat hij zo lief is, bijzonder hè? Dan je van het een op het andere moment een gezinnetje bent! Wat goed dat je toch nog doorzet met de borstvoeding. Hoeveel cc krijgt Henry? Hier zitten we nog steeds op 8 flesjes van 50cc en dat krijgt ze soms nog niet eens allemaal op. Niké is in totaal nu 12% afgevallen, we zitten nu op het randje, meer mag ze niet meer verliezen.

Het beval lijstje wordt steeds korter, spannend hoor! Ben benieuwd wie de volgende is.

Hier ligt ze in een melkcoma op m'n borst te slapen. Is zo'n fijn moment. Ik kan het me soms nog steeds niet helemaal beseffen, maar ze is echt van mij!

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Zoooo het gaat hard hier....
    Violet gefeliciteerd, je verhaal klinkt als een roze wolk, geniet ervan!!!

Hier wakker liggen...maagzuur, geen houding misselijk....zoooo klaar mee!!!!

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Dames, we hebben jullie topic verplaatst naar 'zwangerschap clubs'.

4. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Goedemorgen meiden

Hier nog steeds niks. :( ben het zo langzamerhand wel echt zat aan het worden!
    Die voorweeën zijn echt killing elke avond. Buik is wel ontzettend laag, dus iedereen die ik tegenkom zegt, oh dat duurt niet lang meer... ;)

Sorry voor mijn egobericht, maar zit er echt ff doorheen

5. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @miek: herkenbaar, hier ook nog niks, mag nu wel komen hoor. Manlief heeft aan de kleine voorgesteld dat ie morgen komt, woensdag is hij namelijk vrij :) nu hopen dat ons ukkie luisterd.
    En anders hebben we in elk geval woensdag een afspraak bij de vk staan, dus misschien dat ze dan wel wil gaan strippen.

6. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @miek dikke knuffel!! Ik weet ook hoe het voelt om er klaar mee te zijn

@poohbear jij bent ook al aardig tegen het einde aan het lopen. Ik denk dat je wel gestript word.
    . @mamenzo Hoe voel jij je nu?

@cinderellea heerlijk zo een melk coma ik kijk er naar uit. Mis je je buik al een beetje of totaal niet?

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Gna, dat ken ik, die melkcoma! haha! En dan nog zo'n melkmuiltje erbij, geweldig om te zien!

8. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Mijn buik zit steeds meer in de weg! Mijn rug kan ik niet meer lekker bol maken.. Verder voel ik me prima, maar die buik...

Ff klagen.. Sorry dames!

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Dank je wel meiden! Mijn vlos stript pas vanaf 41 weken... Morgen moet ik er weer heen, dus zal proberen of het eerder mag

10. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hele reactie getyped, klik ikverkeerd, alles weg... Nu in het kort dan maar.
    Zo te lezen is het redelijk rustig bij de meeste nu. Hoop ergens ook wel dat ik nu ook de eerst volgende ben om te bevallen :D sta tenslotte bovenaan de lijst :)

Het heeft 40 weken geduurd, maar de nesteldrang is vanavond eindelijk begonnen bij mij. Inene kwam de gedachte: maar als ik nu moet bevallen dan is m'n huis een puinzooi, moet ik de was nog opruimen, heb ik de koelkast nog niet opgeruimd, laat staan de voorraadkast, etc, etc....
    Heb me dus lekker druk gemaakt en toen ik eindelijk op de bank plofte heb ik dat geweten ook. Kleine werd superdruk! (Maar nu slaapt ie volgens mij weer)
    Denk dat als het vannacht verder rustig blijft dat ik morgen weer flink aan de bak ga met schoonmaken en opruimen :) misschien dat ons ukkie dan wel zo gek van me wordt dat ie besluit snel te komen.
    We wachten het maar weer af... Nu eerst slapen.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Korte versie is nog best lang geworden zie ik :D

12. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Heb me rot gezocht naar het topic haha.

Mamenzo & Miek. Vervelend dat jullie je zo rot voelen. Hopelijk zet het allemaal door en komen de baby's nu snel!

Poohbear. Spannend dat ze misschien woensdag al gaan strippen. Super grappig dat je gister pas nesteldrang kreeg. Probeer je niet te druk te maken over de 'rotzooi' :D Vandaag weer aan de slag?

Firsttimer. Ja mis zo nu en dan m'n buik ontzettend. Voelde me zo speciaal toen ik zwanger was. Vorige week werd ik snachts in paniek wakker, want ik voelde de baby niet meer :D Soms aai ik ook over m'n buik heen en dan is er niets meer haha, t is echt wennen.

Tielo. Leuk je weer te zien en heerlijk die melkcoma hè! Hoe is het nu met Karsten? Gaat alles goed?

Hier vandaag een dagje lekker thuis. Krijgen vanmiddag veel bezoek dus lig nu al de hele ochtend op de bank te tutten met Niké en LAW en Order.

13. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @cinderellea oee law and order een van mijn favo series! Hoe gaat het met het kraambezoek het grote gros al gehad? of druppelen ze allemaal langzaam binnen.

@Poohbear herkenbaar ik heb vlagen van nesteldrang en aangezien mijn vriend pas actie onderneemt als de vloer plakkerig is kan ik hier me geluk niet op (sarcasme uit)

@Miek en wat zei je verlos? hoop dat ze het wel heeft gedaan voor je.

@hier opeens een buik een stuk kleiner ik moet donderdag pas weer naar de verlos ff kijken wat er aan de hand is. k ga zo ook hier maar weer aan de slag met mijn nesteldrang

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hier ook de nesteldrang met vlagen, net weer ff te keer gegaan en dat merk ik wel!:(
    Ik moet om 16.00 uur naar de vlos, dus moet nog ff afwachten helaas.
    Heb wel sinds gisteravond last van harde buiken en rugweeën met vlagen, dus hoop dat dit wel doorzet!

15. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @cinderella: ja fijn dat ze het topic hebben verplaatst he?
    Lekker zo'n ochtendje met je kleine meid op de bank.

@firsttimer: ja vanochend weer lekker bezig geweest. In 2 uur tijd alles gestoft en gezogen (muv zolder, heb daat geen stofzuiger staan en tillen is me te zwaar) en de badkamer een snelle beurt gegeven. De middag zal worden besteed aan opruimen en de boodschappen.
    Fijn zo'n vent! Zou hem op heropvoedingskamp sturen! :D
    die van mij ziet gelukkig wel dat er dingen gedaan moeten worden en anders hoef ik het alleen te vragen, duurt soms een dag of 2 maar dan gebeurt het gelukkig ook.
    Wel gek van je buik, misschien dat de kleine wat verder is ingedaald of gedraaid (ruggetje naar voor of naar achter ofzo)? Voel je hem wel goed? Succes met de schoonmaak!

@Hier: vannacht ieder anderhalf uur wakker geweest en minstens een half uur per keer wakker gelegen. en waarom? geen idee.... Hopelijk slaap ik komende nacht beter.
    M'n lunchpauze zit er ook weer zo goed als op, ik ga ook weer verder toegeven aan m'n nesteldrang, ga denk ik m'n voorrraadkast en diepvries eens onder handen nemen, kan ik daarna mooi boodschappen doen.

@iedereen: en? Rommelt er nog het een en ander? Of is het rustig bij jullie?

16. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Haha die nesteldrang om gek van te worden..
    Hier al weken geleden elk hoekje en kastje uitgemest.
    Dus nu elke dag alles aan het bij houden wc's badkamer etc.
    Maar wat kun je soms gek worden van jezelf elk kruimeltje op de grond wordt ik al panisch van.

Gister bij de verloskundige geweest. Ze wilde mij evt weer strippen maar dat zag ik niet zo zitten.
    Het komt toch wanneer hij er zinin heeft.
    Vrijdag krijg ik weer een huisbezoek dan gaat ze wel evt strippen.

Sinds 3 kwartier weer flinke weeen. Hopen dat het nu wel echt doorzet.
    Gek is wel hoe druk de kleine steeds wordt als ik weeen heb 😏

17. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    P.s ik had precies hetzelfde idee van mijn buik.
    En toen zei de vk inderdaad gister dat hij nog verder was ingedaald.

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Bij de vlos geweest, ze gaan echt pas strippen bij 41 weken, mannetje ligt wel helemaal vast in mn bekken en mn onderdruk is wat hoger dan normaal en dat kan een teken zijn, t is dus echt afwachten en hopen dat dit gerommel door gaat zetten :)

19. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @Miek jammer maar toch spannend! Ik hoop dat het doorzet voor je

@Bean heerlijk huisbezoek van de vk! Ik hoop ook voor jou dat het lekker doorzet. Goed om te horen dat ik het me dus niet fantaseer vriend zei het ook al maar dacht zit vast tussen de oren.

@Pooh hier ook alles weer lekker opgeruimd. Kan met een gerust hart bevalling in gaan haha. Alleen nog even me bed opmaken maar dat doe ik voor het slapen gaan wel even. Wat me vent betreft heb nooit zo een zin om het 3 4 keer te herhalen denk altijd je ziet het zelf toch ook wel?? Maar als ik het vraag word het meestal wel gelijk gedaan ligt eraan wat het is.

Hier verder geen gerommel maar wel een soort van kramp van me rug naar me buik iemand daar ervaring mee? ik denk dat mijn kleine nog lekker blijft zitten tot 14-01-2014 en laat me dat nou net een mooie dag vinden om te bevallen :D

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wat een nesteldrang allemaal! Hopen dat het ook wat betekend! Ik had bij de vorige 2 alleen nesteldrang op de dag van de bevalling, dus wie weet!

Deze zwangerschap al veel meer nesteldrang gehad, maar lijkt nu afgezwakt. Heb geen zin meer om op te ruimen en wil alleen maar slapen :)
    Heb de afgelopen dagen wat cakejes gebakken en ingevroren. (even m'n gebruikersnaam eer aan doen :D) Ik heb een heleboel mini-cakejes gemaakt en een aantal grotere, hier smeren we dan wat boter op en strooien er dan blauw/witte muisjes op. De kleintjes mogen de jongens uitdelen op school als de baby er is. Vinden ze wel leuk! Ze vroegen vandaag weer of ze mogen helpen met versieren :)

Ze hebben er ook echt zin in dat de baby komt, vooral de oudste die kijkt er erg naar uit. De jongste is er wat minder mee bezig, maar had laatst een boekje van de bieb geleend over een baby die geboren werd, dat sprak hem erg aan en er werden ook duidelijk voorbeelden genoemd hoe je kon helpen. Dat vond hij wel leuk! Grappig is trouwens dat hij er niet veel over praat, maar wel af en toe spontaan een kus op mn buik geeft en zegt: lieve baby.

Verder is het hier redelijk rustig. Heb wel meer harde buiken, kon vannacht ook slecht slapen. Vanochtend heeft mn man de jongens naar school gebracht waardoor ik ze alleen even de deur uit moest helpen en daarna weer lekker mn bed in kon. Heb daarna tot half 12 geslapen!
    Eind van de middag heb ik de jongens van de bso opgehaald, dacht dat het goed was om dat even lopend te doen, zodat ik nog wat beweging kreeg. Het is iets van 3 straten verderop, maar dat doe ik meestal fietsend. Nou ik heb het geweten! Heb nu onwijs last van mn bekken, doet gewoon zeer om te lopen. Volgende keer dus maar weer op de fiets!

Iedereen sterkte met het gerommel! En hopen dat het nu toch snel gaat doorzetten voor iedereen!

Deel Deze Pagina