Nedjila, gefeliciteerd met je meisje! @winters weer, ik zit er ook echt niet op te wachten! Vind het al vreselijk en nu helemaal als je hoogzwanger of een kleintje hebt. @hier, ben vandaag uitgerekend! En voel helemaal niks... Zelfs de voorweeën zijn weg. Als ik 41 weken ben gaan ze me strippen, doen ze niet eerder. Kijken wat ik vandaag zal doen, huis is opgeruimd dus daar hoef ik ook niks meer aan te doen.
Bevallingslijst 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥ 18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥ 29 januari - Sitara7 - 25 jaar - 3e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Bevallen 15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - C.hase - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn 20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - N.iké Florine - 2750 gram - 45cm - 36.0 wkn 28 december 2013 - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje - L.ucas - ???? Gram - ??cm - 38.3wkn 29 december 2013 - TieLo - 28 jaar - 1e kindje - K.arsten - 4080 gram - 54cm - 40.2wkn 29 december 2013 - JustMe - 30 jaar - 2e kindje - S.ofie - 3220 gram - ??cm - 37.6wkn 31 december 2013 - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje - ???? - ???? gram - ??cm - 40.0wkn 01 januari 2014 - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje - H.enry Arthur - 3400 gram - 48cm - 38.0wkn 08 januari 2014 - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje - C.inja - 2680 gram - ..cm - 38.5wkn
Leuk, zitten we samen op het 40+ wachtbankje ben ik niet meer zo alleen! Wedstrijdje doen wie het eerst bevalt? De andere dames mogen ook mee doen hoor, ik sluit niemand buiten
Nedjla, gefeliciteerd met de geboorte van Cinja! Suus. Oh wat heerlijk, 3 weken verlof! Lekker helemaal bijkomen als nieuw, uitgebreid gezinnetje. Poohbear. Fijn dat je man na de kraamdagen nog wat dagen vrij neemt. Is inderdaad lastig, als ie net een nieuwe baan heeft. Heerlijk dat je weer een nacht redelijk geslapen hebt! Hopelijk blijven het zulke nachten. Ga vanmiddag lekker televisie kijken op de bank, val ik altijd bij in slaap Hoop dat de kleine zich heel snel aandient. Miek. Leuk! Vanaf nu mag het 'echt'. Hopelijk begint het snel met rommelen en zet het door. Lekker dat je huis al helemaal schoon is, is in ieder geval weer een zorg minder Elfje. Niet schuldig voelen hoor, kan jij toch ook niets aan doen. Misschien kunnen jullie een keer met z'n drieën of vieren een filmpje kijken met chocomelk en chipjes? Is toch echt iets heel leuks en hoef jij weinig voor te doen Bean. Hoe is het nu? Hopelijk heeft het doorgezet! Aspirator heb ik toevallig gister besteld en kwam vanochtend binnen, heb hem gelijk uitgetest en werkt veel beter dan dat Stomme neuspeertje. Hier best een beroerde nacht gehad. Niké is aan het klooien met de flesjes en geeft best wel wat mondjes terug achteraf. Ze heeft ietsje verhoging, zit helemaal verstopt en hoest zich helemaal suf. Ga zo de huisarts nog een keer bellen. Word er gewoon heel erg onzeker van en weet niet zo goed wat ik nu moet en kan doen..
@cinderella; wat naar zeg dat Niké zo verkouden is kan me voorstellen dat je daar onzeker van word. Denk niet dat je meer zou kunnen doen dan de huisarts bellen. Hoop dat die je nog wat tips en adviezen kan geven. Beterschap met Niké!
Cinderella watvervelend dat Nike ziek is.hopelijkheeft de ha vandaag ff tijd. Kan hij je geruststellen
Hee meiden, Mag ik mee kletsen...ben sinds lange tijd weer online. Dacht moet maar eens wat afleiding zoeken...wordt gek van dat afwachten! En aangezien de club hier kleiner wordt doordat er al meiden zijn bevallen... Voor iedereen die al bevallen zijn, gefelicteerd.....geniet er lekker van. Bij mij willen ze ook pas strippen in week 41. Duurt nog lang. Wat doen jullie om de tijd door te komen? Hier totaal geen nesteldrang eigenlijk. Alleen maar lui worden van het gehang hihi...
Ahhhh cinderelka, ik heb met je te doen! Je voelt je zo machteloos he tegenover die kleintjes...gewoon bellen, beter teveel dan te weinig!! Succes hoor....
Hier kort ego berichtje. Niké is opgenomen vanwege verderdenking van het RS virus. Krijg als het goed is ze de uitslag van de test.
@Cinderellea, ik bid en hoop dat de uitslag negatief is en ze gewoon verkouden is! Sterkte meid en een hele dikke knuf voor Niké. wbt kraamtijd mijn vriend heeft ook alleen de wettelijke twee dagen en daarna moet hij weer aan de slag hij werkt van 10 tot 14 uur en is verder aan het afstuderen dus moet prima te doen zijn we zullen zien. @mariska welkom terug! Wat ik doe op de dagen dat mijn nesteldrang bevredigd is, is een beetje thuiswerken ( berichten verzenden) boodschappenlijstjes maken voor me vriend, in bed filmpjes en series kijken of gewoon wat lekkers bakken. @Nedjla gefeliciteeerd en wat een aparte mooie naam. Geniet van de kleine! @Cupcakes wat een luxe van je man zeg! Vin dat de mannen veels te kort vrij krijgen twee dagen is toch nooit genoeg om te bonden. @Poohbear kan me je teleurstelling heel goed voorstellen, ik vind eigenlijk dat ze vanaf 40 weken niet zo moeilijk moeten doen om te gaan strippen, want met 41 weken ga je toch over naar de gyn en strippen lijkt me beter voor moeder en kind dan inleiden. wat betreft de slagroomsoezen die ga ik dit keer niet zelf maken totaal geen zin in. Eerste week lig ik in kraamhotel en krijgen ze daar beschuit met muisjes en ik heb heb zelf geboortekoekjes besteld. en hier thuis heb ik dozen met soesjes in de vriezer staan die kan ik/man er van te voren uit halen stapelen en dan blauwe choco en witte choco smelten en muisjes eroverheen gieten klaar. Leuk gezicht mininmale inspanning @Bean we gaan gewoon beide voor de 14e, maar met al dat voorwerk van jou moet het niet heel lang meer gaan duren toch? wbt cupcakes als je ze de avond van te voren uithaalt en op kamertemperatuur rustig laat ontdooien smaken ze vers. @elfie 22 ik heb inderdaad een deal met hem gesloten de 14e is echt lang zat praat elke dag ff met hem om hem eraan te herinneren maar ja als hij zo koppig is al zn moeder weet je het maar nooit. en wat een lieve actie van je man! Heb je toch net wat minder zwaar en misschien wat meer energie om wat met de kleintjes te gaan doen. Hier ook last van zweten slaap al weken met de ventilator aan kan niet zonder. @Hier. Gisteravond/nacht aan de ctg gelegen in het ziekenhuis had de kleine niet gevoeld en maakte met toch een beetje zorgen daarnaast had ik ook last van me onderbuik steeds, de vk dacht aan een blaasontsteking maar stuurde me voor de zekerheid toch even langs het ziekenhuis. Daar aangekomen was in dat half uurtje Riley ( dit is onze baby werknaam) drukke dan de hele dag natuurlijk en ze registreerde dus ook of je harde buiken had, en laat nou net die pijn die ik voelde van de harde buiken zijn je zag een heel mooi geleidelijk patroon van de overgang, hartje van de kleine was ook goed mocht erna lekker naar huis en vanochtend weer melden bij de vk. Hier gaven ze ook al aan dat ze volgende week gaan hebben of ik ingeleid wil worden met 41 weken en dan word overgedragen door het ziekenhuis mocht de kleine voor die tijd niet komen. Was helaas wel de stagaire alleen, maar heb aangegeven dat ik eerst de natuur zijn werk wil laten doen en volgende week gestript wil worden voordat ik naar het ziekenhuis zou moeten gaan. Ik wil sowieso niet lopen met 42 weken vanwege zwangerschapsdiabetes en de kans op poepen in het vruchtwater. Nou tis weer een heel verhaal geworden! xx
@Cinderellea, jeetje meis wat vervelend! Hoop dat ze 'gewoon' verkouden is en niet het rs virus is. Duim voor jullie! Hou je ons op de hoogte? @firsttimer, snap dat je niet tot 42 weken wil lopen! Komt vast goed hoor, laten we gewoon van de 14e uitgaan dan heeft ie wel lang genoeg gezeten hihi gelukkig alles goed met de kleine! @Mariska, gezellig dat je mee komt kletsen! Probeer hier mijn tijd te vullen met kleine klusjes. Wasjes, wat bakken, boek lezen, spelletje op mobiel. Tja moet toch wat Inderdaad erg lief van m'n man hihi ben er ook heel blij mee. Kan nu ook net weer wat meer aandacht aan de andere twee schenken dat is heel fijn. Bedankt ook voor jullie lieve tips! Hier vanmorgen opeens een kleine paniek aanval, het overviel me echt. Ja ik zie op tegen de bevalling en ik ben er veel mee bezig maar op dat moment juist even helemaal niet. Net even naar vk geweest en ja het hoort er een beetje bij iedere vrouw is in meer of mindere mate nerveus of gespannen voor wat er komen gaat. Zal er zelf mee om moeten gaan als hij er volgende week nig niet is maken we een afspraak om te strippen maar ze dacht niet dat dat nodig zal zijn. Ik gok hier op de 16e, een mooie datum en volle maan hihi
Gezellig dat ik mag mee komen kletsen.. Cinderella, rs virus. Dat is sneu. Hopelijk snel weer sterk en blijft alles erin. Ors geven ze dan ook vaak toch? Elfje22 bij jouw strippen ze al wel met 40 weken? Die angst voor de bevalling heb ik hier ook wel hoor. Voor mij ook eerste kindje. Komt ook omdat het een onbekende weg is. Maar ik denk dan maar zo bij iedereen lukt het dus hier ook vast wel. Heb je nare ervaringen met eerdere bevalling gehad? Firsttimer, we gaan gelijk op. Grappig...
@mariska, nee vorige twee bevallingen waren echt prima. Mag zeker niet klagen. Maar ik ben wel een beetje iemand die zich snel zorgen maakt en het feit dat ik het al twee keer heb gedaan en dus weet hoe het voelt maakt het wat lastiger voor mij. Kan me voor dat ik naar bijvoorbeeld de kaakchirurg moet ook ontzettend druk maken,.... Maar uiteindelijk gaat het vast goed komen. Zo vroeg m'n bedje in denk ik misschien nog een film kijken ofzo. @Cinderellea, al nieuws?
Ego berichtje hier.. Ze heeft dus inderdaad rs virus.. Ze had al niet zoveel plasluiers als normaal en dat was de voornaamste reden van de huisarts om ons door te sturen. In het ziekenhuis werd ze aangesloten aan het zuurstof, saturatie was maar 83%. Ook heeft ze nu weer een sonde voor de voedingen, en een infuus voor antibiotica. Ze is net verneveld. Heel heftig weer om weer terug te zijn. Nam het mezelf heel erg kwalijk, dacht ineens dat we misschien wel te veel gedaan hebben laatste dagen. Gelukkig heeft de kinderarts dat voor een deel uit me weten te praten. Randprematuren hebben sneller kans op het virus en we hebben heel streng het bezoek toegesproken dat als ze ook maar een klein beetje verkouden zijn of net ziek zijn geweest ze niet welkome waren, meer hadden we volgens hem niet kunnen doen. Maar ik voel me zo k*t, sorry! We blijven in het ziekenhuis bij haar, maar mogen niet teveel aan haar zitten omdat ze tussen alle onderzoeken door vooral moet rusten. Dus veel kan ik ook niet doen hier. Super bedankt voor de lieve berichtjes trouwens, doet me goed!
@Cinderellea, jeetje meis wat heftig voor jullie! Lijkt me ook echt heel moeilijk om je meisje zo te moeten zien. Je moet het jezelf niet kwalijk nemen hoor! Kop op het komt echt goed! Fijn dat jullie gewoon bij haar kunnen zijn. Heel veel succes, hoop dat ze snel opknapt en jullie weer kunnen gaan genieten! #knuffel#
Jeetje Cinderella wat heftig! Je moet het jezelf niet kwalijk nemen hoor! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!