Nog 5 weken te gaan, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door isa77, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Gefeliciteerd Poohbear! Heb jij gewonnen... ;)
    Geniet er lekker van :D

2. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @poohbear gefeliciteeerd heb je toch maar gewonnen! fijn voor je meis en ook dat alles goed is!

@elfje hier ook snel vol drink ontzettend veel want hou veel vocht vast helaas.

hier erg rustig vooral s avonds last van harde buiken en last van me onderdug maar nog niks aan de hand helaas :(

3. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Pooh. Gefeliciteerd met je mannetje. Fijn dat alles goed is gegaan, klinkt wel als een heftige bevalling. Doet ie het goed? Lekker genieten nu!

Ben benieuwd naar de volgende! Gaat hard nu.

Ik ben gesloopt, ik kan en wil gewoon niet slapen s'avonds. Wil niets missen en alle piepjes etc houden me wakker. Als ze dipt slaan namelijk allemaal alarmen aan.

4. Cinderellea

Bevallingslijst

9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥
    12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥
    13 januari - Firstimer - 27 jaar 1e kindje ♥
    18 januari - Cupcakes - 31 jaar - 3e kindje ♥
    20 januari - Suus83 - 30 jaar - 2e kindje ♥
    22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥
    28 januari - Mamenzo - ?? Jaar - 2e kindje ♥
    29 januari - Sitara7 - 25 jaar - 3e kindje ♥
    8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥
    10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥

Bevallen
    15 december 2013 - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje - C.hase - 3100 gram - 47cm - 37.6wkn
    20 december 2013 - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje - N.iké Florine - 2750 gram - 45cm - 36.0 wkn
    28 december 2013 - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje - L.ucas - ???? Gram - ??cm - 38.3wkn
    29 december 2013 - TieLo - 28 jaar - 1e kindje - K.arsten - 4080 gram - 54cm - 40.2wkn
    29 december 2013 - JustMe - 30 jaar - 2e kindje - S.ofie - 3220 gram - ??cm - 37.6wkn
    31 december 2013 - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje - ???? - ???? gram - ??cm - 40.0wkn
    01 januari 2014 - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje - H.enry Arthur - 3400 gram - 48cm - 38.0wkn
    08 januari 2014 - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje - C.inja - 2680 gram - ..cm - 38.5wkn
    10 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje - "Meneer" -3740 gram - 50cm - 40.5wkn

5. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @cinderellea dikke knuffel voor jullie en ik blijf bidden en hopen dat het snel voorbij is voor jullie xx

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Poohbear gefeliciteerd! !! Klinkt pittig hoor. Fijn dat je mannetje er is en nu lkr genieten !!!

Cinderella hopelijk gaat t snel beter met de kleine meid!

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Poohbear gefeliciteerd nu lekker genieten

cinja is nog in het ziekenhuis ze is inmiddels onder de lamp weg. En waarschijndelijk mag ze vandaag weer na huis maar dat hoor ik rond 12 uur en dan gaat mijn man haar ophalen maar als de waardes weer gestegen zijn moet ze weer onder de lamp wat ik natuurlijk niet hoop

8. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Gefeliciteerd poohbear!!!!!

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Proficiat Poohbear!! Geniet nog van je meneertje! :)

10. Mariska5

Mariska5 Lid

5 feb 2013
    24
    0
    0
    verpleegkundige
    @Poohbear gefeliciteerd met jullie zoon. Ben benieuwd hoe jullie zoon heet...;)
    Klinkt wel als een heftige bevalling...maar gelukkig is hij er.

@cinderella sterkte ermee. Die signalen die afgaan zijn boven en ondergrenzen van de waardes,bewust om de verpleging op tijd te waarschuwen. Laat je niet gek maken...al begrijp ik dat je het beste voor je dochter wenst en dat je bij alle geluiden je bezorgd maakt. (Ik ben zelf ook verpleegkundige in ziekenhuis).

@nedjla wat vervelend. Amper thuis geweest en dan weer terug! Hopelijk mag cinja mee straks...

@ elfje en firstimer, dat plofgevoel vanaf etenstijd tot en met slapen herken ik. Harde buiken tot en met. Dat wachten duurt ook zolang.
    Morgen moet ik naar de vk, ga toch eens goed praten over strippen..ze willen eigenlijk pas over een week. Mijn man en ik kunnen niet meer afwachten. Ook benieuwd naar geslacht....
    Jullie ook sterkte meiden...hopelijk komen de kleintjes snel....:)

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Dank jullie wel voor alle felicitaties! De bevalling was zeker pittig, ook voor meneertje. Hij heeft nog veel last van z'n hoofdje en van misselijkheid.
    Ook het geven van borstvoeding wil nog niet goed lukken helaas. Hij heeft veel moeite m'n tepel goed te pakken, wat leidt tot veel frustraties bij hem en kost veel tijd en energie.
    Hopelijk gaat het snel wat beter lukken.

12. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Joepieeeeeee!!!!!!!! Gefeliciteerd Poohbear wat een mooi nieuws weer. Lekker van genieten nu samen ;)

13. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @Cinderellea, ja snap dat je gesloopt bent! Hoop echt dat ze snel weer mee naar huis mag. Doen ze daar al uitspraken over? Heel veel sterkte daar.

@Nedja, hoop dat de waardes vanmiddag gewoon goed zijn en ze lekker weer mee naar huis mag! Ik duim voor jullie.

@Mariska & Firstimer, wachten duurt inderdaad wel erg lang. Wou dat iemand me gewoon kon vertellen wanneer hij komt ;) zou toch wel fijn zijn haha Mariska ik hoop dat ze je misschien toch wel eerder willen strippen. Ik ga het voor donderdag vragen denk ik, al lijkt strippen me ook niet heel erg fijn en hoop ik echt dat hij er toch wel voor die tijd is :D

Wel een mooie dag vandaag! Daar maar een beetje van proberen te genieten en niet te veel proberen 'te wachten'.

14. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @elfje vandaag uitgeteld zie ik! Zullen ze toch niet moeilijk doen om te gaan strippen toch?

@mariska nog 1 dag dan zijn wij ook uitgeteld. Ben benieuwd wat je vk zegt. Ik mag donderdag of vrijdag weer weet dat ze het over strippen en inleiden gaan hebben dus dan wil ik gelijk wel.

@nedjla al goed nieuws mag de kleine al weer mee naar huis? Duim voor jullie

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    T begint hier weer te rommelen... Nu hopen dat het door gaat zetten :) kleine is ook heel rustig, dus wie weet!

16. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @miek, spannend!! Hoop dat het doorzet!! Succes ;)

@firsttimer, heb woensdag weer afspraak bij de vk en als hij er dan nog niet is wordt er gelijk een afspraak gemaakt om te strippen. Vanaf morgen ben ik officieel 'over datum' haha dat is wel even wennen, oudste was er met 37,4 en jongste met 39,5.

17. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    Hier ook morgen over tijd! Vandaag 40 weken.
    Morgenochtend een afspraak bij de gynaecoloog. Om de inleiding te bespreken.
    Hoop dat het allemaal mee gaat vallen gelukkig heb ik al wel 2cm ontsluiting dus dat scheelt al.
    Mocht ik ooit van een tweede zwanger zijn kies ik niet meer voor strippen.
    Bij mij geen effect gehad alleen maar "ongemakken" door gekregen.

Ben ook benieuwd wie de volgende is! :)

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Dat betert hoor! Eens je voldoende melk produceert en je de borst correct aanbiedt, happen ze gemakkelijker aan. Probeer je borst eens in een C-greep te houden (met duim en wijsvinger een C vormen rondom je borst om de tepel iets fijner te pitsen, dat is gemakkelijker om aan te happen)
    Na een tijdje doen ze het vanzelf correct!

19. Cinderellea

Aaaaargh m'n pagina ververst zich, is heel m'n berichtje weg:x:x

Mariska. Veel succes morgen bij de vk, hopelijk wil ze binnenkort strippen.

Poohbear. Vervelend dat M nog zo misselijk is en last heeft van z'n hoofdje. Hopelijk voelt hij zich snel beter. De borstvoeding kan een paar dagen duren voordat het op gang komt toch? Sorry, heb me helemaal niet verdiept in bv..

Elfje. Nog iets gedaan met het lekkere weer vandaag? Hopelijk kan de vk iets voor je betekenen woensdag. Ze kunnen hier nog geen uitspraak doen over wanneer Niké eventueel naar huis mag, ze had vandaag ook een erg slechte dag, dus sowieso nog een paar dagen blijven. Hopelijk was vandaag wel het 'hoogtepunt' van het virus..

Miek. Hoe is het nu? Spannend!

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Even een kort berichtje van mij.
    Gisternacht is om 2.13 uur onze derde zoon Jos geboren! Hij woog 4460 gram en is 52 cm. We liggen nu nog in het ziekenhuis, maar hopen vandaag naar huis te gaan.

Deel Deze Pagina