Wat een heftig verhaal meis, heel veel succes vandaag! Sorry ben er ook een beetje stil van, niets lijkt goed genoeg om te zeggen. Hoop dat de resultaten van de tests snel binnen zullen zijn en alles goed is met jullie kleine spruit. Knuffel!
Even snel een berichtje ga zo even goed alles terug lezen. Gisteren weer enorme baal dag, ben ook gestript net als jij Suus maar heeft hier weinig gedaan,...... Behalve dat ik me de hele dag druk heb lopen maken dat wachten is echt zo vermoeiend. Heeft het bij joi nog wat opgeleverd Suus? Hier trouwens ook 2cm opening.
Ik loop ook nog zwanger rond hoor. Vannacht wel weeen geh en dacht echt zou t??? Naar nee hoor. meid balen dat je n zon rot dag had gisteren! Hopelijk ga je vandaag weer beter voelen. Ik word ma weer gestript. Jij? Bij de eerste zwangerschap sloeg t strippen oas na drie keer aan
@Sitara Sterkte vandaag! Dat je maar snel je wondertje gezond en wel in je handen mag houden @Elfje naar dat het niet heeft geholpen maar dat je je wel beroerd erdoor voelde zeg! ik hoop dat het snel voorbij voor je is! ik weet helaas hoe het voelt! @Suus hé jammer dat de weeen niet hebben doorgezet, maar je weet wat ze zeggen 3x is scheepsrecht. @hier vanochtend aan de ctg gelegen in het ziekenhuis weer een echo en de gyn gesproken. ik moet maandag om 8.30 melden en dan word ik ingeleid dmv een ballon. Vind het super spannend maar maak me ook lichtelijk druk omdat ik absoluut niet van ziekenhuizen hou, ik hoop dan ook dat het geen 3 dagen gaat duren! fingers crossed!
Even snel een update: Vanochtend om 7 uur moest ik in het ziekenhuis zijn. Om 21.53 uur is onze dochter geboren. Ik zal later uitgebreid verslag doen
Gefeliciteerd Citata!! Geniet er van!! Hier even kort berichtje; Onze kleine man is gisteren geboren om 11:39!! Het is een prachtig mannetje en we zijn super gelukkig! Bevalling ging super alleen ik heb daarna te veel bloed verloren dus moet in zh blijven. Doe later verslag Liefs
Oh elfje gefeliciteerd! Wat fijn dat t snel gegaan is maar vervelend vh bloedverlies. Hopelijk snel op dr been en ondertussen genieten v jullie mannetje
Proficiat Elfje! Neem je tijd om tot rust te komen (ik spreek uit ervaring, dit is écht belangrijk na veel bloedverlies!) en daarna vernemen we het hele verhaal wel! Maar eerst... genieten!
Heey meiden, heb jullie beetje verwaarloost, maar ben zo ontzettend geleefd. Ik ben op 14-01-2014 (mooie datum he!) bevallen van een mooie flinke dochter, 4060 gram en ze heet Iris. Ik was zelf erg verrast dat het een meisje was, want ik was echt overtuigd dat ik een zoon zou krijgen. Ik zal 1 deze dagen mijn bevallingsverslag komen doen. Voor alle meiden die ook bevallen zijn, van harte gefeliciteerd met jullie kleintje. Hoe gaat het met iedereen? Tot snel