nou terug van het ziekenhuis... beep ligt nog steeds in stuit, volgende week draaipoging en anders met week 38/39 een keizersnee. tochwel een dompertje
Ik ben nieuw in dit topic, maar ik kom mee klagen! Ik heb het stilletjes aan gehad met mn zwangerschap! Ik heb al enkele weken last van harde buiken en zeker een week lang elke dag meerdere voorweeën. Gisteren naar de gyn geweest (toen dus 37w3d) en ze vond het veel te vroeg om te strippen... jammer, want had er écht op gehoopt! Na inwendig onderzoek bleek dat mijn baarmoeder zo goed als helemaal verweekt was en dat ik met moeite 1cm opening had... Na het onderzoek en vandaag nog bruinverlies gehad en ik heb nu nog steeds vaak harde buiken... Ik probeer nu alles om die centimeters te doen vermeerderen... trappen doen, kuisen,... Ik word er alleen maar moe van, verder voel ik er weinig van Ik heb het nu echt wel gehad! Ik wil gewoon bevallen! Hoe gaan jullie hier mee om?
Dat begrijp ik! Zou voor mij ook een dompertje zijn! Hoewel natuurlijk bevallen uiteraard pijn doet, wil je het toch meegemaakt hebben hé! Ik kijk er zelfs naar uit om te bevallen, dus ik zou heel erg huilen als ze dan plots zeggen: 'het wordt een keizersnede'. Misschien draait je kleine uk nog? Hier lag de baby tot week 34 in stuit geloof ik...
Zal ik bij deze de lijst updaten? (als dat mag) Bevallingslijst 27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje (geslacht geheim) 31 december - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje ♥ 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Hij is weer up to date!
heb met mijn eerste kindje een normale bevalling meegemaakt, met inleiding wel, maar goed gewoon vaginaal. Ik weet het niet, ik ga hopen dat ik bij die kleine procenten hoor waar de baby nog gewoon van draaid
Knap hoor! En hoe meer je nu doet terwijl je je nog goed voelt des te meer het straks scheelt. Die spits is niks aan, en vaak hebben mensen tegenwoordig ook het fatsoen niet meer om even op te staan voor je.. @Justme: ah dat is inderdaad een domper! Hopelijk draait de baby zelf nog deze week en anders duimen voor een succesvolle versie. @Tielo: klinkt toch wel als behoorlijk wat gerommel!
Ja! Gerommel in je buik, bruinverlies, harde buiken.. Dat zijn toch wel tekenen dat je denkt hey het zou niet lang meer kunnen duren. Wat een superleuk rokje kwam er net trouwens langs!
Mamanaa ja hier ook een buikslaper,en ik noem die voedingskussen mijn 'slaap noedel' mijn vent wordt gek van dat ding hahaha,ik heb zo een xl versie dus ik mep hem nog weleens per ongeluk Nee dit wordt hopelijk onze eerste badbevalling!Er is namelijk nog kans dat ik toch nog wordt ingeleid maar dat horen we as maandagochtend.....zo niet dan hoop ik op de badbevalling en ja altijd kans dat je naar het zh moet alsnog,maar ook vanwege al die prachtige verhalen etc wil ik dolgraag het risico nemen en waar wij het bad huren krijg je je geld terug als je toch nog om medische redenen naar het zh moet!Mooi toch?
Bevallingslijst 27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥ 31 december - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje ♥ 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Hij is weer up to date! Haha sorry ik wilde je nog een groen hartje geven (onbekend) staat zo leuk
Wat balen JustMe. Duimen dat hij nog uit zich zelf draait, zou wel het fijnst zijn natuurlijk! Hoe was jullie dag? En de meiden met verlof; wat doen jullie zoal op een dag? Denk echt dat ik me stierlijk zou vervelen haha
Verlof is denk ik makkelijker wanneer je mobiel bent. Ik wou dat ik net even meer kon dan ik kan, lichamelijk gezien. Maar mijn bekken en dan vooral mijn schaambeen en liezen bezorgen me dan helaas te veel pijn. Dus wat doe ik op een dag? Ik hou een dagboek bij. Ik ben nu bezig met mijn projectje "de laatste 40 dagen" waar ik elke dag foto's maak van mijn buik en een kort stukje schrijf over mijn dag. Verder kijk ik een serie tijdens de lunch en pak ik dan ook echt mijn rust. De rest van de dag probeer ik kleine dingetjes te doen in huis, schrijf ik lijstjes zodat ik niks vergeet, lees ik mama tijdschriften en surf ik online. Niet erg boeiend dus. Maandag is mijn man vrij dus dan doen we dingen samen en de rest van de dagen komt er soms visite wat dan wel fijn is! Maar ik kan dan ook geen 10 min meer lopen dus ik denk dat het anders is voor de vrouwen die nog wel te been zijn.
Ik zit al vanaf het begin thuis,maar ben de gehele dag bezig met mijn huisje,wat lezen koken,wat wandelen en wat films kijken. Dus genoeg te doen hoor.Vooral lezen vindt ik wel fijn,zet toch je gedachte op een ander spoor en werkt ontspannend zeker als je niet kunt slapen.
Ik heb vandaag heel wat werk verzet Gestreken, opgeruimd, ramen gewassen, gekuist, de koelkast leeggemest en uitgewassen en nu lig ik strike in de zetel Andere dagen wissel ik beweging af met rusten... Maar dat was ik wat beu, ik wil gewoon bevallen
Hahah slaapnoedel! Maar wel mooi mocht je het bad niet gebruiken je geld weer terug kan krijgen, dan is het in ieder geval niet weggegooid geld. Ik heb vandaag met manlief een extra plek om de was op te hangen gecreëerd aangezien wij geen droger hebben en ik nergens het beddengoed kwijt kon. Verder vul ik de dagen in met uitrusten, wasjes draaien, wat lezen, het huishouden enz. Maar ik moet eerlijk zeggen ik ben nu wel toe aan bevallen, ik ben nerveus maar heb er toch ook weer 'zin' in.
Dag dames! Spannend zo die laatste loodjes! Mag ik meelezen? Lies1611, 25 jaar, 1e kindje, 08-02-2014, ?
Hmm ik doe wassen, stofzuigen, dweilen, eten klaar zetten, op de koffie bij mijn moeder, tante, nichtjes, oma, schoonmoeder, rommelen in de babykamer, koken, soms een uur slapen, wat boodschapjes doen . Maar k verveel me soms ook hoor!!