Hoi dames!!! Vannacht een paar keer wakker geworden van een uitstekende voet haha voelt zo raar. Vandaag even t dorp in geweest en lekker uitgeslapen
hi,hier nu last van me buik,flinke pijn boven en onder hele buik zeg maar, en hard ,soms verkramp me ,eigelijk nieuw voor me ,maak me n beetje ongerust,wat zal het zijn?
Misschien voorweeen? Kan Je tot n paar weken van tevoren hebben. Hoef je je geen zorgen om te maken!! Ik heb placenta aan voorkant- dus bij mij geen voetjes baar buiten maar wel bewegingen (zo leuk!) Voordeel is dat ik eigenlijk nog heerlijk slaap doordat ik weinig merk snachts. Hier alles rustig.... Beetje werk afronden! Xx
Ehh, uitslapen, veel tijd doorbrengen op zp, beetje rommelen in huis, kerstkaarten schrijven, boodschappen doen, koken. Moet van de week nog de zorgverzekeringen vergelijken en moet nog van 2 jaar vakantiefotoalbums maken. Verder de gewone huishoudelijke taken op een laag pitje door. Denk dat ik me volgende week wel meer ga vervelen, maar heb nog een wiinie the pooh alfabeth wat ik wil borduren en vanaf dat weekend tot nieuwjaar is manlief ook vrij, dus dan gaan we wandelen, boodschapjes doen, films en series kijken etc.
Leuk een lijstje wil iemand mij erop zetten? 20 jan uitgerekend van een meisje tweede kindje Hier een laatste werkdag gehad. Vk check vanmorgen alles goed. Gerommel kan idd eennpaar weken duren. Bij de eerste vanaf 37 weken en bevallen met 41, 2 Hier ook veel meernlast van mn buik minder ruimte begint me p te breken net als een dochter die spookt s nachts van 4-6
Bedankt voor alle antwoorden, ik zie eerlijk gezegd namelijk een beetje op tegen het moment dat ik niet meer naar college kan. Maar denk dat ik dan maar een inhaalslag ga maken met series kijken Klinkt inderdaad als voorweeën Lady89, heb ik sinds kort ook last van. Komt altijd op momenten dat het me niet uitkomt haha. Lekker Suus, laatste werkdag. En fijn dat alles goed was bij de vk. Zijn jullie kindjes al aan het indalen? Hier wel soms indaal'pijn' en volgens de vk is zakt ze inderdaad langzaam naar beneden. En wat een leuk idee, VioletRose, dat dagboek van de laatste 40 dagen. Wil je het ook na de geboorte blijven doen?
Bevallingslijst 27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥ 31 december - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje ♥ 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - ?? jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Hij is weer up to date!
Oh super ik sta er op. Ben 30 . K zag dat ik dat was vergeten. Indale hier nog niet. Maja bij een tweede hieft dat ook niet. K zou t wel fijn vinde om wat meer ruimte te hebben; -) Cinderella knap hoor je gaat superlang door... En dan lkr inhaalslag en ff rust straks
hi hier gaat beter nu ,ja had flink last van ,denk inderdaad dat voor weeen waren ,kleine is weer flink druk nu haha,alleen vanacht zo slecht geslapen ,weet niet meer hoe je moet liggen ,en gister bedzeil in bedgelegt met bed verschonen,wat n rot ding zeg!!haha ,vandaag maar eens klossen halen ,hih,wanneer doen julie bedzeil en klossen ?oja hier ook al vluchttas klaar staan ,alleen id en zo zo moeten er nog in dan die tijd,
Ja klossen hier al vabaf week 28 ( ivm laag bed) en sinds twee weken een speciaal hoeslaken m et zon zeiltje eronder zeg maar. Ziekenhuis tas nog nie gepakt. Wie gaan er bv geven? En bevalt iedereen ih ziekenhuis? Of ook nog thuis? Hier wel bv bij m dochter ook. En bevallen in t ziekenhuis zonder medische indicatie
Klossen doe k na de kerst als de babys er dan nog inzitten. Tas staat al klaar. Ik moet in t ziekenhuis bevallen en ik ga bv geven
Klossen? Bedzeil? Ik ben duidelijk een Belgje onder de groep, sommige termen ken ik gewoon niet Die voorweeën heb ik ook al een tijdje... Een paar weken geleden begon dat met een eenvoudige harde buik die toen meer druk gaf naar mijn ribben toe, alsof ons kleintje zich tegen mijn ribben aan het afzetten was. Sinds vrijdag is die pijn geheel anders: nu zijn het gelijkaardige harde buiken, maar die buik wordt dan zo hard en zwaar, dat ze een drukkend gevoel naar beneden geven, ook op mijn anus en mijn schaamlippen zwellen er soms zelfs van! Deze harde buiken duren ook een stuk langer. Volgens de kinesiste zijn dit al echte weeën, maar ze zijn nog veel te onregelmatig... Hopelijk komen ze nu stilaan wat vaker, zodat die 1cm opening kan verder groeien naar wat meer dat is wat minder werk voor later! @Cinderella: is jouw kleintje al aan het indalen? Dat is mooi! Mijn baby doet het maar traagjes... Hij/zij daalt wel in, maar op het gemakje... Twee weken geleden gaf dat indalen wel heus wat pijn, alsof mijn schaambeen opzij geduwd werd! Die pijn is nu gelukkig wel weg!
Bed staat hier al 2 weken op klossen. Vandaag ga ik m'n bed verschonen en dan meteen een zeiltje erop. Heb er een van vrienden te leen gehad, zo'n molton zeiltje, die schijnen minder te kraken als de plasticzeiltjes uit het kraampakket. Ik wil bv geven en in het geboortehuis bevallen ( dus niet ziekenhuis en ook niet thuis) En volgens de vk was de kleine 2 weken geleden al aan het indalen, maar voel er zelf niks van. Donderdag heb ik weer een afspraak dus dan horen we het wel. Verder gister het idee dat de kleine soms probeert via de zijkant eruit te komen, ik had constant een voetje op 1 plek eruit steken
Hoi meiden, Iedereen een fijne nacht gehad? Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, veel harde buiken, het lijkt wel alsof er constant spanning op mn buik staat, heel vervelend gevoel. Hier ligt de baby nog niet ingedaald, maar de vk zei dat dat geen probleem was alleen mochten mijn vliezen breken moet ik zo snel mogelijk gaan liggen.. Het bed staat nu een paar dagen op klossen, en het zeiltje heb ik er sinds twee dagen onder wat een rotding is dat zeg, kraken en zweten bah. Bevallen in het ziekenhuis en ik ga ook borstvoeding geven Hoe doen jullie dat met kerst? Ik zit zo te twijfelen of ik wel iets moet gaan doen ben dan 39 weken zwanger of al bevallen. Plannen jullie iets in? Of lekker alles thuis? Fijne dag alvast!
Hey meiden! Hier ook eentje die bijna niet geslapen heeft, wat een drama is dat Klossen gaan er vandaag onder (@Tielo bedverhogers) Zeiltje gaat deze week op het matras, denk dat ik wel zo'n moltonzeil haal idd want lijkt me erg zweten zo'n bedzeiltje. Ik ga thuis bevallen en ik wil graag borstvoeding geven Wat de kerst betreft, wij doen lkkr rustig aan. Niks in de planning staan, waarschijnlijk wel naar schoonouders toe en that's it. Ga iig geen uitgebreid kerstdiner doen, denk wat van die kleine hapjes. Even wat anders, hoe is jullie eetlust? Hier is het namelijk heel ver te zoeken, krijg met moeite s ochtends een crackertje met kaas weg, tussen de middag wat yoghurt en s avonds eet ik alleen de groente en een klein stukje vlees of vis. meer lukt me gewoon niet! Probeer wel veel te drinken en van die fruitsmoothies maak ik ook om toch wat binnen te krijgen maar echt veel is het niet.
:x:x hele berichtje weg. Bij ons gaan de klossen er pas onder na de kerst, maar heb ook nog eventjes. Ziekenhuistas wil ik dit weekend gaan inpakken, heb ik dat in ieder geval vast gedaan. Wel spannend hoor Tielo, al bijna uitgerekend en zoveel gerommel in je buik. Zou wel lekker zijn inderdaad, als er straks iets meer ontsluiting is als de bevalling daadwerkelijk gaat beginnen. Ja, ze is nu langzaam aan het indalen. Vind het maar een naar gevoel haha. Lief Poohbear, die voetjes. Vind ze wel pijnlijk af en toe maar ook wel heel schattig. Mamaana, ik ben wel een stuk minder ver als dat jij bent met kerst. Bij ons komen eerste kerstdag onze beide ouders en broers/zussen eten. Ik verzorg de soep, amuse en het hoofdgerecht (denk dat ik voor wild ga) en mijn ouders nemen t voorgerecht mee, schoonouders t dessert. Zo is het voor mij ook te doen. Tweede kerstdag komen we altijd met vrienden bij elkaar voor een kerstdiner, dit jaar op mijn verzoek bij ons thuis. Hier hoef ik zelf niets voor te doen, alles wordt geregeld Eetlust verschilt hier heel erg Miek. Ene dag helemaal geen moeite, andere dag moet ik inderdaad m'n best doen om iets weg te krijgen. Maar vaker wil honger dan niet, gelukkig. Zou inderdaad fruitshakes proberen en hier dan ook havermoutvlokken doorheen doen? Zitten veel vezels in! Wij gaan in het ziekenhuis bevallen en ik ga flesvoeding geven. Fijne dag allemaal, ik blijf vandaag lekker thuis. Ga wasjes doen en daarna heb ik met een vriendin afgesproken in de stad.
Help! Vandaag is mijn buik gespannen, doet nu en dan wat pijn en het kleintje voel ik niet vandaag! Is dat wel normaal? Normaal is hij/zij heel erg hevig en nu NIETS!
Klinkt een beetje als een harde buik. Kun je de vk niet bellen dat je je zorgen maakt omdat je niets meer voelt?