Tielo: hopelijk is alles goed... Sterkte Vandaag precies 34 wk... Tijd vliegt hihi Ik heb heerlijk geslapen Klossen komen hier 16 dec... Dus maar ff kijken wanneer ik dat bed omhoog gooi ben met nieuwjaar 37 wk dus denk rond die tijd maar.... Verder gaat hier alles z'n gangetje
@tielo: sterkte, hopelijk is alles goed! @kerst: hier is kerst ieder jaar hetzelfde en dat stond me al tegen, dus had al weken van te voren gezegd dat ik echt niks ga plannen voor de kerst. Had het tegen iedereen gezegd, ook tegen partner en onze 'vaste gasten'. Wat denk je? Zegt manlief 1,5 week geleden: ik heb met ... En ... (Vaste gasten) afgesproken voor 2e kerstdag rond 14:00 uur hoor. Fijn lieverd.... Voor oud en nieuw gelukkig nog geen plannen! Vandaag gaat niks zoals het moet. Ga zo maar even naar de winkels wandelen, dan heb ik even een uitje. Ik heb alleen zo'n onweerstaanbare zin in (zachte) koekjes en chips. Waar dat nou weer vandaan komt...???
Kerst wordt altijd groot gevierd bij ons (britse familie) dus ben zeker van plan om naar mijn moeder te gaan met kerst. Meestal blijven we slapen maar dat doen we maar niet dit jaar. Schoonfamilie is tweede kerstdag en die vieren het niet uitgebreid. Meestal pas tegen het einde van de middag erheen, cadeaus uitpakken (lootjes) en gourmetten. En daarna gaan we gewoon bijtijds naar huis. Oud en nieuw weten we nog niet. Als ik me goed voel naar mijn moeder en anders gewoon met z'n twee thuis. We zullen zien. Ik moet van mezelf gewoon de feestdagen gehad hebben en mag daarna pas bevallen 15 januari uitgerekend dus ik reken er wel op dat ik dat ook zal halen.
Sterkte tielo. Al wat bekend? Kerst nen ik 36 weken dusgewoon lkr rustige kerst. Iig niet de stad uit. Net als O&N eetlust is er wel maar eet wel minder snel vol
Hier doen we ook niet veel met kerst.. 1e kerstdag komt er wat familie langs gewoon smiddags 2e kerstdag gaan we ergens eten.. vind het wel goed zo. Met nieuwjaar heb ik ook geen plannen tot nu toe... vind het al spannend genoeg dat ze met nieuwjaar mag komen.. poeh haha
Alles in orde met ons Morgen terug aan de monitor voor een extra check-up. Ik had toch wel heel wat voorweeën, het was al wat aan het rommelen daar beneden... We zien dus wel wat er van komt... Bij Kerst ben ik net geen 40 weken, wij gaan gewoon bij mijn grootvader eten zoals ieder jaar, verder niets gepland. het Kerstfeest bij mijn ouders is het afgelopen weekend al geweest juist om die reden en bij mijn schoonouders wordt het lastminute ingepland, afhankelijk van mijn toestand Oudjaar is hier nog wat wazig om te plannen
Fijn Tielo! Ik denk dat wij met kerst en oud & nieuw alles dan maar onder voorbehoud plannen. Je weet toch nooit hoe het loopt..
Jeetje meiden wat gaan jullie snel leuke drukte!! @Tielo fijn om te horen! @kerst/O&N ik ben dan rond de 37/38 weken dus wij doen niks thuis mijn vriend wil eerste kerstdag naar zijn moeder en tweede kerstdag ga ik met mijn familie brunchen in het Van der Valk, en verder niet al te veel. Ik heb voor de zekerheid een gourmetschotel alvast gekocht en ingevroren en zie wel oud en nieuw word denk ik gewoon met vrienden en ook niet thuis want al die rommel opruimen met nesteldrang zie ik niet zitten @kraamhotel/kraamzorg/kraamfeest. Bevallen in het kraamhotel is hier in rotterdam in huiselijke sfeer dus zonder dat steriele van een ziekenhuis. je hebt dan 24 p/dag kraamzorg maar word 8 uur gerekend en je partner en eventuele ander kindje mogen er ook gratis verblijven. Alle materialen hebben ze daar ( daar betaal je dan ook voor) en ze hebben maaltijdservice maar je mag zelf ook je eten meenemen elke kamer heeft een kleine koelkast. Als k het goed herinnert heb, heb ik recht op 8 dagen in totaal 49 uur kraamzorg. ik wil in ieder geval 5 dagen blijven maar ik zie nog wel hoe dat gaat. ik woon in een 3 kamer woning en ik denk dat de kraamzorg zich rot gaat vervelen en ik mij irriteren aan iemand de hele tijd op mijn lip hahah.
Bevallingslijst 27 december - TieLo - 28 jaar - 1e kindje ♥ 31 december - Hartemannetje - 33 jaar - 3e kindje ♥ 31 december - Mamaana - 23 jaar - 1e kindje ♥ 5 januari - Poohbear82 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 8 januari - Lady89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 9 januari - Miek89 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 11 januari - Evelien297 - 25 jaar 1e kindje ♥ 12 januari - Elfje22 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 13 januari - JustMe - 30 jaar - 2e kindje ♥ - FirstTimer - 27jaar - 1e kindje ♥ 15 januari - VioletRose - 30 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Cinderellea - 24 jaar - 1e kindje ♥ 17 januari - Nedjla - 31 jaar - 4e kindje ♥ 20 januari - Suus83 - ?? jaar - 2e kindje ♥ 22 januari - Cooks - 21 jaar - 1e kindje ♥ 8 februari - Lies1611 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10 februari - Sammy88 - 25 jaar - 1e kindjes ♥♥ Hij is weer up to date!
wat fijn om te horen dat het goed was, en dat je morgen weer terug mag komen voor een extra check op. je kleintje mag nu toch komen?
Ik ben vrijdag 38 weken zwanger, dus in feite zou het kleintje wel mogen komen ja Maar ik denk dat hij/zij het nog te goed vindt in de buik... en de baby moet er natuurlijk ook zelf klaar voor zijn hé
Zo'n kraamhotel vind ik echt wel iets cool! Dat hebben we hier niet hoor! Ik ga, zoals veel Belgen, gewoon bevallen in het ziekenhuis en ik verblijf daar dan 4 a 5 dagen indien ik gewoon kan bevallen... (bij keizersnede is dat wat langer) Hier is het niet zo de gewoonte om thuis te bevallen ofzo... Ik kijk er alvast naar uit, naar de kraamtijd. Al wordt het wel een enorm drukke periode waarbij plots je hele leven verandert... en dat besef je pas eens je goed en wel thuis bent.
Meiden... Ik klets graag mee... ben nu 33.1 Maar waarsch word ik met 37 ingeleid dus loop ik even ver... Er is een meisje op komst hier en we hebben al een zokntje van 2, 5 Leuk om ff de spanningen geluk en stress te delen... Slaap lekker
Firsttimer.... Toevallig kraamhotel maastad...? Dan kunnen we een kamer delen mochten we tegelijk zijn...hahaaa