Ook voor mij alweer de 3e keer het bedje uit. Manlief heeft nergens last van; die slaapt er gewoon doorheen: grrrrrr. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik hier ook last van, dus ik wist dat het zou komen. Maar ik baal toch wel weer nu ik er midden in zit. Nou ja, nog 5 wkn: dan zijn de nachten gebroken door de kleine meid. Gaappppp: ga meer weer eens richting bed. Weltrusten.
Rainbow, bij mij begon de bevalling met ongi krampen, dus wie weet... Jacobien, balen van dat slapen meid.... Kims, welkom meid! Zo vanochtend heeft manlief ons bed op klossen gezet, wat hoog weer hé...ik ben maar 1.62 dus ik mag echt uit bed springen hahaha... Vanmiddag gaan we lekker met z´n drietjes even naar de kinderboerderij. Het is zo lekker weer. Gisteren nog een heel eind gefietst. Moet wel een beetje in conditie blijven hé...Zo ik ga dochterlief een boterham geven dan kan ze zo lekker naar bed. ( En mama op de bank... )
nou de harde buiken en ongi krampen komen en gaan... al dagen is t loos alarm ik word er niet goed van! ik ga morgen mijn bed op bavaria bierkratten zetten haha ik heb ook alle positiekleding uit mijn kast gedonderd, ik pas ze toch niet meer... mijn buik komt eronderuit en die broeken... nou daar wil t niet over hebben want ik ben nog in ontkenningsfase en nog steeds van mening dat ik ze te heet heb gewassen dus ik loop nu de laatste weken in joggingbroeken, ja... heel charmant.
Rainbow hier ook ontkenningsfase...... pas ook nog maar 3 broeken echt goed. Ik heb een hele leuke skinny spijkerbroek en spijkerrokje....maar het zit echt megastrak om de heupen.
Bij mij ook, dus kan alleen joggingbroek aantrekken, dus ik verlang NU naar mijn eigen kleding, zucht
Rainbow: Nou meis, wees blij! Je treft het echt met een goede nachtrust. Over die krampjes; dat kan vanalles zijn. Vaak is het zo vroeg nog geen teken van een naderende bevalling. Sommige mensen zijn weken aan het rommelen voordat er iets begint. Ik hoop voor je dat t bij jou wel lekker doorzet! Nannoe & Jacobien : niets irritanter dan willen slapen en het niet kunnen... Lekkere tijd achter de pc inderdaad Moesje: Nou, ik ben 1m74 en ik heb al moeite met het bed! Anders moet je je man vragen of hij je een pootje geeft als je je bed in wil Anna mama: Heerlijk! Nog maar 2 daagjes... geniet ervan! Hier ook een broekenprobleem Heb echt een hele gave positiebroek die ik maar tot 30 wk aankon. Sindsdien ligt hij in de kast te wachten totdat ik weer wat kilootjes kwijt ben.
Hallo iedereen, ook de nieuwe moeders.... Gisteren echt een lastige dag gehad. Ik voelde mezelf op springen staan, lage rugpijn. Vage ongesteldheidskrampen en na de minste inspanning al een gespannen buik, vervelend gewoon. Vandaag gaat het gelukkig veel beter. Gelukkig, want ik wil liefst nog even niet bevallen en heb er geen haast mee; ik heb geduld. Ze komt nu toch binnen 3-4 weken wel, dus lang zal het niet meer duren ;0)..... Bij ons is de spanning wel steeds voelbaarder. Ookal is het de tweede, we raken steeds gespannener in verwachting....
Oja, stom, he, ik heb positiekleding van het begin, zeg maar die nu voor geen meter meer lekker zit. Nog maar een paar broeken die ik aanwil....Volgens mij groei je die laatste weekjes nog enorm..en die beebjes dus ook met ons...
Hé allemaal, Hier weer even een berichtje van mij. Heb de laatste dagen heeeeel veel last van ongi-pijn in mijn onderbuik en rug gehad als gevolg van het strippen. En ik loop nog steeds met om de paar minuten een harde buik. Maar ik geloof dat ons beebje het veel te gezellig heeft in mijn buik, want het strippen heeft nog niet geholpen. Toch merk ik dat ik steeds meer het idee krijg dat het nu helemaal niet meer uit zichzelf zal beginnen. De ene keer ben ik heel optimistisch en de andere keer begint er wat angst voor het ziekenhuis en inleiden in te sluipen. Het komt vooral doordat ik zo graag voor een thuisbevalling wil gaan en liever zonder medicatie. Maar je weet maar nooit wat er de komende dagen nog zal gebeuren. Vandaag 7 dagen overtijd. Ik ga maar voor mezelf beginnen met duimen dat het zich toch de komende dagen nog aan gaat kondigen. Ik zit er zo ontzettend naar uit te kijken. Alles staat al weken klaar en ik heb het nu echt wel gehad. Ik sta op knappen. En doe geen oog meer dicht 's nachts. Dus helaas alle dames die al last van ongi-pijn en harde buiken hebben. Dat zegt helaas nog niets. Het kan wel, maar hoeft niet. Ik heb al zo'n 5 weken om de zoveel minuten harde buiken. Meestal drie à vier keer per half uur. En dat gaf mij eerst zoveel hoop op een tijdige bevalling, maar voor mij heeft dat geen vroege bevalling tot gevolg gehad. Wordt nu wel een beetje meer depri...naarmate de dagen voorbij gaan.
Geaatje, probeer vertrouwen te houden, he? Ik heb die extreem overtijdervaring gehad en het is behoorlijk kl*te. Maar daar ben jij nu nog niet en ookal zou je er komen. Het komt echt goed! Ik heb maar zeer zelden gehoord dat het allemaal van een leien dakkie gaat, hoor bevallen, maar wel veel variabele verhalen. Mocht het inleiden worden, wat nog helemaal niet zo is, dan wordt je echt wel goed begeleid en kun je veel zelf aangeven. Bij mij kwam de eerste echt vanzelf. Hij had er na die tijd echt schoongenoeg van.... . Echt probeer vertrouwen te houden. Het komt echt goed! Straks ben jij een stralende mams!
Geaaatje....ik had eigenlijk al wel een beetje op een berichtje gehoopt dat je beeb er eindelijk was......maar helaas. Hopelijk komt je beeb nog wel uit zichzelf... Roosje ....ik heb vandaag zo'n dag, continu harde buiken en zo ontzettend moe....de ene dag voel je je heel anders dan de andere dag
Geaatje, al dat gerommel doet wel wat, hoor! Het geeft aan dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling. Dus blijven vertrouwen hoor. En ik duim heel hard voor je dat het snel doorzet en je het mooie niews hier kan melden. Knuffel v Jacobien
hey meiden weer aardig wat afgekletst hier Nou wij zijn een vrije zondag gaan besteden in Born (nederland) Kasteelpark. Woonde er tot 3 jaar geleden vlak bij maar was er nog nooit geweest haha en nu even 60 km zelf gereden. (man heeft nog geen rijbewijs maar komt deze week) Was blij te zien dat je het park in gedeeltes kon lopen. zo optimistisch dat ik thuis was (minder pijn en vrij fit) zo moe was ik bij aankomst al hahaha Maar we hebben een geweldig leuke dag gehad. de drie kids hebben zich heerlijk vermaakt met dieren kijken speeltuin en een clown en mijn broer en zijn vriendin waren er ook dus al met al gezellig. lekker frietjes gegeten dus thuis ook geen rommel. (hadden voor de middag fruit mee en ontbijtkoekjes en fruitsapjes heerlijk gewoon) Is echt een aanrader met kleine kids niet duur ook het eten niet en er is genoeg te zien. ze mogen zelfs rendieren, stekelvarkens enz voeren dus echt geslaagd. Daarna dus ook weer 60 km terug gereden. En daar begonnen de harde buiken en steken weer pfff en mijn bekken auwauw. Heb trouwens ook last van de linkse kant van mijn buik alsof ik een spierscheuring heb of zo vooral in de nacht of als ik lig. En waar ik me een klein beetje zorgen over maak aan een mini gedeelte van mijn litteken van de keizersnee van de eerste bevalling. (maar dat is eigenlijk ook alleen in de nacht als ik die spierscheuring gevoel krijg) Ongi krampen en veel afscheiding heb ik ook al een week of 2. Bij alle drie trouwens ook gehad de laatste 4 weken en alleen bij de laatste had ik voordat ik begon er profijt van en al 3 cm ontsluiting. Dus zegt niks helaas ..... Aan de ene kant ben ik het zwanger zijn nu wel wat beu aan het worden maar aan de andere kant is het de laatste en wil ik er ook weer erg van genieten.....zo dubbel. ben ook snel geiriteerd en huilerig zooooo vervelend.
geaaatje houd de moed erin! ik snap heel goed hoe vervelend t is die ongi krampen en harde buiken, zelfs nu ik dit berichtje intik heb ik er last van, om misselijk van te worden blegh! maar jij bent overtijd dus dubbel vervelend... ik hoop dat we heeeel snel kunnen lezen dat je kindje er is! ik begin t ook beu te worden zwanger zijn, niet vanwege t gewicht meezeulen etc. maar echt puur vanwege de lage rugpijn, ongi krampen en harde buiken... als ik dat nou niet had, was er niks aan de hand geweest. vandaag zijn mijn ouders en zusje terug gekomen uit australie na 5 weken... ze hebben de babykamer bewonderd en ik heb leuke cadeaus gekregen, zoals UGGS, babyversiering, babydekentje, aboriginal kunst... hebben de dvds bekeken, echt superleuk!
Goedemorgen meiden, Steffie, dat heb ik ook....aan de ene kant ben ik het zat en aan de andere kant wil ik nog even genieten omdat het ook voor mij (waarschijnlijk) de laatste zwangerschap is. Ik krijg hier ook wel meer harde buiken......en mijn tepels doen ook pijn, hebben jullie dat ook?
Dag dames, Mag ik bij jullie even 'uithuilen'? Ik heb vandaag zo'n dag van algehele malaise. Ik was veel te vroeg wakker, ik verveel me rot maar heb nergens zin in. Mijn handen zijn zo dik dat het zeer doet om mijn vingers te buigen. Ik moet elk half uur naar de wc. En ik heb opeens zoveel harde buiken. Oh jee... het is nog zo vroeg en de dag duurt nog zo lang en ik voel me nu al zo... Van mij mag die kleine komen hoor!
Ik ben ook al veel te lang wakker. mijn vriend moest opstaan om 5 om te gaan werken, dus ik ook wakker, niet meer kunnen slapen, 6 uur opgestaan. Sindsdien afwas gedaan, mij gedoucht, laptop aangedaan en er niet meer afgegaan sindsdien
Ik moet nog ook nog even maar van mij mag ie al komen... kreeg maandag te horen (vorige week) dat ie al in mijn bekken zat op 31 weken en 4 dagen!