nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik onder het kopje zwangeren:
    Uitgerekend op 5 oktober, wordt een meisje en is het 1e kindje

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ok, staat erbij Melloncollie.

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He bah Rainbow. Ik kan gelukkig nog wel steeds naar buiten. Lijkt me inderdaad verschrikkelijk dat je aan huis gebonden zit. Volgens mij komen de muren dan op je af! Geeft niet hoor, klagen mag hier. Maarreh, die vriendinnen komen toch wel naar jou toe!?

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ben het ook zat.........wil zo graag dat 'ie komt...

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik vind mijn buikje soms wel wat onhandig en ik baal er echt van dat ik mijn eigen kleren niet meer pas. Positiespijkerbroeken zitten niet lekker mede doordat ze van mijn kont afzakken. Ook met riem om. Echt heel typisch....maar het resultaat is dat ik elke dag in een huispak/joggingbroek loop. Voel me dan soms zo'n sloeber....compleet met het futloze gevoel. Gelukkig kan ik nog wel goed lopen (al voelt een half uurtje wandelen aan alsof ik 2 uur in de stad heb lopen slenteren) dus ik denk dat ik maar elke dag een stukje ga wandelen met een beetje muziek op ofzo.

Ben verder wel lekker bezig geweest vandaag met geboortekaartjes. Het 1e idee kunnen we vanavond opsturen ontwerper/drukker. Ook heb ik een geboorteplan gemaakt. vind het wel een fijn idee om helder te hebben wat ik nou precies wel en niet wil en waarom. Plus mijn bevalbad is vandaag gekomen. Vanavond eens bepalen waar ie precies komt te staan. Beddengoed voor het ledikantje lekker gewassen....geeft wel weer een opgeruimd gevoel zo !

Trouwens Rainbow, als je niet meer zo goed uit de voeten kunt....misschien een idee om iets van een scrapboek te maken voor je baby? Ik weet niet hoe erg het is, maar morgen wordt een mooie dag dus misschien ergens een bankje in het park op zoeken of een terrasje en een lekker boek meenemen om te lezen? Heb je toch wat afleiding.

6. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    hallo allemaal

sorry maar moet ff mijn verhaal kwijt
    :(
    vorige week heb ik oefen weeen gehad die heeft geleid tot 1 cm ontsluiting! :(
    maar helaas het is gestopt :x
    vandaag weer bij de verloskundige geweest
    omdat ik zon pijn onder in mijn buik heb het steekt en drukt heel erg
    had al urine weg gebracht na de huisarts maar alles was goed
    nu heeft de verloskundige inwendig gevoeld heb nu 2 cm ontsluiting maar ze vertikte het om te strippen :evil: :evil: :evil:
    ik zit er op het moment even helemaal door heen

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Shania waarom wou de VK niet strippen?

Balen hé die laatste loodjes....die zijn echt het zwaarst.
    Nog even meid, je bent er bijna!

8. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ze was niet zon voorstander van strippen :evil:
    ze was van mening dat als ze nu ging strippen dat het niks voor me zou doen :evil:
    ik kon ze echt wel wurgen :oops: ik loop al een week met echt vervelende klachten slapen zit er bijna niet meer in energie is bijna op hoe moet ik dadelijk die bevalling gaan doen :(

9. 1984mama24

14 aug 2008
    40
    0
    0
    rotterdam
    Nog 2 dagen, maar het ziet er naar uit dat het langer gaat duren :( nog nergens last van namelijk

10. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik ben blij dat het bijna zover is.
    maar stiekem zal ik mijn buikje toch wel gaan missen.

11. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    bah ben misselijk en heb kramp, ook al diarree gehad... rommelt heel erg... zou het voortekenen zijn van een bevalling of gewoon iets verkeerds gegeten? :(

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    @ rainbow....zo begon bij mij de eerste bevalling....ongibuikpijn en overgeven en diarree....zodat je lichaam lekker "leeg" is zeg maar.

Ik hoop het voor je meid!

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    nog even iets anders.....ik moet wel 2 keer per dag poepen :oops: , hebben jullie dat ook?

14. Roosje1969

Roosje1969 Actief lid

28 feb 2008
    103
    0
    0
    Hoi ladies,

Ik twijfel nog een beetje, maar eigenlijk ook niet. Dat vannacht mijn vliezen zijn gebroken. Nu maar duimen dat de weeen goed op gang komen, zodat de baby er binnen 24 uur is. Als ik duidelijkheid heb, mail ik jullie. Ik moet in de loop van de ochtend vruchtwater opvangen als dat nog komt. Baby was nog niet geheel ingedaald, maar ik mag gelukkig wel rondlopen en vanalles doen in huis...zucht.....duimen jullie mee voor een voorspoedige bevalling. Na 24 uur krijg ik medische indicatie vanwege infectiegevaar, dus ik hoop echt dat het vandaag THE day is.....

Voor alle meiden die ertegenaan lopen. Alle sterkte! Ik meld me later weer met nieuws....

15. Roosje1969

Roosje1969 Actief lid

28 feb 2008
    103
    0
    0
    Oja, ik voel af en toe een vage wee in rug en onderbuik, maar kan het nog niet duiden. Het is allemaal nog in wording, dus hopen maar dat het door gaat zetten!

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Roosje1969
    spannend! zo begon bij mij de tweede bevalling ook, duurde 14 uur voor ik iets van een wee kon onderscheiden haha
    maar hoop echt voor je dat het nu doorzet, je weet in ieder geval binnen een dag dat je een kleintje hebt
    duim voor je meid!

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    pff gister avond in de auto pijnlijke harde buiken met regelmaat
    de avond nog gewerkt (thuiswerk) en het zette door dacht ik dus douche genomen, viel het stil
    toch weer even gaan zitten beneden weer harde buiken
    zo is het de hele nacht doorgegaan ben gebroken bah
    vanmorgen dacht ik diaree te hebben al 2 keer naar de wc geweest maar er komt helemaal niks :S

dus afwachten maar en heb nog zoveel te doen

18. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé wat een spannende ontwikkelingen.

Roosje, ik duim voor je dat het snel doorzet. En ik wens je alvast een goede bevalling toe; spannend joh

Rainbow, klinkt als begin vd bevalling. Maar ja, de ellende is dat je het achteraf pas zeker weet. Nou, hou ons op de hoogte vd ontwikkelingen.

Steffie: wat een ellende hé die gebroken nachten. Wanneer heb je verlof? Ik ben nu 1 week vrij en ik merk dat ik nu een beetje tot rust kom.Waar ben je zo druk mee?

Hier is na een onrustig weekend de rust weer teruggekeerd. Dus nog geen beeb in aantocht. Zo naar de tandarts en dan naar de verloskundige.Bericht eind vd ochtend wel hoe het gegaan is.

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    mijn verlof gaat pas over 1 week in :s en dan heb ik hem zelf al vervroegd

boven is nog niet alles klaar onze slaapkamer moet nog afgemaakt worden (pas verhuisd)
    nog naar de bank voor overschrijvingen te doen
    dan schoonmaken uiteraard bah
    nog naar de advo :s

en het erge is dochter thuis gekomen met luisjes dus alles ontsmetten en wassen en doen pff alsof het al niet genoeg is

en dan nog steeds 6 uur per dag pc werk erbij bah heb het helemaal gehad

vandaag dus ook zo een griep gevoel en koppijn erbij gaat lekker dus

20. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    roosje en rainbow succes!

Gier na gister een hele goede nacht gehad te hebben na een lekkere relaxe zondag, gister ook een super dag, alles kunnen doen zonder echt moe te zijn. Nu vannacht een kl..te nacht, elk uur wakker met giga veel maagzuur zelfs na 2 rennies, half kotsend wakker bah, maar ja hopelijk vannacht weer beter ga weer een beetje prutsen.
    Succes iedereen weer met al die rare klachten!

Deel Deze Pagina