Ik zet hem in de woonkamer omdat daar de meeste ruimte is. De VK moet er omheen kunnen lopen. Een andere goede reden is dat de badkamer beneden zit. Die hebben we nodig voor het vullen/leegpompen van het bad. Dat gaat dus via een slang. Vervolgens als het bad vol is, sluit je het verwarmingselement er op aan zodat het water op temp. blijft. Na gebruik schoonmaken en weer terugbrengen. Ze kunnen het ook ophalen. Ik heb het nu laten bezorgen. Ik zal wel even een foto'tje van het bouwpakket in m'n album zetten.
Haha, winden, boeren, afscheiding, enz......zal verder niet in details treden.....en dan nog alle meuk die er tijdens de bevalling al dan niet uitkomt.....niets menselijks is je meer vreemd na zo'n bevalling. Komt goed uit, trouwens, want je gaat wat poepluiers tegemoet..haha...Sorry, hoor het is ook heel mooi, liefdevol en rijk, maar het hoort er allemaal bij.... Zo, dat was het restje winegums, die heb ik lekker naar binnen gepropt...Heerlijk, even de frustratie kwijt.. Melloncollie, ik denk dat jouw eigen beeb heilig is vergeleken bij waar je mee hebt gewerkt....dus je bent er helemaal klaar voor ;0). Tja, Jacobien, mijn eerste is op 10 september geboren. Mooie dag dus voor de baby's om te komen. Zou organisatorisch dus een zegen zijn als nr. 2 morgen komt. Heb je altijd duidelijkheid met de verjaardagen....of juist ruzie....? Nouja, het ziet er niet naar uit dat ze allebei de 10e jarig zullen zijn. Bij deze blijft het nog steeds een big suprise..!
Hoi Jacobien, Ja, dat lachje van de teletubbies vindt hij leuk, maar hij wil meestal Bumba en daarna Buurman & Buurman, wat hij nog niet helemaal begrijpt, maar heel erg helaas kijkt hij maar erg kort en is het concentratieboogje alweer gebogen naar een andere activiteit, die mamma dan weer regelmatig verzorgen moet..... Vandaar dan ook dat ik hoop dat zijn zusje verandering gaat brengen en zeker op den duur het speelkameraadje gaat worden....dus ook na de bevalling blijft het spannend. Hoe gaat het allemaal uitpakken.... Watertafel. Misschien 10 minuten...en dan onder de blub uit de tuin plukken....Joepie...Rupsje nooitgenoeg met hem lezen en allerlei andere boekjes...bouwen met blokken en weer omgooien. Ook een succesnummer...kortom, we moeten ons even fors inleven in de wereld van de peuter. Hij vind grotekinderen tv leuker en kijkt daar geboeider naar dan peutertv. Gek, he....Terwijl hij veel meer leert volgens mij van de peutertv...Lastig dat opvoeden. Kun je beter Liga geven. Da's lekker en gezond...zegt de reclame tenminste...Nou, ik draai een beetje door. Komt vast door de winegums...
Nou hoe dan ook, ik ga toch nog proberen iets van deze avond te maken. Straks lekker uit eten met z'n 2-en nu het nog zo makkelijk kan. En daarna treedt mijn bandje op met invaldrummer. Even een avondje eruit vind ik ook wel weer leuk! En ik kan me nog nuttig maken ook als cameravrouw of demoverkoper
Hallo meiden, Wat gaan jullie weer snel, kijk ik een halve dag niet! Ik wil ook even meeklagen. Vandaag was dochterlief naar het KDV dus ik heb alle ramen van binnen en buiten gezeemd en lekker het huis gepoetst en laatste beetje was weggegewerkt. Ik heb me net lekker gedouched dus ik ben er helemaal klaar voor, dus beeb je mag komen Maar zo werkt het niet helaas. @melloncollie: geniet van je avondje uit, veel plezier! @ roosje umba is hier ook favouriet. 's morgens is op ned3 ook de hele ochtend peuterprogramma's....misschien een idee voor jouw peuter? Anders laat hem maar met mijn peutertje spelen.... Fijne verjaardag morgen! @jacobien...ik heb dat ook hoor. straks weer leuk nieuwe kleren kopen en je gewoon weer helemaal IK te voelen. Lekker weer op mijn buik slapen..... @rainbow klaag maar lekker hoor meid, doen we allemaal hier! en die dagelijkse telefoontjes word ik ook gek van....
Nog geen spoor van een ophanden zijnde bevalling.....Toenemend ongemak, vooral 's ochtends rond een uur of 5, wakker en kan niet meer slapen. Zoo duurt je dag lekker lang. Ik ga maar proberen van vandaag het beste te maken. Ga met mijn jarige mannetje een cadeautje kopen en kaarsjes blazen. We hadden ons dit in de kraamtijd voorgenomen, maarja, hij is vandaag echt 2 geworden, dus wel zo leuk om er dan maar wat mee te doen. En dat maskeert dan hopelijk mijn toenemende chaggiegevoel dat ik nog steeds mijn baby niet in de armen kan sluiten en het nu mentaal en fysiek toch echt begint te dringen. Letterlijk en figuurlijk. Dank Moesje voor je adviezen! De rest van de ladies, sterkte en hou je haaks!
Goedemorgen, Vanmorgen ook rond uur of vijf wakker, ongipijn en ik moest ongelooflijk nodig een grote boodschap doen. Misselijk ook, dus ik dacht Yes het gaat beginnen. Maar het is alweer afgezwakt, ik word er gek van. Manlief brengt nu Britt naar het KDV voor een halve dag, dus ik ga zo nog een paar uurtjes terug naar bed. Roosje, van harte gefeliciteerd met je zonns 2e verjaardag! Probeer er een leuke dag van te maken!
Roosje, van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje. Ik hoop voor jullie dat het een leuke en feestelijke dag wordt. Ik kan mij jouw teleurstelling over nog geen beeb in de armen zo goed voorstellen. Ik vind het echt sjit voor je en duim voor een spoedige start. Oh ja, koop voor jezelf ook lekker een kadootje, dat heb je wel verdient. Moesje: slaap nog ff lekker! Hier is het rustig in de buik, maar druk in huis. Peuter van 2 1/2 is thuis en vanaf 12.00 de kleuter van 4. Ik hoop de dag een beetje goed door te komen. Knuffel voor iedereen in de laatste loodjes fase!
hallo allemaal, hier een hele lange nacht gehad ben ook helemaal kapot nu! elke keer van die halve slaapjes en die duurde max. 10 min, ik hoop zo dat het niet telaat komt heb dadelijk geen puf meer over!
@Roosje geniet van de verjaardag misschien brengt de rust en ontspanning wel iets in gang hier ook alweer een onrustige nacht met veel harde buiken, nu nog steeds trouwens en ook steeds meer slijmverlies gister een beetje roze erbij...zou het dan toch iets te betekenen hebben? verder al aan het werk van 8 uur ben over een half uurtje klaar gelukkig maar de kids zijn allemaal thuis vanmiddag dus echt rust zal er niet inzitten meteen al een afspraak gemaakt voor alle vier de kids te dopen....want dat wilde we doen als ons gezinnetje compleet is dus een groot feest ervan maken. dit zal 29 nov zijn op de trouwdag van mijn ouders
gefeliciteerd met je zoon roosje ! ik heb gister een leuk avondje gehad; veel mensen gesproken die allemaal wilden weten wanneer de baby nou kwam. was wel leuk even wat afleiding en het was ook een leuk optreden van die meiden. ik was echter klaar wakker toen ik om 12 uur in bed lag en dat duurde nog wel even, maar ik ben er nu net om 11 uur uitgekomen dus dat is toch wel netjes. 1 plaspauze gehad en een uurtje wakker gelegen tussendoor. alleen nu voelt mijn rechterbeen een beetje vreemd aan; kan hem wel stilhouden maar alsof ik er de hele nacht met vol gewicht op heb gelegen. heel irritant. ik heb trouwens nog zo'n cool verjaardagscadeautje gekregen va m'n bandje. een gipspakket om een afdruk van m'n buik te maken! ga ik van het weekend doen, uiteraard komen de foto's hier in m'n album.
Hey, dank allemaal voor de felicitaties! Moesje, balen, he, zo'n vals alarm....je wordt er gek van...Die 40 weken klok....soms denk ik wel es, ze moesten hem maar afschaffen, maarja, wat heb je daar dan weer aan, he? Ik probeer mijn evenwicht na gisteren weer wat te hervinden. Dat lukt wel en niet. Mijn zoontje speelt met twee prachtige nieuwe Duplowagens. Gister een van oma gekregen en vandaag van mij eentje. Hij is gek op alles wat met auto en motor te maken heeft 'as't maar rijdt', haha. We zijn hem samen gaan kopen...en voor hem gezongen met kaarsjes...toch een beetje een feestje. Al volgt straks in de kraamtijd het ene cadeau na het andere voor hem en doen we het met taart nog es dunnetjes over. Morgen trakteren op het kdv, dat had ik al klaarstaan, dus kan zo mee. Gelukkig vanmorgen amper de tv hoeven aanzetten. Nu alleen ff voor het slaapje nog, maar dan gaat hij straks lekker naar bed....Kortom het is me 100% meegevallen tot nog toe vandaag dus houden zo. Hij is erg lief en rustig en het is gezellig, nouja zo wilde ik ook graag zijn verjaardag vieren. Morgen afspraak bij de vk en ze gaat kijken of ze kan strippen. Ik hou jullie op de hoogte en hoop zo dat ik dit weekend mijn dochtertje eindelijk in mijn armen kan sluiten! Dank voor alle steun en wensen en ieder weer alle goeds!
Roosje allereerst gefeliciteerd met je zoontje! Zeker al een hele bink met zijn twee jaar. Morgen ook weer een spannende dag lees ik. Ik hoop voor je dat ze kunnen strippen (kan dat nou alleen wanneer je al ontsluiting hebt?). Ik kan me voorstellen dat je het zat wordt met ruim 41 weken. Hier alles rustig. Vandaag 39 weken, dus theoretisch zal ze over 1 week moeten komen. Heb vandaag wel een aanval van nesteldrag gehad. De oven is weer schoon, afzuigkap blinkt, alle meubels in de olie gezet, alles gestoft en gezogen. Vind het wel weer welletjes voor vandaag.
Hoi Lindada, Haha, die nesteldrang, ja, ik had maandag ook weer zo'n vlaag, vandaag dat ik dinsdag dacht, nou, da's symbolisch, nu komt ze...maar nee.... Strippen kan idd alleen als de baarmoedermond rijp is, volgens mij zelfs alleen als je wat ontsluiting hebt. Ze was tot afgelopen dinsdag nog niet ingedaald deze wurm, nog steeds geen zin om te komen dus, dus ik hoop van harte dat het een bezoek wordt met positief resultaat, want ik ben het idd zatter dan zat aan het worden. Ken het nog van mijn eerste. Kijk je reikhalzend uit naar de eerste wee en dan.....als je ze eenmaal hebt, wens je zo vurig dat het snel voorbij gaat....zo tegenstrijdig. Wat ik het lastigst vind is met de onvoorspelbaarheid van de dagen vrede te hebben. Iedere ochtend weet je niet hoe de avond die erop volgt eindigt en iedere avond als je naar bed gaat realiseer je je dat het die nacht wel eens kan beginnen.....Gek word ik daarvan....
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt Roosje. Die onzekerheid is inderdaad het ergst. Het zou een stuk handiger zijn als je van tevoren weet wanneer de beeb komt. Dan kan je jezelf er wat meer op instellen. Maarja, het blijft toch een verrassing.