Grappig dat iedereen hier echt dezelfde dingen heeft. Ook niet al te raar natuurlijk, aangezien we allemaal op het laatst lopen, maar toch wel leuk omdat het zo herkenbaar is. Hier ook nog steeds gerommel. Hoewel ik het idee heb dat de ongi-krampen sterker worden, is er verder geen teken van een naderende bevalling. Hoe ik ook van tevoren tegen mezelf gezegt heb om niet bij elk krampje te gaan denken 'is het misschien begonnen?', doe je het ongemerkt toch. Op de een of andere rare manier zie ik er ook naar uit om puffend door het huis te zeulen en daarna de 'bowlingbal' uit te gaan persen. Op het moment zelf ga ik daar wat op terug komen denk ik...
@Roosje1969 GEFELICITEERD MEID GENIET ERVAN HOOR! ECHT SUPER GEFELICITEERD OOK VOOR JE PARTNER Hier ook niet meer slapen heb vannacht een 2 uurtjes op de bank geslapen, rondgestruind gefufd en nu is het weer weg:s althans het weeen gevoel de harde buiken dus nog steeds niet ga toch even bij de opa van mijn man op bezoek miss dat afleiding helpt
Zwangeren: Linka76 - 2e kindje - 25 augustus - MEISJE Iwish - ?e kindje - 13 september Rainbow1984 - 1e kindje - 15 september - JONGEN Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE Moesje78 - 2e kindje - 18 september Suikerboon - 1e kindje - 18 september - JONGEN Maartje78 - 1e kindje - 20 september Devilschase - 1e kindje - 23 september Blondiedfu - 2e kindje - 24 september - JONGEN Roshi - 1e kindje - 25 september Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens) Kuzzkim - 1e kindje - 27 september Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE steffie1980 - 4e kindje - 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum) Nony - ? kindje - 11 oktober Happymum - ? kindje - 12 oktober Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING Bevallen: Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur Floddertje - MEISJE - 5 september Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
Zwangeren: Iwish - ?e kindje - 13 september Rainbow1984 - 1e kindje - 15 september - JONGEN Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE Moesje78 - 2e kindje - 18 september Suikerboon - 1e kindje - 18 september - JONGEN Maartje78 - 1e kindje - 20 september Devilschase - 1e kindje - 23 september Blondiedfu - 2e kindje - 24 september - JONGEN Roshi - 1e kindje - 25 september Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens) Kuzzkim - 1e kindje - 27 september Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE steffie1980 - 4e kindje - 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum) Nony - ? kindje - 11 oktober Happymum - ? kindje - 12 oktober Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING Bevallen: Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur Floddertje - MEISJE - 5 september Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
roosje: Gefeliciteerd, geniet er van! Hier lekker rustige nacht gehad heerlijk geslapen! En werd vanmorgen wakker.. en mijn spiertje deed geen pijn meer, loop dus weer als een tierelier rond! Vanmorgen opgeruimd, gestofzuigd en weer lekker lesgegeven en vanmiddag nog even op visite en vanavond een Bbq! Morgen gelukkig geen afspraken en lekker rustig dagje! Vandaag 39 weken, echt raar, voel verder niks bijzonders, ja wat harde buiken als ik weer eens te lang gelopen heb of als ik buk ofzo. Heb tot nu toe niet 1 keer het idee gehad dat het begon ofzo. Ook geen oefenweeen ofzo, hoop maar niet dat dat betekend dat ie nog 3 weken blijft zitten haha Iedereen weer veel succes met alle rare voortekenen of het echte werk!
Lekker maartje dat je weer een keer lekker geslapen heb en geen last van je spier meer hebt. Ik heb trouwens al twee weken oefenweeen, en bij mij is er ook nog niets aan de hand verder. Dus ik neem aan dat het niets zegt. Nieuwe buikfoto in album!
Roosje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Een heftige bevalling, hoor! ik wens jullie alle geluk van de wereld en geniet lekker van dit nieuwe wereldwonder. Wat vindt je zoontje ervan? Lindada: wat een mooie en keurige buik voor bijna 40 weken. Maartje: fijn dat de pijn weg is. Misschien de laatste dagen wat te veel gedaan? Hier ook een slechte nacht achter de rug. Het is zo nutteloos dat beneden zitten. Ik baal daar vreselijk van. Verder geen harde buiken of wat dan ook. Beeb zal dan ook nog wel ff blijven zitten. Nou, iedereen succes met het gerommel en voor vannacht het slapen. Knuffel, Jacobien
Roosje gefeliciteerd! Geniet van je nieuwe guppie....mooie naam trouwens! Hier alles oke; ik heb net een hele zooi lakentjes gestreken. En het ging redelijk al zijn ze lang niet helemaal kreukvrij. Maar zeg eerlijk; wie lukt het wel om het 100% kreukvrij te krijgen? Ben allang trots op mezelf, gezien de hekel die ik heb aan strijken Net even een stukje gelopen naar de super en dierenwinkel. Denk 3 kwartier onderweg en was verrot toen ik thuis kwam Pijn in de bips/onderrug....maarja het hoort erbij. Gelukkig zijn de voetjes iets minder dik. Vannacht maar een hoofdkussen onder het voeteneind gelegd en dat hielp dus schijnbaar wel. Nou ik ga snel weer verder voordat de actieve bui over is! Suc6 allemaal vandaag met wat je ook van plan bent te gaan doen....
vandaag heerlijk dagje eruit geweest incl harde buiken en krampen kon me niet tegenhouden haha maar....zat ff rustig bij mijn ouders op de koffie ga naar de wc en daar was die dan....de rest van de slijmprop bah wat ziet (en voelt) dat smerig.... dus nu maar weer verder afwachten
Hallo meiden, Hier vandaag een heerlijk zonnetje... En we hebben hier kermis en dat begint vanmiddag met een bloemencorso. Dus wat mij betreft mag de beeb nog wel even wachten tot na dinsdag....dan is de baby iig nooit met kermis jarig. Dat is ook niet leuk voor een kind..... @steffie...klinkt goed, de hele prop nu verloren.......afwachten @jacobien...balen meid, zulke nachten.....kun je niet nog lekker vanmiddag een paar uurtjes bijtanken?
Hier weinig nieuws, het slechte slapen blijft en ik probeer dat gewoon te accepteren. Ik heb enorm veel last van onrustige benen waardoor ik niet kan doorslapen. Ik slaap zeg 2 uur en wordt dan wakker van het getrappel. Ik moet er dan echt uit en na een uurtje kan ik dan weer naar bed om weer 1 1/2 tot 2 uur te slapen. Overdag bijslapen lukt niet omdat mijn benen daar te onrustig voor zijn. Een lastig en vermoeiend probeem. Steffie, hoe gaat het met jou? Dank je dat de bevalling doorzet? Moesje, geniet van de kermis. Lekker joh, met dit mooie weer.
Vervelend Jacobien, die gebroken nachten. Het enige voordeel is dat wanneer de baby er is, je er al aan gewend bent... Goed weer voor de bloemencorso Moesje. Lijkt me leuk. Hier is er jaarmarkt. Ik weet nog niet of ik ga, gezien het super druk zal zijn met dit weer. Nouja, misschien eventjes. Spannend Steffie! Meestal duurt het niet lang meer als je de slijmprop verliest... Hier alles nog steeds hetzelfde. Ik ga nu de derde dag in met krampen die onregelmatig komen, maar niet doorzetten. Word het wel zat nu. Van mij mag ze komen! Maar dat zal voor iedereen hier gelden...
hoi hoi, Pfffff ben kapot...helemaal naar het centrum gelopen, zo'n 2 kilometer.... mijn conditie is echt niks meer! Ik ga lekker op de bank liggen. Tot morgen meiden
Wow, dat vind ik nog veel hoor! Ik stond net mijn bedsprei uit te kloppen op het terras en was echt helemaal kapot! Trouwens wel een mooie gipsafdruk van mijn buik gemaakt maar die moet nog even drogen.
alle bevallen mama's GEFELICITEERD!!!!! WOW IK HEB WAT GEMIST! Ik kon een aantal dagen niet inloggen op dit forum, dus geen berichtjes kunnen posten. Vandaag ben ik dus 40 weken zwanger... en hij zit nog warm! Mijn tante heeft me vandaag overtuigd om een stevige wandeling te maken in de hoop dat beeb eruit zou komen - WRONG! Het enige waar ik nu last van heb is ontzettende bekkenpijn met resultaat dat ik 5 uur 's nachts nog wakker ben en nu dus dit berichtje aan t tikken ben.... 8) hoest met de ladies die nog zwanger zijn?
Balen Rainbow! Nooit goed bedoelde adviezen van tante's opvolgen, joh. En 40 wkn zwanger, nu. Echt lang kan het in ieder geval niet meer duren. Ik mis ook wat dames: Steffie en Lindada. Alles goed bij jullie? Ook hier weer een gebroken nacht. Nou ja, elk nadeel heb zijn voordeel. Zoals Lindada al aangaf: ben je in ieder geval gewend als de beeb er zo is, hi, hi.
Hey maar weer ff update van mij Ben doodop maar ja we wachten maar weer af gister in ziekenhuis geweest er was wel degelijk weeenactiviteit en regelmatig maar de meesten waren niet krachtig genoeg. Mocht daar blijven maar ik heb zelf het gevoel dat het daar steeds minder word. (heb zo ook aangesleept bij de derde steeds als ik in het ziekenhuis kwam was er wel meer ontsluiting maar stopte de weeen) dus omdat ik toch dichtbij woon naar huis gegaan. we wachten dit af tot donderdag is er dan geen vooruitgang (staat nu op 3 cm ontsluiting) dan gaan ze wsl toch gel inbrengen of strippen aangezien ik echt bekaf begin te worden ervan.