@Angela2009 helemaal geen sorry hihi je bent net zo welkom als iedereen toch? gezellig juist nou ik moet zeggen bij de tweede onze dochter had ik buiten de normale klachtjes ook nergens geen last van....geen harde buiken geen pijn in mijn rug bekken of wat dan ook, was nog aan het werken 39 weken was ik toen (zelfstandige zou mijn laatste dag/avond zijn) woonde tijdelijk bij mijn ouders door omstandigheden. dus ik loop naar beneden, nergens geen last van zeg nog : "ff bakje koffie pakken' loop naar de keuken schenk mezelf koffie in en ga op de bank zitten. " ehhh pap kan je ff handdoeken of iets halen" mijn vliezen waren dus uit het niets gebroken en 20 uur later had ik mijn meisje thuis
Van het snurken van mijn man word ik ook helemaal gek Melloncollie! Vannacht maar weer op het logeerbed gaan liggen... Rainbow, zijn het inderdaad je vliezen? Ik hoop het voor je! Hoi Angela! Heerlijk meid dat je zo weinig klachten hebt. Ik zou willen dat ik daar over mee kon praten. Helaas rommeld het hier al ondertussen bijna 3 weken, maar geen baby. Dus harde buiken en krampen zeggen helemaal niets over wanneer je kan bevallen...
Zwangeren: Iwish - ?e kindje - 13 september Rainbow1984 - 1e kindje - 15 september - JONGEN Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE Moesje78 - 2e kindje - 18 september Suikerboon - 1e kindje - 18 september - JONGEN Maartje78 - 1e kindje - 20 september Angela2009 - ?e kindje - 20 september Devilschase - 1e kindje - 23 september Blondiedfu - 2e kindje - 24 september - JONGEN Roshi - 1e kindje - 25 september Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens) Kuzzkim - 1e kindje - 27 september Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE steffie1980 - 4e kindje - 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum) Nony - ? kindje - 11 oktober Happymum - ? kindje - 12 oktober Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING Bevallen: Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur Floddertje - MEISJE - 5 september Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
@ Angela: ja ik ken die onzekerheid, ik had er een paar daagjes terug ook last van en zat toen ook even in een dipje. Nu gaat het wel weer. En ik zit pas in week 37....maar ik ben het zwanger zijn ook wel een beetje zat. Ondanks dat ik net als jij naast de gebruikelijke kwaaltjes geen pijn of iets dergelijks heb. Maar ik verlang naar mijn oude lijf en ik wil m'n meisje nu weleens leren kennen. Ik zat gister op de wc en toen druppelde er zeg maar iets uit zonder dat ik perste om te plassen dus ik dacht even van hmm.....het had ook geen kleur in de wcpot dus ik dacht misschien is het wel geen urine. Maar ik heb niks meer gemerkt dus het zal toch wel gewoon urine zijn geweest. Verder kon ik gister niet in slaap komen. Die dag kwam ik pas laat uit bed dus was niet moe. Vriend snurken enzo, hebben nog lopen bekvechten midden in de nacht en al. Heb echt totaal geen ritme in m'n leven momenteel. Wel veel last van harde buiken vannacht die overigens niet pijnlijk waren. Gister zat ik bij mijn moeder in de auto en die moest ineens keihard op de rem staan omdat 1 of andere idioot op het laatste moment wilde invoegen. Nou dat remmen was geen fijn gevoel. Zo zielig, ik had m'n moeders hondje op schoot en die donderde zo van mijn schoot af richting voeten Arm beestje, hij s al 13. Schrok zich rot.
Steffie: dat klinkt goed. Baat het niet, het schaadt ook niet. Al moet ik er eerlijk gezegd op dit moment niet aan denken, ha, ha. Angela: leuk dat je meeschrijft. Ik had bij de eerste 2 zwangerschappen ook helemaal geen last. Het enige signaal was een paar dagen van te voor veel waterdunne afscheiding. Bij deze zwangerschap heb ik veel meer last, maar daar staat een derde bekend om. Lindada: spannend meid. Uitgerekende datum voorbij, maar het zal toch echt niet meer lang duren. Melloncollie: wat is dat toch met die snurkende mannen. Ik geef de mijne altijd een por in zijn zij, waarop hij anders gaat liggen en het gesnurk meestal over is. Hij bromt wel altijd ff na de por. Schrikken zeg, in de auto. Denk wel een beetje om jezelf, hé. Laat de dagen gewoon komen, dat helpt mij. Ik merk dat ik sinds een paar dagen in een mood ben van "ik zie het wel". Slaap ik niet, dan maar niet, ik zie wel wanneer de beeb komt en geniet extra van de tijd waarin ik nu soms alleen ben (man naar werk, kids naar opvang / school). Nou meiden, ik ben benieuwd hoe het met Rainbow gaat. Misschien heeft ze haar beebje al in de armen.
heb wel een vermoeden dat rainbow druk in de weer is ja haha is het niet met bevallen is het wel met genieten maar spannend is het wel
Ooh fijn dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar even binnenval maar jullie lopen ook allemaal op het eind dus vandaar mijn vraag eigenlijk. Nou ik had het eigenlijk nog niet gezegd en ik heb ineens wel last van flinke krampen af en toe, echt van die menstruatie krampen en daarbij best wel rugpijn. Het is niet constant maar komt wel om de 20 min terug en dan van die flinke steken in mijn buik maar dan wel echt laag vlakbij mijn muts zeg maar! Maar dit is trouwens mijn 1e kindje hoor zag dat ik in die lijst erbij stond maar het is mijn 1e en het wordt een jongentje dus misschien is dat ook wel leuk om erbij te zetten. Ja ik heb dus echt een topzwangerschap tot nu toe...geen dag misselijk geweest, nooit overdreven moe, ben maar 8,5 kilo aangekomen, tot nu toe nog geen striemen en doe nog alles waar ik zin in heb! Dus nee ik mag niet klagen en ik hoop ook op zo'n fijne bevalling! Maar dat is nog even afwachten maar ik zie er totaal niet tegenop dus laat hem maar komen! Maar eigenlijk genoeg over mij, ik val hier zomaar binnen en is niet netjes om het dan alleen maar over mezelf te hebben. Dus kom maar op met de wilde verhalen of dingen die ik van jullie mag weten. haha!
Ja spannend, ik hoop op een goed berichtje zeer binnenkort van haar Tja die van mij snurkt niet altijd maar ademt ook heel zwaar. Dikwijls met 1 of ander heel irritant bijgeluid. Piepen ofzo. In feite kan hij er niks aan doen want het heeft met te smalle neusgaten te maken. Daarbij zit hij ook vaak 'vol' , kan niet zo goed tegen stof en dergelijke dingen. Die geluidjes irriteren gewoon heel erg want je gaat er echt naar luisteren. Ben je dan zelf al behoorlijk sjaggie omdat je niet lekker ligt dan is het echt niet fijn Tja een por geef ik weleens alleen vanacht draaide dat uit op een kaakslag Per ongeluk.....zo heb ik ook weleens per ongeluk in zijn zaakje geslagen....verkeerd ingeschat! Toen woonden we nog niet samen en lag hij naast mijn bed op de grond te slapen. Kunnen er nu wel om lachen maar toen was hij kwaaaad en gelijk geef ik hem!
@ Angela2009: Iedereen valt hier zomaar binnen hoor Eerder regel dan uitzondering! Oh jij ook geen striemen? Daar voel ik me echt me gezegend! En ik was ook nauwelijks misselijk. Wel heel moe in het begin en ik zit nu al aan de 17 kg extra gewicht...maarja dat overleef ik wel weer ! Hopelijk zet het gerommel iets bij je in gang!
Hebben we het over snurkende mannen, nou die van mij snurkt niet echt alleen als hij het benauwd heeft (heeft lichte astma) maar mijn vriend heeft dus heel erg last van slaapwandelen en praten in zijn slaap. Dus jullie begrijpen wel dat ik er af en toe een leuke nacht hebt tussenzitten met rare wandelingen en uitspraken van hem. Maar ik vind het wel grappig eigenlijk maar zelf vind hij het echt heel vervelend want 9 van de 10 keer herinnert hij het zich niet eens en moet ik het hem vertellen. @ Melloncollie, ja ik voel me ook gezegend hoor zonder striemen en ik hoop eerlijk gezegd ook niet meer dat ik ze krijg deze laatste dagen (weken) daarom zeg ik, ik mag totaal niet klagen en pas zelfs mijn eigen spijkerbroeken nog (alleen kan de knoop niet dicht) maar die kilo's zijn er vast zo weer vanaf na de bevalling. Dat is iets waar aan gewerkt kan worden natuurlijk! En dat gerommel doet af en toe toch echt wel zeer eigenlijk!
Hallo meiden, Hier even een korte reactie van mij...ik ben gisteren bevallen van een zoon genaamd Sem, 4260 gram. De eerste 7 cm ontsluiting gingen supersnel en over de laatste 3 cm heb ik een uurtje of 10 gedaan. Sem was een sterrekijkertje en met zijn gewicht en mijn postuur (1.62) ging dat allemaal niet zo makkelijk. Maar hij is er, en alles is goed. Gisteren in het ziekenhuis bevallen en alweer lekker thuis. Succes meiden!
@Angela2009 misschien is het iets meer dan gerommel hahaha zou het toch ff gaan timen hoor beter een keer teveel bellen dan niet toch? lijkt me trouwens wel vervelend een slaapwandelende man....die van mij neemt zijn werk mee naar huis en praat in zijn slaap....als ik hem dan wakker maak kijkt die me zo verwilderd aan haha nu lach ik maar word er soms serieus gestoord van ben zo benieuwd wat de gyne straks zegt pfff
@Moesje, Gefeliciteerd met jullie zoon en zijn mooie naam! Geniet er lekker van @ Steffie1980, ik hou dat gerommel wel in de gaten en moet zeggen dat het toch geen prettig gevoel is ja maar ik loop niet te hard van stapel want kan ook vals alarm zijn natuurlijk! Ja een slaapwandelende man zorgt soms wel voor entertainment moet ik zeggen maar het is best wel vervelend maar voornamelijk voor hem zelf want hij doet echt de raarste dingen in zijn slaap en dan maak ik hem uiteraard wakker want in het verleden heeft hij weleens dingen kapot gemaakt of omgegooid. En af en toe denk ik dat hij gewoon wakker is maar dan slaapt hij nog gewoon en dan heb ik het idee dat hij mij gewoon aankijkt maar hij weet het zelf gewoon niet. En ja ik snap dat je weleens gestoord word van je pratende man, is niet altijd even leuk omdat wij er weer van wakker worden. Maar ik ga ervandoor, ga gezellig bij mijn moeder eten want vriendlief zit vanavond op school dus die is pas laat thuis. Veel succes voor de meiden die naar de VK of Gyn moeten of voor degene die aan het bevallen zijn (misschien duurt het voor mij ook niet meer zolang) Ik kom hier snel weer even meepraten, aangezien ik zo ben binnengevallen probeer ik wel bij te blijven
moesje : Hartelijk gefeliciteerd! Geniet er van meid. Stoere leuke naam! Angela Welkom, en ik zie dat je net als ik zaterdag uitgerekend ben! Ik heb nog steeds geen klachten, geen gerommel of niks. Ben het wel echt gigantisch beu vandaag, zeker omdat zaterdag steeds dichterbij komt! Ik mag ook niet klagen heel de zwangerschap geen/weinig klachten gehad, de 1e 3 maanden niet misselijk niks. Rond 5 maanden even een nierbekkenontsteking wat even erg vervelend was maar na een week weer over met antibiotica. Verder nu alleen af en toe last van maagzuur en 2 x een spier in mijn lies die niet meewerkte en daardoor even niet meer op mijn been kon staan. Het enige vervelende is dat ik nu 23 kg ben aangekomen (ben 1.63 en woog 56, nu 79 dus op zo'n klein lijf erg veel.) voel me af en toe net zo'n michelin popje, wel veel vocht dus hoop dat het er ook weer snel af gaat! Ik heb gelukkig geen last vaan een snurkende man, heel enkel keertje als hij verkouden is, maar dan duw ik zachtjes tegen hem aan en zeg hey je snurkt eb dan draait hij en stopt hij met snurken! Angela : ik hoop dat het bij jou doorzet, en verder iedereen succes en bevallingsvolle dagen toegewenst haha
Zwangeren: Iwish - ?e kindje - 13 september Rainbow1984 - 1e kindje - 15 september - JONGEN Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE Suikerboon - 1e kindje - 18 september - JONGEN Maartje78 - 1e kindje - 20 september Angela2009 - 1e kindje - 20 september - JONGEN Devilschase - 1e kindje - 23 september Blondiedfu - 2e kindje - 24 september - JONGEN Roshi - 1e kindje - 25 september Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens) Kuzzkim - 1e kindje - 27 september Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE steffie1980 - 4e kindje - 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum) Nony - ? kindje - 11 oktober Happymum - ? kindje - 12 oktober Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING Bevallen: Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur Floddertje - MEISJE - 5 september Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram Moesje78 - JONGEN - Sem - 17 september - 4260 gram
Allereest van harte gefeliciteerd met je zoon Moesje! Eindelijk weer iemand op de lijst bij bevallen. En nog een jongen ook, dat brengt het overheerstende aantal meisjes weer wat naar beneden. Geniet er in ieder geval van! Spugen heb ik tot een week of 17 gedaan. Ik werd het letterlijk 'spuugzat' toen, maar ik moet nu zeggen dat ik het weer aardig vergeten ben. Verder heb ik gelukkig ook geen last van striemen. Wel ben ik al 19 kilo aangekomen, maargoed dat gaat er (hoop ik) ook wel weer vanaf. Het grootste minpuntje is op dit moment de aambeien. Wat een rotkwaal is dat zeg! En het wordt maar niet minder ook, ondanks de medicijnen. Het enige wat helpt is bevallen zeg maar, en dat zou ik ook erg graag willen! He Angela, niet stiekem hier binnen komen en dan meteen bevallen he?!? Haha! Het is je wel gegund hoor meid. Je bent ook al bijna uitgerekend.