nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé, ligt iedereen nog in bed of zijn jullie aan het bevallen?

Hier, zoals steeds de laatste dagen, lekker rustig in de buik. Vandaag dus geen beeb van mijn kant.

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Alive and kickin' over here !
    Maar niks spannends te melden. Ben mijn dochter kennis aan het laten maken met Rammstein. Oftewel ben keihard plaatjes aan het luisteren \:D/

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

zeg uhm ben je nou zelf stiekem aan het bevallen ofzo? ;)

4. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hier ook niks hoor, was eigenlijk niet van plan om mijn verjaardag te vieren, alleen hebben mijn Schoonouders even besloten dat ze vanmiddag op bezoek willen komen jippie!?!
    Had alleen 2 vriendinnen uitgenodigd vond dat wel goed zo maar ja!

Veel succes vandaag en geniet van het mooie weer!

5. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Nee hoor. Schoonouders op bezoek. Die zijn nu met de oudste zoon op stap.

Wij hebben een gaaf huis gezien, joh! Natuurlijk qua timing helemaal niet handig, maar morgen toch maar een afspraak maken met de makelaar. Wij wonen heerlijk, maar zo met 3 kids net iets te klein. De jongens moeten zo op 1 kamer. Helemaal geen probleem, maar als ze zo iets groter zijn willen wij ze toch iets meer ruimte bieden. Het huis dat we gezien hebben heeft 5 slaapkamers! en 2 badkamers! Dat laatste is ook fijn als de kids iets groter zijn. Sta je in ieder geval niet met ze 5-en te dringen bij het tandenpoetsen. Nou jah, ik heb het huis al helemaal ingericht maar iets maar zien want het valt (is mijn ervaring) nog weleens tegen.

6. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé, waar is iedereen. Joehoeiiiii.

Hier nog geen beeb, wel wat gerommel. Ik probeer dat gerommel een beetje te negeren omdat ik uit de ervaringen lees dat het weinig zegt.

Ben benieuwd hoe het er bij jullie voorstaat.

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hier ook nieks bijzonders, alleen sinds gisteravond een flinke druk op mijn liezen alsof beebje 50 kg weegt ofzo haha niet te hopen!
    Zometeen naar de vk, had toch echt gehoopt niet meer te hoeven maar helaas!

Het is hier wel erg rustig zo da laatste dagen is iedereen massaal aan het bevallen ofzo, zijn ze ons gewoon vergeten Jacobien?

8. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Help, ik wil niet vergeten worden, ik wil bevallen! Maar jij mag eerste Maartje, dat is misschien wel zo eerlijk.

9. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ach ja we zien wel! Net terug van de vk, alles was goed. En ze vroeg of ze moest kijken of ze kon strippen. Dus ik ben gestript vandaag, hopelijk levert het iets op? Tot nu toe nog niks! Beetje raar gevoel onder in mijn buik maar ja ze zei al dat het kan zijn dat het niets zou opleveren. Dus afwachten!
    Jacobien: heb jij verder al iets van tekens dat het eraan zit te komen of niet? Als je eerder gaat dan gun ik het je hoor! Het komt als het moet komen hoor! Ik moet zeggen dat ik van het weekend wel even flink baalde, nu heb ik zoiets van tja we zien wel!

10. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé, spannend joh. Ben benieuwd en hoop voor je dat het de bevalling opwekt. Was er al ontsluiting? Deed het strippen pijn?

Hier gister wat gerommel en vandaag een stekende pijn onder in de buik, maar volgens mij is dat bandenpijn en heeft dat niets met weeen te maken. Dus volgens mij blijft de beeb nog wel ff zitten.

11. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Ik heb geen idee of er ontsluiting was, ze kon er net met 1 vinger in zei ze, dus ik neem aan iets, anders kun je volgens mij niet strippen.
    Tja pijn ach fijn is het niet, ze vroeg iedere 5 sec. of het nog ging anders zou ze stoppen, ik had zo iets van bevallen doet vast veel meer pijn alvast effe oefenen haha.
    Was wel blij dat mijn moeder vanmorgen ineens vroeg of ze mee moest rijden, had daar helemaal niet bij nagedacht, ging anders ook altijd alleen. Was er nu wel blij mee, anders weet ik niet of ik het strippen had aangedurft, om dan met beginnende krampen ofzo nog 25 minuten in de auto te zitten lijkt me ook niet alles.

12. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Inderdaad fijn dat je mams erbij was. @5 min. is nog best een stukje rijden. Dat wil je niet met teveel gerommel in de buik doen.

Hoe gaat ie nu met je?

13. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ben op 17 september om 6.57u bevallen van mijn zoontje Luca .
    Mijn water is gebroken om 2.30u, en ik kreeg de eerste contracties om 3.30u om de 7 minuten. ik heb nog wat proberen te slapen en een douche te nemen. om 5u vertrokken we naar het ziekenhuis, en om 5.20u lag ik aan de monitor en bleek dat ik 2 cm opening had. 30 minuten later had ik al hevige contracties en had ik al 4 cm opening. om 10 voor 6 kreeg ik mijn lavement, kwamen de weeen nog sneller, en begon ik bloed te verliezen omdat het hoofdje al flink gedaald was. om 6u05 controleerde de vroedvrouw me nog eens, waar bleek dat ik al 9 cm opening had, en dus geen tijd meer had voor een epuderale verdoving. een half uur heb ik gewandeld, gedanst, geweend en op de zenuwen van mijn vriend gewerkt, tot ik rond 6u40 mocht beginnen persen. De kleine Luca meet 54 cm en woog 3.660 kg; een stevige kerel dus, waar ik met heel mijn hart van hou.

14. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Suikerboon: Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje, stoere naam!

Hier alles nog rustig ga er geloof ik maar vanuit dat het strippen niet gew3erkt heeft, kan het alleen maar meevallen mocht er wat gebeuren. Het rommelt wel een beetje maar nog geen moment gedacht dat er echt wat aan de hand is. Vanavond maar 1 les om te geven dus lekker relaxed vandaag!

Hoe is het eigenlijk met het lijstje zwangeren en bevallen van de groep hier?

15. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hallo dames!

Suikerboon, van harte! Gave naam, foto´s!

Verder alleen Maartje en Jacobien geloof ik....nouja, wel een lekker select cluppie zo ;) ! Ik denk dat de rest aan het bevallen is.....
    Ik heb mijn man de stad in gestuurd voor frambozenbladthee en bitter lemon.
    Verder voel ik me belabberd! Geen spatje energie, sinds gister verkouden, chagerijnig, last van mn rug, ben heel zielig :) ! Pas weer vrijdag naar de gyn....als ie geen inleiddate met me maakt, doe ik m wat!

Maartje, ik hoop dat t doorzet, wil wel weer babynieuws horen!

16. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hier verder niks veranderd, af en toe beetje rommelen, wat steekjes maar niks om echt het idee te krijgen dat er al iets begint!

17. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Suikerboon: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet lekker van je kraamtijd!

Tal: sjittie dat je je zo rot voelt. Hopen dat de thee en bitterlemon helpen. En anders sex, hé! Spannend voor je om misscien vrijdag een inleidingsdatum te krijgen. Gewoon eisen, hoor.

Maartje, jammer dat er nog niets is gebeurt. Misschien vannacht. Duim voor je.

Melloncollie; waar ben je?

18. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    En lindada?

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Dank je wel!:)
    foto's staan in mijn album! :D

20. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ik ga op mn strepen staan vrijdag, Jacobien ;) ! Thee en b lemon in de aanslag, sexen wordt lastig, Jeroen heeft nachtdienst en begint, om mij te ontzien, al om half 9, issie eerder thuis en dus eerder wakker. Bovendien, ik ben zo bang dat Greenpeace er lucht van krijgt en een reddingsactie wil beginnen :) !

Suikerboon, wat een poepie!

Maartje, succes vannacht, ik ga voor je duimen!

xxx

Deel Deze Pagina