nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    nou hier heeft het strippen niet geholpen, heb heerlijk geslapen! Gisteravond even beetje grommeld maar hield al snel op. Kleine heeft het nog veel te goed denk ik!

Hoe is het bij jullie?

Tal: nog een paar ananassen erbij!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Morgen alweer een week over de datum, en nog geen baby! Grrr, ik wil ondertussen bevallen. Vandaag moet ik naar de vk. Ik hoop dat ze kunnen strippen, want ik word het wel zat nu. Ik laat het wel weten.

Suikerboon, gefeliciteerd met je zoon Luca!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zwangeren:

Iwish - ?e kindje - 13 september
    Rainbow1984 - 1e kindje - 15 september - JONGEN
    Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE
    Maartje78 - 1e kindje - 20 september
    Devilschase - 1e kindje - 23 september
    Roshi - 1e kindje - 25 september
    Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens)
    Kuzzkim - 1e kindje - 27 september
    Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE
    Nony - ? kindje - 11 oktober
    Happymum - ? kindje - 12 oktober
    Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING

Bevallen:

Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram
    Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm
    Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur
    Floddertje - MEISJE - 5 september
    Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
    Moesje78 - JONGEN - Sem - 17 september - 4260 gram
    Blondiedfu - JONGEN - Rodey -17 september - 3320 gram
    Angela2009 - JONGEN - Jason(Jason Kayne) - 19 september - 7.28 uur - 3270 gram - 50 cm
    Suikerboon - JONGEN - Luca - 17 september - 6.57 uur - 54 cm - 3660 gram
    steffie1980 - JONGEN - Xino - 20 september - 3.01uur - 3060 gram - 49,5cm

4. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé meiden, hier een onrustig nachtje achter de rug. Slecht geslapen en veel krampen. Krampen zijn nog niet over maar het zet ook niet door. Voel me een dweil. Maar een dagje niets doen. Nu kan het, morgen zijn de kids thuis en moet ik weer actief kunnen zijn.

Gaappppp.

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hi!

Hier niets bijzonders aan de hand hoor! Ik was gister gewoon een dagje onderweg ;) Geen zin in computeren en thuis hangen. Ik moest naar de tandarts en gelukkig was alles goed. Bij de volgende controle gaat ze kijken in hoeverre de zwangerschap mijn gebit heeft aangetast. Verwacht dat het wel meevalt want het ergste wat ik tot nu toe heb gehad is het verwijderen van een verstandskies. Nee dat kan je hier niet merken, ik heb er nog 3 over ;) Ben toen ff bij opa langsgeweest. Schaamde me :oops: die man is 87 en zit maar alleen want zijn vrouw is dit jaar overleden, vond dat ik mijn kop wel weer eens mocht laten zien. Goed aangevoeld want opa was blij me te zien, kreeg zelfs een knuffel van hem haha. Das niks voor hem. Toen bij mams geweest en nog even geshopt. Ben geslaagd voor een mooie knalpaarse klamboe voor boven het ledikantje hihi ;) Ziet er echt cool uit !

Gister wel enorm veel ontlasting; maar niet aan de race ofzo. En een soort onbestemd zenuwachtig gevoel, kon en kan het niet plaatsen. Uiteindelijk als een blok in slaap gevallen (moest er vroeg uit voor de tandarts) en heerlijk weten door te slapen.
    Zondag bukte ik om de was uit de droger te halen en ik voelde toen ineens het hoofdje heel goed zitten. Was echt een vreemd gevoel. Gister voelde ik dat ook al heel erg. Vandaag nog niet want ben nog niet zo gek lang mijn bed uit hihi. Straks op controle bij de verloskundige !

Suikerboontje gefeliciteerd met je zoon! :D

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Nou, ik ben weer terug van de vk. En ik ben zeer chagrijnig, boos en verdrietig. Het strippen is namelijk niet gelukt. Alles zit nog potdicht! Heb ik al drie weken krampen voor Jan met de korte achternaam. Bij 38 weken was mijn baarmoedermond voor de helft verstreken, nu voor drie kwart! Pffff, het schiet echt niet op zo! Ik had echt de hoop dat ik morgen zou bevallen na het strippen (achteraf teveel hoop). Maar die hoop is met de noorderzon vertrokken. Het kan altijd natuurlijk, maar de kans is klein dat ik snel ga bevallen. Ik ben het zat! Ik ben het beu! Ik heb het gehad om steeds een strijd op de wc te leveren en continu maagzuur te hebben. En die buikpijn ben ik ook spuugbeu! Vooral nu ik weet dat ze geen zak doen! Eerst trooste ik mezelf met de gedachte dat ik misschien al wat ontsluiting zou hebben wat zou schelen bij de daadwerkelijke bevalling, maar zelfs die vlieger gaat niet op. Echt, ik heb zin om vandaag de hele dag te janken van zelfmedelijden. Heb daarom net voor mezelf muffins gemaakt. Ze zitten nu in de oven. Ik eet mezelf wel weer vrolijker...

7. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Lindada: balen joh! Ik vind het zo K.T voor je. Lieverd, eet lekker zo veel muffins op zodat je je wat beter voelt maar niet tot je er misselijk van wordt, hé. Heb je niet een lekker filmpje om te kijken? Even niets aan je hoofd en gewoon niks doen.
    Heb je nog een nieuwe afspraak met de verlosk gemaakt om nog eens te kijken hoe het ervoor staat? Of is dat over een week?

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Nee, geen nieuwe afspraak bij de vk. Ik moet vrijdag namelijk al naar de gyn in het ziekenhuis. Daar gaan ze kijken hoe het verder gaat en weer een poging doen tot strippen...

9. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Maartje, balen dat het strippen niets gedaan heeft. Al kan het gerommel natuurlijk best wel effect gehad hebben.

Tal: mmm sexen dan maar achterwegen laten. Ander idee: een warm bad wil ook weleens helpen. Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat.

Suikerboon: wat een lekker ventje, zeg. Geniet er maar van!

Melloncollie (hoe kom je toch aan die naam?). Knalpaarse klamboe: gaaf zeg! Hoe was het bij de verlosk.

Ik moet morgen weer naar de verlosk. Ben benieuwd, want het rommelt nog flink in de buik en volgens mij veroorzaakt het daarbinnen ook wel wat.

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Iwish heeft trouwens 26 augustus als laatste een berichtje achter gelaten en Rainbows laatste berichtje was dat ze dacht dat haar vliezen gebroken zijn. Ik neem een beetje aan dat ze wel bevallen zijn ondertussen?

11. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Mmm, lijkt mij ook. Inderdaad nooit meer iets van Rainbow gehoord. Ben benieuwd hoe het met haar gaat, maar de beeb zal er denk ik wel zijn.

Lindada: goed dat je vrijdag naar de gyn gaat. Dat is al snel en ik hoop voor je dat ze dan wel kunnen strippen.

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    lindada: das wel balen zeg dat het niet kon! gewoon even een dagje jezelf verwennen en even lekker balen!

Ik had het bij mij niet verwacht dat het kon, maar het lukte toch iets.
    Heb wel een paar keer gister wat bloed verloren(dat zei de vk al door het strippen) nu net had ik wat bloed met een dikke klodder doorzichtig slijm bij het afvegen, zou dit de slijmprop zijn?

Jacobien, hoe is het met jouw gerommel?

Meloncollie: ik had dat van het weekend dat ik het idee had dat het hoofdje tuusen mijn benen zat. Ik had toen het gevoel dat het hoofdje veel te groot was en tegen mijn beide liezen aandrukte, ik riep al tegen hubbie, dat past nooit het zit nu al klem bij mijn liezen haha!

13. melloncollie

Zou inderdaad kunnen zeg dat die twee al aan het bevallen zijn/hun baby vasthouden. Ze zijn al een poosje niet geweest.

Wat balen Lindada, maar ik hoop dat de muffins lekker hebben gesmaakt! Laten we hopen dat vrijdag je wat gaat opleveren.

Hoe ik aan mijn naam kom? Van Mellon Collie and the Infinite Sadness; een dubbelcd van de band Smashing Pumpkins ;)

Net was alles goed bij de verloskundige. Ik gaf nog even aan dat ik vorige week 3 kg was aangekomen en dat ik denk dat het vooral door het vocht komt. Ik zei namelijk vorige week dat het door het snoepen kwam :) Maar toen viel me ineens op dat mijn voeten wel erg dik waren. De VK zag het meteen al; ik heb van die All Stars gympies aan en ze vond ze behoorlijk wijd zitten ;) Verder heeft ze even gevoeld hoe de baby ligt; nog het zelfde als de voorgaande weken en het hartje doet het prima. Baarmoeder zit helemaal tegen mijn ribben aan en dat voel ik nu ook wel. Verder niets bijzonders! We gaan gewoon weer verder.

Ja maf gevoel hoor dat hoofdje. Drukt heel erg, niet pijnlijk maar ook niet fijn. Ik voel het ook als ik op de fiets zit. Tot nu toe nog wel op de fiets naar de VK maar ik ga even aankijken hoe lang ik dat nog trek.

14. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Lindada.... wat k*t allemaal....ik hoop dat er toch nog wat gaat gebeuren voor vrijdag....Hoe waren de muffins?

Jacobien, warm bad, mmm, da's wel een plan ;) !
    Hoeveel kids heb jij al en van hoe oud?

Maartje....JA, dat is de slijmprop! Die komt nl niet altijd in zijn geheel en kan verschillend zijn van kleur(roze of doorzichtig). Het wil NIET zeggen dat de bevalling METEEN doorzet, maar WEL dat het niet meer zo lang gaat duren...joepie!

Melloncollie, mooi dat alles zo goed gaat!

15. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Blijft rommelen, maar het zijn geen echte weeen. Morgen naar de verloskundige, ben benieuwd wat zij daar van zegt. Verder voel ik mij moe en een beetje grieperig. Zo'n drie weken geleden ben ik de slijmprop verloren, maar nu verlies ik ook veel slijm (sorry voor de onsmakelijke toevoeging: beetje geel met wat bloed). Dus er is wel iets aan de gang.

Tal: wij hebben al 2 kids: 2 jongens van 4 jaar (gaat sinds een paar weken naar school en dat vindt hij super) en één van 2 jaar. Is dus best wel druk, maar de oudste houdt goed rekening met mij. Hij is zo lief en zorgzaam en weet dat mama minder kan omdat er een beeb in de buik zit. De jongste begrijpt het nog niet, maar hij kan goed alleen spelen dus ik hoef niet een hele dag met hem bezig te zijn en 's middags gaat hij naar bed toe. Dat scheelt ook.

16. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    Goedenavond dames,

Hij is er hoor! Vorige week donderdag bevallen van Jonathan Kelly Paterson! om 1 uur ´s nachts braken mijn vliezen en om 11 over 9 ´s ochtends was ie er! 8 uurtjes maar.
    De VK in het antonius ziekenhuis en die kraamkliniek daaro zijn echt geweldig. Ik heb gewoon heel luxe in bad gelegen en ik had mijn eigen kamer en douche. Toen ik uit bad stapte had ik bijna 9 cm ontsluiting. Ik dacht natuurlijk wel dat ik gek werd van de weeen, maar dat water heeft de weeen echt goed opgevangen.
    Ben niet ingeknipt, wel een beetje utgescheurd, omdat hij eruit kwam met zn arm naast zn hoofd net als superman.
    Ook kraamhulp was super. Die vrouw kwam 4 uurtjes per dag, 5 dagen lang en ze was heel lief, gaf mij tips en opties en ik mocht kiezen wat voor mij het beste was...
    Maar jah genoeg over de bevalling en alles eromheen, mijn baby is dus de mooiste van de hele wereld haha. foto´s staan in mijn album.
    Wat is borstvoeding trouwens vermoeiend zeg, de vraag is groter dan t aanbod... ik zit ruim 3 kwartier met m aan de borst en een uur later zet hij t weer op een brullen, ongelooflijk last van pijnlijke tepels. Dus nu nog af en toe wat kunstvoeding.

alle andere bevallen dames: HARTELIJK GEFELICITEERD!

Zwangeren:

Iwish - ?e kindje - 13 september
    Lindada - 1e kindje - 17 september - MEISJE
    Maartje78 - 1e kindje - 20 september
    Devilschase - 1e kindje - 23 september
    Roshi - 1e kindje - 25 september
    Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens)
    Kuzzkim - 1e kindje - 27 september
    Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE
    Nony - ? kindje - 11 oktober
    Happymum - ? kindje - 12 oktober
    Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING

Bevallen:

Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram
    Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm
    Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur
    Floddertje - MEISJE - 5 september
    Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
    Moesje78 - JONGEN - Sem - 17 september - 4260 gram
    Blondiedfu - JONGEN - Rodey -17 september - 3320 gram
    Angela2009 - JONGEN - Jason(Jason Kayne) - 19 september - 7.28 uur - 3270 gram - 50 cm
    Suikerboon - JONGEN - Luca - 17 september - 6.57 uur - 54 cm - 3660 gram
    steffie1980 - JONGEN - Xino - 20 september - 3.01uur - 3060 gram - 49,5cm
    Rainbow1984 - JONGEN - Jonathan Kelly - 18 september - 09:11 uur - 3987 gram - 51 cm

17. melloncollie

Rainbow! Gefeliciteerd met je kleine superman haha! ;) Zo te horen klinkt dat als een prima bevalling. Ga zo ff je foto's kijken.

Hier niets bijzonders, maar ik dacht toch maar even een berichtje achter te laten. Maandag deed ik dat niet en toen dacht iedereen dat ik aan het bevallen was. Dus voor 'de goede orde' ;)
    Voel het koppie wel heel duidelijk zitten, alsof nog ietsie lager is gaan liggen. Gister wat krampachtig gevoel maar alles behalve storend. Madameke ligt helemaal tegen mijn ribben aan. Gelukkig geen schoppert maar het voelt wel reuze irritant aan. Bukken bijvoorbeeld probeer ik zoveel mogelijk te doen door wijdbeens te gaan staan haha, anders lukt het niet!
    Gister mijn schoonmoeder aan de telefoon en ze zijn allemaal hysterisch zenuwachtig daar hihi. Vooral mijn zwager kan niet wachten en hij sprak ook nog even bewondering voor mij uit; dat ik zo rustig was en nog zoveel deed ondanks een 38 weken oude baby in mijn buik. Nou ik kan dat wel relativeren natuurlijk maar ik vond het toch wel lief van hem ;)

Mijn moeder en ik hadden al die tijd het vermoeden dat dit niet zo'n flinke baby zou zijn, maar ik krijg nu toch wel het idee dat ze zwaarder dan 7 pond zal zijn bij de geboorte. Heeft ze dus van papa :( Want mama was net aan 7 pond...

18. melloncollie

Rainbow wat een schatje! :D Lieve foto's.

19. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Ook ik zal mij ff melden. Eigenlijk ook geen nieuws behalve dat de verloskudnige (ben ik net geweest) heeft aangeboden dat als de beeb dit weekend nog niet geboren is om te strippen. Mmmm, dat is een goed aanbod.

Melloncollie: tja, ik ben geen echte muziekkenner zoals je begrepen hebt. Maar mijn vriend zij het wel iets. Ik zal het nummer eens opzoeken.

Rainbow: GEFELICITEERD! Fijn dat de bevalling zo goed verlopen is en wat een lieve foto's. Geniet lekker van jullie knulletje.

20. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Rainbow: Hartelijk gefeliciteerd! Wat een lekker ventje!

Jacobien: Fijn (?!?) dat ze je willen strippen na het weekend. Hopelijk helpt het bij jou beter als bij mij!

Hier krijg ik iedere dag wel een smsje, telefoon of mailtje van is er al ies. Aan de ene kant heel irritant, aan de andere kant ook erg lief datze allemaal zo meeleven!

Hier blijft het wat rommelen, blijf af en toe wat dikke slijmslierten verliezen bij het afvegen?! en vannacht om een uut of 5 had ik een paar keer wat krampen, maar dat is ook al weer weg!

ach ja het zal wel een keer komen!

Deel Deze Pagina