nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé Steffiie, fijn een berichtje van je te lezen. Nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er maar lekker van.

Hier op dit moment regelmatige krampen, niet heel erg pijnlijk maar ook niet fijn. Zal beeb misschien keurig op de uitgerekende datum komen? Ben benieuwd of het doorzet.

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik blijf ook lekker meelezen hoor, ben benieuwd wie er nu als eerste mag bevallen.

Hier gaat het goed, gisteren de eerste regeldag met de kleine man gehad en hih wou dus aardag wat melk hebben....

Verder zijn we lekker aan het genieten.

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    moesje en steffie: Nogmaals Gefeliciteerd en leuk dat jullie nog blijven meelezen en posten!

Jacobien: en is het doorgezet?

Princesje welkom!

neinouw: het begint bij jou ook te vorderen dan nog een paar dagen en dan kun je ook echt aftellen (en daarna weer optellen haha)

Hier nog steeds niks, weer heerlijk geslapen met weer maar 2 keer wakker, hoop toch echt dat dit dan stilte voor de storm is! Ik wil toch echt maandag niet meer naar de vk!

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Steffie gefeliciteerd !

Ik voel me nog steeds een beetje down en futloos. Gister enorm zitten janken om van alles en nog wat. Was daarna echt doodmoe, enorme prikogen. Maar mijn vriendje heeft het eten gehaald EN gekookt en alsof dat nog niet genoeg was...heeft ie ook een mooi bosje bloemen voor me meegenomen :oops: Die voelt inmiddels ook haarfijn aan in wat voor stemming ik ben. Blijft wel een beetje moeilijk denk ik die laatste dagen voor de bevalling. Heb gewoon een hoop shizzle te verwerken merk ik. En goh daar hoort een partij rust bij....ik heb weer heerlijk liggen dutten vannacht al was het inslapen ondanks de vermoeidheid niet gemakkelijk. En ook werd ik tussendoor nog eenmaal wakker. Maar ik kan lekker mijn gangetje gaan vandaag, ik laat komen wat er moet komen, al betekent het weer een heleboel traantjes...

Gister nog even de schrik van mijn leven tussendoor :confused: We waren de kat kwijt. Nergens in huis te vinden; al zijn verstopplekjes langs gelopen. Ik had de terrasdeur al dichtgedaan. Gelukkig deed mijn vriend die toch weer open en toen ik naar links keek, zat onze poezemans daar met 2 grote ogen naar ons te staren.....halverwege het dak! Was die gek dus gewoon over de stenen rand heen gesprongen op de 1 of andere manier om bij de katten van de buren te kijken (waar ie vorig weekend al ruzie mee liep te maken). Maar dat dak is, even voor de goede orde, 4 hoog! Dus ik mijn vriend het commando gegeven om hem te lokken :) en gelukkig kwam poezemans daarop af. Weliswaar met gemiauw en gegrom (denk dat het niet zo leuk was bij de buren), maar hij liep gelukkig niet weg. Want dan was ie van het dak gevallen.....poeh ! Kan dat soort streekjes nu echt ff niet hebben hoor :p

5. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Nee, heeft niet voldoende doorgezet. Wel de nacht weeen gehad, maar niet sterk genoeg. Verlosk. is net geweest en de baarmoedermond is volledig verstreken. Nu moeten de weeen sterker worden om de bevalling echt in te luiden. Afwachten, dus.

6. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Jacobien: Begint er wel al op te lijken dan! Heeft ze je ook nog gestript of niet? Succes!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @Jacobien, jammer dat het niet heeft doorgezet!
    maar gelukkig wel al wat voorwerk gehad, dus dat scheelt weer!

@melloncollie:Balen dat je je zo down voelt!
    Gelukkig heb je wel lekker geslapen.
    En die kat! oeff, idd zulke kuren moet je nu juist niet hebben! maar hij zit weer veilig binnen nu ;)

@maartje 78: bedankt voor het welkom ;)

@steffie: NOg van harte met de geboorte van jullie kindje!
    Altijd leuk om een bevallingsverhaal te lezen!
    AL met al lijkt het me toch nog een voorspoedige bevalling, ondanks die mislukte epidurale :rolleyes:

Vandaag heb ik een gare dag...
    werd wakker vanochtend, wel goed geslapen maar nog steeds bekaf.. :(
    dochter om half 9 naar de psz gebracht en daarna weer thuis gaan slapen tot half 11, want om kwart voor moest ik haar weer ophalen. FF met d'r naar de speeltuin geweest en de supermarkt en toen rond 12 uur weer thuis, gauw een boterhammetje gegeten en weer in slaap gevallen.. (dochterlief zat winnie de pooh te kijken dus die was wel zoet... werd om kwart over 2 wakker toen manlief uit zijn werk kwam... Geloof dat ik mijn portie slaap wel gehad heb vandaag..
    Ik moet eigenlijk nog even boven stofzuigen en dweilen en wat strijken, maar heb echt geeeeeeeen zin! :)

8. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Strippen had geen nut omdat het al volledig los was en verstreken. Dus het is nu wachten op betere weeen.
    Baal er wel van, had gehoopt dat vandaag de beeb geboren zou worden. Maar goed, heb de knop ff moeten omzetten. Ben nu lekker in bad gegaan, maskertje op mijn koppie, mijzelf lekker ingesmeerd en rommel gewoon een beetje aan. Misschien vannacht!

9. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé meiden, hier nog niet bevallen maar wel veel pijnlijke voorweeen en bloed en slijmverlies. Echt lang zal het niet meer duren (hooop ik, hi, hi).

Hie is het met jullie? Het is hier rustig. Ik hoop dat dat een goed teken is en er een geboortegolfje komt.

Wij hebben vandaag een bod gedaan op het huis dat we bekeken hebben. Spannend, he!

Maartje: hoe gaat het met jou? Heeft het strippen nog effect gehad?

Roshi: gek he, dat de 40 wkn waar je zo lang naar toe leeft voorbij zijn. En nu nog waar we het allemaal voor doen: de beeb!

Meinouw: + princesje welkom. Leuk dat jeullie meeschrijven!

Melloncollie: meer tijd om na te denken, hormonen, spannende weken, veel gebeurt: helemaal niet gek dat je stemming per dag wisselt. Hoop dat je je vandaag goed voelt.

Tal en Lindada: houden jullie het nog een beetje vol? Lindada: jij zou toch gestript worden en tal had jij niet een afspraak bij de gyneac?

Nou meiden, hoop snel een berichtje van jullie te lezen.

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hey
    Jacobien: klinkt wel al een beetje hoopvol, je lichaam is zich er iniedergeval voor aan het klaarmaken!

Hier na het strippen alleen de slijmprop verloren en wat bruin bloed. Verder gister wat vaker harde buiken, maar verder niks grr gewoon 41 weken gehaald dat was toch echt niet de bedoeling, bah!
    Ga zo maar eens naar de stad mezelf verwennen en eens lekker op een terrasje wat drinken en genieten van een decadent stokbroodje (had alleen gehoopt dat dat nu eentje met gerookte zalm of prepare kon zijn, dat is trouwens wel het eerste waar ik vriendlief na de bevalling op af stuur haha)

Maandag moet ik naar de vk (hoop het niet te halen !) wel balen hier leiden ze na 42 niet in, wel kom je onder behandeling van de gyn. te staan en houden ze jou en je beeb heel streng in de gaten, maar hier hebben ze de ervaring dat 95% dan toch binnen een paar dagen vanzelf (?) komt en dat dat beter is.

Morgen is mijn zus jarig en ze had eigenlijk gezegd dat het die dag ook niet kon (HAHA) maar nou interesseert me dat echt niet meer hoor (mijn eigen verjaardag vond ik wel vervelend!)

11. melloncollie

Nou dat heb je weer lekker gepland dan met al die verjaardagen :p In ieder geval nog even genieten van het mooie weer.

Hier is het ook rustig; ik heb wel wat krampjes zo nu en dan maar kan daar niet echt een pijl op trekken. Dus eigenlijk niets nieuws.
    Ik droomde wel gisterochtend dat ik en mijn vriend kaartjes voor de verloskundige in orde moesten maken. Het ging over de volgorde van bevallen en toen kwamen we ons eigen kaartje als 3e tegen....dussuhm...zou ik dan over 3 weken of over 3 dagen gaan bevallen? :) We zullen zien.

12. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hoi, hoi, hier worden de voor / oefenweeen alleen maar heftiger. Het zal mij niets verbazen als de kleine dame vannacht geboren wordt. En ik heb het gevoel dat het ook nog weleens een snelle bevalling kan worden. In ieder geval was spullen klaargezet.

Vandaag nog een stuiptrekking van poetsdrang gehad. Boven gedweild, toilet en douche schoongemaakt. Buik deed daarna veel pijn, maar de voldoening was groot. (hi, hi).

Nou tot morgen en hopelijk met goed nieuws.

13. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    zo heb een heerlijk dagje achter de rug, eerst een lekker stokbroodje gegeten op een terrasje, nog wat boodschappen gedaan, toen naar het strand gereden )( ong. 1 uur van huis), een wandelingetje aan de zee gemaakt, op een terrasje wat gedronken ddarna al een eind terug naar huis gereden en toen lekker uit eten geweest! Nog even het oude bestaan gevierd haha!

Verder alles rustig, laat nu maar beginnen !

Meloncollie: is niet te hopen voor je 3 weken en 3 dagen, misschien alleen 3 dagen! Hoe is hegt met je gerommel?

Hoe is het verder met iedereen?
    Jacobien al aan het bevallen?

Het is zo stil hier!

14. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé maartje, posten we weer bijna gelijk. Zullen we dan ook maar gelijk bevallen? 28-09-2008 is wel een mooie datum!

Fijn dat je zo'n heerlijke dag gehad hebt. Hier kom ik niet verder dan een paar stappen van het huis, daar zijn de voorweeen te pijnlijk voor. Maar vandaag wel lekker in de zon gezeten. Genieten, hé!

15. melloncollie

Nou ik dacht meer aan 3 weken OF 3 dagen :p We zullen het zien....

Weinig gerommel, gewoon wat in de knoop zittende darmen ofzo :p Heb wel ineens heel veel jeuk op m'n buik :|

hier verder niet zo gezellig; vriendlief is op verjaardagsvisite in Utrecht (we wonen in Den Haag). Ik had geen zin om mee te gaan maarja zit ik weer alleen.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ****** BUDDY NIEUWS *****

Sms van Linda: Gister gestript en vannacht om 1.30 uur zijn mijn vliezen gebroken. Vanmiddag om 12.42 uur is dochter Deena geboren. Ze is 53 cm en weegt 3840 gram.

****** einde bericht *******

17. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Joeppiieeee: Linda: wat een geweldig nieuws. Hoop dat het goed met jullie gaat en ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Geniet lekker van jullie kleine meid.

Knuf Jacobien

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Linda...van harte gefeliciteerd, geniet van de kraamtijd!

Jacobien....zet het al door bij jou?

19. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Melloncollie, voel je je alweer wat beter?

Jacobien, ik duim voor je....

Maartje, jammer dat tniet doorzette, maar fijn dat je zo'n lekker dagje gehad hebt...

Linda, gefeliciteerd!

Ik ben gister naar de gyn geweest, hij heeft gekeken of ik al ontsluiting had, maar niets! Bmm werd wel weker....moet nu donderdag terug en als ik dan nog geen ontsluiting heb, wil ie een ks plannen....

xxx

20. melloncollie

Gefeliciteerd Linda!

Oh, ik kan me voorstellen dat het heftig is om te horen, een ks plannen. Hoe voel je je daarbij?

Hier gaat het wel, maar het is gewoon ondanks alle fysieke rust een onrustige tijd. Wat traantjes kwijt en dan weer even ontspannen. Ik ben nu de Da Vinci Code aan het kijken, m'n bekertje warme chocomel komt eraan dus ik probeer er het beste van te maken zo. Toch ook een beetje genieten he van deze tijd. ;) Hopelijk is mijn vriend een beetje op tijd thuis want dan kan ik nog ff lekker met hem zijn. De dieren houden zich ook allemaal stilletjes, dus met recht een stille boel. Gelukkig m'n kleine meisje niet; die is aan haar eigen versie van eigen huis & tuin begonnen in mijn buik. Gaat alle kanten op :) Ze maakt het goed daar.

Deel Deze Pagina