nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Linda van harte gefeliciteerd!

voor de dames waar het bij rommelt! hopelijk is vanacht DE nacht!

slaap lekker iedereen!

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Linda: Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Jacobien: en heeft het doorgezet?

Tal: Lijkt me idd best heftig ineens een ks, ik had dat tenminste wel toen mijn beebje nog lekker dwars in de stuit lag, de gyn heeft het uiteindelijk kunnen draaien, wat ik niet verwacht had, dus ging uit van een ks. 1 voordeel zat er aan dan had ik nu al een paar weekjes mijn beeje in mijn armen en nu nog steeds niet!

Meloncollie: is ook af en toe best lekker en goed om eens ongegeneerd een potje te janken, hoop dat je gisteravond lekker hebt kunnen genieten van je filmpje, mannetje en je beker chocolademelk!

Hier niks bijzonders weer goed geslapen, is wel raar dat ja iedere keer wakker wordt en dan zoiets hebt van shit weer goed geslapen haha. Werd alleen om een uur of 7 wakker met hoofdpijn, ach ja heb ik wel vaker.
    Ook heb ik al een week of 5 last van kleine bultjes op mijn bovenbenen, dacht eerst dat het muggebulten waren, maar ze zijn nu uitgebreid op heel mijn bovenbenen, onderbenen, kont, onderkant buik en een klein stukje arm. Vk zei een typische zwangerschapskwaal, tja daar ben ik goed mee jeukt 's nachts gigantisch, overdag heb ik er gelukkig geen last van, en het is niet zo dat ik er wakker van lig, maar als ik het warm heb jeukt het meer, dus heel fijn als je lekker in bad of in de douche gaat!
    Oke klaagmodus uit haha
    Verder ga ik maar proberen nog lekker te genieten van de laatste mooie dag!

Veel plezier van het weer vandaag, geniet ervan, en voor degene die beginnen, bezig zijn of bijna klaar zijn succes!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zwangeren:

Maartje78 - 1e kindje - 20 september
    Devilschase - 1e kindje - 23 september
    Roshi - 1e kindje - 25 september
    Jacobien - 3e kindje - 26 september - MEISJE (na 2 jongens)
    Kuzzkim - 1e kindje - 27 september
    Melloncollie - 1e kindje - 5 oktober - MEISJE
    Nony - ? kindje - 11 oktober
    Happymum - ? kindje - 12 oktober
    Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING
    Princesje83 - ?e kindje - 30 oktober

Bevallen:

Linka76 - MEISJE - Jeslyn - 26 augustus - 4400 gram
    Geaaaaaatje: JONGEN - Haitze - 30 augustus - 7:15 uur - 4710 gram - 47 cm
    Kims - MEISJE - Febe - 31 augustus - 2:25 uur
    Floddertje - MEISJE - 5 september
    Roosje'69 - MEISJE - Lana Maria - 11 september - 15.57 uur - 3788 gram
    Moesje78 - JONGEN - Sem - 17 september - 4260 gram
    Blondiedfu - JONGEN - Rodey -17 september - 3320 gram
    Angela2009 - JONGEN - Jason(Jason Kayne) - 19 september - 7.28 uur - 3270 gram - 50 cm
    Suikerboon - JONGEN - Luca - 17 september - 6.57 uur - 54 cm - 3660 gram
    steffie1980 - JONGEN - Xino - 20 september - 3.01uur - 3060 gram - 49,5cm
    Rainbow1984 - JONGEN - Jonathan Kelly - 18 september - 09:11 uur - 3987 gram - 51 cm
    Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Dat klinkt niet lekker die bultjes, Maartje78! Misschien werkt iets als kamille of calendula verzachtend als je daar een badje in neemt? Ik moet zeggen dat ik gister enorme jeuk op m'n buik had maar geen bultjes. Ik denk gewoon weer lekker droog. Heb weer een hele droge huid...jammer dat dat weer terugkomt :(

Hier alles rustig. Was gister even wezen shoppen en ging pas om 2 uur 's nachts naar bed. Had even op mijn vriend gewacht, tot hij terug was van de verjaardag. Ik was echt doodop en viel als een blok in slaap. Vandaag door de buren gewekt (bwehhhh, Celine Dion keihard!) en ik was echt op......zoveel gedroomd! Voel me nu nog heel erg suf maar intussen draaien en drogen de wasjes en mogen de cavia's even in de ren. Dus ben beetje met de cavia's aan het miepen, ondertussen doe ik nog wat huishouden...rommel lekker door. De beeb zit nog hoog en droog en lijkt nog geen aanstalten te maken om geboren te worden.

Hoe zou het met Jacobien zijn?

Edit: ging net naar de wc en meende iets te verliezen wat een stukje slijmprop kan zijn! Spannend!

5. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    FF kort.

Hé meiden, vannacht om 3.45 is na een snelle bevalling onze dochter geboren. Zij weegt 3520 gram en het gaat goed met haar. Haar broers zijn reuzetrots en wij vinden haar prachtig.

liefs Jacobien

6. melloncollie

He, gefeliciteerd met je meisje! :D

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

hallo allemaal,

Hier helaas nog niet bevallen maar zie dat devilschase nog op de lijst staat maar zij is 7-9-2008 al bevallen. hieronder de gegevens:

07 september 2008 (37+4) ~ LUCA ROAN KRIS ~ 2700 gram - 48 cm ~ mama: Devilschase

Liefs Roshi

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: jacobien ook bevallen :whistle:

jacobien mannetje en kids onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter / zusje geniet ervan!

9. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    he jacobien, heel erg gefeliciteerd! Ik kwam speciaal even kijken of er al iets was gebeurd, super! Vanaf morgen mag ik ook officieel mee kletsen hier, hahahahah

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Jacobien: HArtelijk gefeliciteerd met je dochter!
    Alles goed gegaan?

Jippie ik sta nu bovenaan de lijst haha, als ik nou ook een als eerste mag gaan bevallen?!?
    maar helaas nog geen enkele voortekenen!?
    Morgenochtend om 9.15 eerst weer naar de vk.

Meloncollie, spannend de slijmprop, hoop dat het een begin is!

Roshi: met jou ook alles goed? al voortekens of nog alles rustig?

11. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Jacobien, gefeliciteerd!

Tja, een ks...mijn vorige bevalling is in een ks geëindigd en dat viel me reuze mee. Ik had stiekem een beetje dezelfde hoop bij deze 2ling! Maar alles loopt zo goed(en kindje 1 ligt goed)dat de gyn er weinig in zag, tot vrijdag. Toen zag ie toch dat er errug weinig gebeurt(voor bij een 2ling zwangerschap)en vond ie dat we bij 37 weken toch maar moeten kijken, omdat dit anders wel een bevalling wordt die erg lijkt op de vorige(inleiden zonder enige ontsluiting, kindje dat niet ingedaald is...). Dus op zich is dit niet echt onverwacht voor me en zie ik er ook niet tegenop...

xxx

12. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    hé meiden, thanx voor de feleicitaties. Het gaat goed met ons. Vannacht om 2.00 de verlosk. geroepen, zij was er om 2.30. En ruim een uur later is onze dochter geboren. Kraamhulp kwam binnen toen de kleine meid er al was. Een mooie en goede bevalling, dus.

Reageer morgen op jullie berichtjes.

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @jacobien
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! ben erg benieuwd hoe ze heet ;)

Zie trouwens in de lijst dat de naam van onze kleine aanwinst niet helemaal goed is...zal foutje van mannetje geweest zijn haha
    Xyno Cade...zo heet hij. Het gaat overigens goed vannacht voor het eerst een normale nacht gehad met maar 1 voeding dus was heerlijk

Vandaag mijn eerste dagje alleen met de kids thuis. Althans met de 2 jongsten, zal me benieuwen want ben nog wat stram en stijf en heb het constant bloedheet, maar ja morgen en overmorgen heeft het mannetje weer vrij dus kan er een beetje aan proeven vandaag ;)

14. melloncollie

En hoe verliep het 1e dagje alleen thuis?

Ik heb het idee dat het hier flink aan het rommelen is. Ben echt een emotioneel wrak, moe en gister had ik even wat gestofzuigd en mijn heupen deden echt fucking zeer (sorry). Bijna constant harde buiken. Die slijmprop was denk ik loos alarm, maar eenmaal dacht ik wel wat vruchtwater te verliezen. Ook daar ben ik niet helemaal zeker van. Maar ik ga niet meer in bad, alleen onder de douche dus dan zal het weinig uitmaken. Morgen toch naar de VK dus kan ik het melden.
    Ohja en de wc is mijn 2e huis, blijf er naartoe gaan! Overigens geen racekak gelukkig haha. Nou I'll keep you guys updated.......

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    alles gaat goed hier, helaas helemaal geen last van voortekens :cry: :evil: :(

16. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Jacobien: Dat klinkt wel goed ja , daar teken ik voor!
    Steffie: toch even spannend zo'n 1e dag?
    Meloncollie: dat begint toch serieus te lijken! Hoop voor je dat het doorzet!

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, bloeddruk was wat hoog, dus even urine gecontroleerd daar zat een miniscuul spoortje eiwit in, maar niet om me druk over te maken. Ze heeft met de gyn overlegd, en die zei ook al gewoon afwachten, alleen als er iets veranderd wel aan de bel trekken. Zaterdag afspraak met de gyn, voor aan de ctg en bespreken hoe nu verder (hoop toch echt dat ik dat niet red!
    Weer gestript, was hetzelfde als vorige week, hopelijk helpt het nu beter, nu rommelt het een klein beetje, maar niet byzonder.
    Ik heb besloten dat het vanmiddag of vanavond maar moet gaan beginnen en dat ik morgen, nog voor 1 oktober, een beeje in mijn armen heb!

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maartje even een vraagje> wanneer heeft jouw VK voor de 1e x "gevoeld". ik ben vandaag 40.4 en moet vanaaf naar de VK denk je dat ik kan vragen of ze wil voelen hoe ver het is en of ze me kan strippen?

18. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Bij mij was de eerste keer vorige week, ik was toen zelf van plan om te vragen vanaf wanneer ze dat doen, toen ze het zelf voorstelde (ze had wel door dat ik het echt beu was en ivm jeukbultjes het ook niet echt prettig was, het hielp alleen helaas niet) ik was toen 40 weken en 2 dagen. Ik zou het zeker vragen, als het zijn tijd nog niet is helpt het toch niet!
    Vandaag is het rommelen ook weer gestopt, dus tsja ik ga geloof ik voor het record!

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    thnx voor je antwoord, ik ga het inderdaad gewoon vragen en dan zien we wel weer :D
    succes jij meis ik hoop dat het snel doorzet bij je!

20. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Steffie: hoe ishet vandaag gegaan. Alleen thuis met 4 kids! knap en stoer, hoor.

Melloncollie: spannend, hoor. Hoe gaat het nu, is het rommelen nog hetzelfde of is het toegenomen?

Maartje: ik duim voor je dat het begint. Spannend, hé! Trek je het nog een beetje!

Roshi: ook bij mij gaf de verlosk. zelf aan dat ze wilde kijken hoe het ervoor stond. Ik zou het dus gewoon vragen.

Hier gaat het goed. De kleine meid is super lief en we zijn helemaal verliefd. ik voel mij ook prima maar moet opletten dat ik niet te veel doe.

Nou, meiden succes en hopelijk snel babynieuws!

Deel Deze Pagina