@meinouw: Ja, onze meid ruimt haar spullen na wat mokken en uitstel ook altijd wel op hoor, maar ik moest eigenlijk van mijn hormonen haar kamer nog even een grote beurt geven......... even.... Maar..... dat doen we morgen maar! Ik ben vanmiddag ff bij mijn moeder langs geweest. Mijn meissie had haar oma wel gemist, normaal toen ik nog werkte paste mijn moeder 1x pweek op en nu had ze haar al ff niet gezien. We wonen 15 minuutjes met de auto van elkaar af, maar als manlief is werken heeft hij de auto dus tja, ik ga niet op de fiets Maar het was weer erg gezellig en ik heb mijn PO in huis gehaald! whahaha, stom ding is het toch he, net een pan.... zo nog ff de afwas afdrogen en dan lekker gtst kijken! fijne avond iedereen!
hahahaha, ik had de vorige keer ook zo'n po in huis....maar ik heb het ding helemaal niet gebruikt...kon em zo weer inleveren...
@ princesje: wat leuk! inderdaad princesje, we zijn op dezelfde dag uitgerekend! ik had ook gelezen dat je zo'n po moest hebben. de kraamzorg heeft me verteld dat het toch niet nodig was. (wil ook in het ziekenhuis bevallen) ik heb gisteren de laatste spulletjes gekocht samen met mijn moeder. dus nu ben ik er helemaal klaar voor t was vandaag een vermoeiende dag, ik ga zometeen maar lekker slapen denk ik
@ melloncollie wat een lief meisje heb je, wat een grappig truitje heeft ze aan @ princesje83 zal het aan mijn moeder doorgeven ik heb dat poetsdrang niet van haar hoor elke dag doe ik wel wat maar meer ook niet. heb het veels te druk met de kids en hondjes. @meinouw je mag mij ook wel op de lijst zetten hoor, ik ben uitgerekend rond 12 nov.- 4e kindje- een meisje ( dus straks 4 dochters in huis ) pff vanmiddag even met de hondjes naar het bos, kwam pas ruim 2 uur later weer terug, we zetten de fietsen in het bos neer en gaan dan nog een stuk lopen, maar het was zo lekker weer dat we een veel groter stuk zijn gaan lopen ( ik samen met mijn dochter van 9 ) komen we weer bij de fietsen terug, komt mijn dochter erachter dat ze haar fietssleutel is kwijtgeraakt, konden we dat stuk weer opnieuw lopen, maar sleutel hebben we niet meer gevonden, is zij met mijn fiets naar huis gegaan en ik kon ook weer lopend terug met de honden en haar fiets optillen, was helemaal gebroken toen ik thuis kwam, nu voel ik de spierpijn al in mijn bekken op komen zetten. ga dus lekker zo op de bank liggen en mijn serie kijken. manlief heeft avonddiensten dus ik heb zo als mijn oudste dochter ook naar bed gaat lekker het rijk alleen, de honden liggen voor pampus op hun matras morgenochtend om 11.30 uur bij de vk zijn, ben benieuwd hoe beeb ligt.
@Lillebi: jeetje, wat zal je idd kapot zijn zeg, zo lang lopen en dan ook nog met een fiets terug slepen...pffff Vind het zowiezo al heel wat hoor, met 3 dochters! Petje af! Geniet lekker van je favo serrie, dat heb je dubbel en dwars verdient
hey meiden, bij de gyneacoloog ging alles prima. eerst half uur ctg gehad. nog geen weeënactiviteit maar hartslag was perfect. ook nog geen ontsluiting dus de kleine blijft denk ik nog wel ff zitten. ze hebben hem opgemeten en hij was "ongeveer" (dit is altijd maar een schatting) al 49!cm en hij woog 3,3 kg... volgende woensdag terug. ivm dat slapen, is idd best zwaar als je er snachts zovaak uit moet, vooral om te plassen. nou dan ga je zitten: Drup, drup, drup en klaar.... bij mij begint het vanaf half 1 al... en dan om de 2 uur! overdag probeer ik neit te slapen omdat ik dan snachts weer niet kan slapen, pff zal blij zijn als de kleine geboren is en mijn blaas weer wat plek heeft
@ melloncollie: prachtige dochter heb je! mooie bos haar al doet ze het goed? is het een rustig kindje?
@meinouw: Ja we kunnen samen aftellen idd. Ik moet zeggen dat de weken wel ineens voorbij vliegen. Ik ben al bijna 3 weken met verlof. Dus nog maar 3 weken en een paar dagen pffffff. Nou voor het lijstje, ik ben uitgerekend op 03-11 en het wordt een meisje! @ princesje83: Ik heb ook ontzettend last van mijn ribben. Gister liep ik gewoon te kreunen van de pijn! Het was echt hels! Later zaktte het wat af maar het komt gewoon weer terug. Het lijkt alsof het steeds erger wordt. Ik probeer zachtjes te duwen daar zodat ze wat wegschuift maar nee hoor! Echt erg!
Ik zit net in mijn eerste week van het verlof, dus ik moet nog ff wennen aan al die vrije tijd Nou ja vrije tijd....ik moets vanmorgen eerst Milagre naar de PSZ brengen. Toen naar de markt geweest. Toen moest ik om 10:50 bij de VK zijn en om 11:15 al weer bij de PSZ (vanwege feestje op school). Toen waren ze zooo lief bij de VK, hebben ze me voor iemand anders laten gaan. Die vrouw vond het ook goed, dus ik was net op tijd weer bij Milagre op PSZ. Tjonge wat een gevlieg.... Nu ff lekker chillen en dan naar mijn zusje.
hoi damens, 9 oktober om 01.10 ben ik bevallen van een prachtige meid. ''Zeynep'' is haar naam 2830 Kg +- 50 cm lang Ik ben net 3 uurtjes thuis van het ziekenhuis. Ik ga veder rusten
Heel erg gefeliciteerd Hilal! Geniet lekker van je kleine meid! Zwangeren: Happymum - ? kindje - 12 oktober Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING Princesje83 - ?e kindje - 30 oktober Meinouw - 2e kindje - 3 November Sharon20 1e kindje - 20 oktober Jongen Sanna 1e kindje? 3 November - meisje Lillebi 4e kindje 12 november - meisje Bevallen: Angela2009 - JONGEN - Jason(Jason Kayne) - 19 september - 7.28 uur - 3270 gram - 50 cm Suikerboon - JONGEN - Luca - 17 september - 6.57 uur - 54 cm - 3660 gram steffie1980 - JONGEN - Xyno Cade- 20 september - 3.01uur - 3060 gram - 49,5cm Rainbow1984 - JONGEN - Jonathan Kelly - 18 september - 09:11 uur - 3987 gram - 51 cm Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram Jacobien - MEISJE - 28 september - 3520 gram Maartje78 - MEISJE - Thirza - 1 oktober - 50 cm en weegt 3678gr Melloncollie MEISJE Yelena - 2 oktober - 4060 gram Hilal Meisje Zeynep 9 oktober - 2830 gram - 50 cm lang
Hoi meiden! Ik kom even spieken of er al nieuwe babies zijn. Melloncollie en Hilal heel erg gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan, de tijd gaat erg snel! Hier alles nog goed. Deena heeft ons de eerste 5 nachten lekker wakker gehouden, maar gelukkig gaat het steeds beter. Ik geniet met volle teugen van haar, het blijft een klein wondertje. Voor iedereen die nog moet, heel erg veel succes. Ik kom binnenkort nog wel een keertje spieken.
he lindada, gezellig dat je er even was! Fijn dat je zo geniet! Heerlijk tijd is dat he, die kraamtijd. Ik kan haast niet wachten.
Hallo , Ik kom ook even snel kijken! Meloncollie en Hilal Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan! Hier gaat alles goed Thirza groeit erg goed weegt nu al 3820gr! De eerste paar dagen sliep ze alleen als ze bij mij of bij mijn vriend op de borst sliep, dus voedingskussen erachter en gelukkig kunnen wij beiden zo toch slapen, de eerste nacht was dat wel spannend maar nu gaat dat goed, gelukkig gaat ze nu steeds meer in haar bedje slapen. De laatste nachten alleen 's avonds tot een uur of 1 niet en daarna slaapt ze lekker in haar bedje! De kraamverpleegster had gister haar laatste dag, dus vanochtend voor het eerst zonder, wel even spannend zo, begon ze vanochtend na de voeding ook nog lekker te spugen, fijn, maar ja ze drinkt zo goed en veel dat ze dan letterlijk overloopt! Jullie allemaal erg veel sterkte met je laatste loodjes, ze kunnen erg zwaar zijn maar het is het zo waard! Als ik naar ons wondertje kijk, ..... smelt ik af en toe helemaal!
Hey hier ook nog een kort berichtje van mij melloncollie en hilal GEFELICITEERD! hier de avonden ook een ramp kan de klok erop gelijk zetten half 7 begint meneer te krijsen en is niet te troosten, niet door borst, wandelen of iets dergelijks. het enige wat even stilte geeft is een badje (maar ja om hem daar nu in te hebben tot 1 uur in de nacht hihi) om 1 uur drinkt hij voor het laatst en slaapt dan door tot 5 uur. dan steeds om de ong 2,5 uur dus is vrij normaal vandaag komen ze wegen, heb 2 zieke kids thuis en de baby en zelf ook een griepje onder de leden dus zwaar pffff Hoop dat jullie met baby beter kunnen genieten (niet dat ik niet geniet maar is ff alles op een hoop) en diegene met de laatste loodjes....je vergeet het echt allemaal wanneer je je hummeltje vastneemt!
@hilal: gefeliciteerd! @sharon: mooi dat het bij de Gyn goed was allemaal! ben wel benieuwd of die metingen een beetje kloppen @lillebi: jeetje wat een eind heb jij gelopen zeg! kan me voorstellen dat je helemaal kapot was! ik had dus mooi die fiets laten staan en manlief hem op laten halen @steffie: pff klinkt ff heftig, iedereen aan de griep! vervelend dat je kindje zo ontroostbaar is.. @maartje: Fijn dat het goed gaat en dat ze langzaamaan toch in haar eigen bedje gaat slapen... eerste dag zonder kv is toch altijd heel spannend he! maar fijn dat ze zo goed drinkt, dat is al een zorg minder.. En het lijkt altijd of ze veel spugen maar in werkelijkheid valt het vaak reuze mee.. @lindada: gelukkig gaat bij jou ook alles goed! ach, die eerste nachten zijn ook best wel gezellig dan vind je niet @meinouw: heb je vrij, ben je nog aan het haasten! @sanna: ik weet het die pijn aan je ribben is echt niet leuk! ben jij zelf ook niet al te groot of wel? ik heb het vooral als ik op mijn zij lig, links of rechts maakt niet uit, kleine draait gewoon met me mee Ik heb wel echt het idee dat de kleine een beetje ruimtegebrek aan het krijgen is nu... Voel niet veel harde schoppen meer, alleen wat gepor en gedraai en heel af en toe ff een flinke duw als beebje krap zit, als ik achter de pc zit ofzo... Gisteren avond een uur lang harde buiken gehad.. was ff naar de stad wezen fietsen, iets waar ik normaal 10 min over doe maar nu volgens mij een half uur en was helemaal kapot! Naja, in elk geval, van 21.00 tot. 22.00 harde buiken, zo om de 10 minuten. Toen even niks en om kwart over 10 ineens een buikkramp.... dus ik dacht jippie baby komt eraan! en toen meteen eractheraan, neeeeejj wacht, nog niet, ik moet de badkamer nog poetsen en onze slaapkamer en... blablabla...... maar het bleef ook maar bij 1 flinke buikkramp, dus ik ga nu maar weer aaan de poets.... fijne dag!
Ik heb vandaag een heerlijk relaxte dag gehad. ben wel een beetje de kluts kwijt qua dagen. Samen met een vriendin en de kids naar het bos geweest. Ik dacht steeds dat het zondag was, zo stom. Maar wel heerlijk gewandeld. Kids ook ff lekker uitgewaaid. En heel veel paddestoelen gezien. Die doen het natuurlijk altijd goed bij de kids. Ik ga zo nog ff lekker naar de stad denk ik....tis toch koopavond en ik heb er wel zin in.
Hier ook een aan het aftellen. Ben 4 november uitgerekend. Maar wordt waarschijnlijk ingeleid met 38 weken als het grut niet spontaan komt..