nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, vanavond volle maan? spannend dan! tis weer rustig nu, maar kan snel verrandering in komen he :p

ik hoor het morgen wel :D

2. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    En dames? iets gemerkt van de volle maan?
    Ik heb wel super raar gedroomd, maar dat kunnen natuurlijk ook hormonen zijn. Of een combi, dat maakt het extra erg.....

Ik ga zondag nog met mijn Oma en alle kleinkids (ja ik ben ook nog een kleinkind hahaha) naar safaripark beeksebergen. En eigenlijk kijk ik er een beetje tegenop merk ik steeds meer. Het is een behoorlijk eind rijden voor ons.
    Maar we zien wel. Neem aan dat ik zondag niet ga bevallen hahahaha

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pffff hier zit ook alles nog op zijn plaats! zelfs geen harde buiken gehad vannacht! volgens mij doetie het expres :D vanavond weer naar de gyn! ben benieuwd of hij nu al ingedaald is :)

btw, wie moet er nu eigenlijk eerst bevallen van ons clubje?

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    pfff hier ook niks gebeurd hoor vanacht! alleen wel bar slecht geslapen en ook heeel gek gedroomd!

maareh, tja die kratten, ik weet niet waarom we erdoor heen zakten.... Kwam niet door het kroelen hoor ;) dat is meer uitzondering dan regel deze tijd :)
    Maar nu staan de klossen en het is lekker hoor en stevig!

Meinouw: heb je niet zo'n opstapkrukje? die gebruiken ze hier bij de vk ook als je op die bank moet gaan liggen en er niet meer af kan ;)

Gisteren bij de vk geweest, was weer een bliksembezoekje.
    BLoedruk was vorige keer laag en nu weer gestegen, ik was een kilo afgevallen (buik zit zo vol heb gewoon geen zin meer in eten) en de beeb deed het nog heel goed zei ze! was wel een stukje flinker als mijn dochter dacht ze... ahum... dat wilde ik niet horen, het moet er ook nog uit!
    En aan de hand van mijn klachten kon ze ook wel opmaken dat mijn lijf er al aardig klaar voor was, dus ik hoop en ik hoop en ik hoop!

fijne dag!
    xxxxx

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    oh ja ik had nog een domme actie gisteren..

ik moest wat in de vuilcontainer gooien beneden op straat en ik liep met onze autopapieren in mijn handen... 1x raden wat ik in die vuilcontainer gooi..............................................

juist, mijn autopapieren. En met die dikke buik kon ik ook niet ff over het randje heen hangen om het er weer uit te vissen dus ik heel snel weer 7 trappen opgesjeesd naar mijn hubby, zodat hij ze er uit kon vissen ....
    hoe bedoel je BLOND!

6. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    @princesje 83 moet wel even lachen om je actie hoor :D zie je al rennen al die trappen weer op.

hier gaat alles nog zijn gangetje, beeb zit nu erg laag heb af en toe het gevoel dat ze er zo uit kan vallen, het worden nu echt de laatste loodjes. morgen naar de gyn. voor een groei echo, als beeb net zo groot als haar zussen gaat worden, gaan we een datum plannen voor inleiden, dus ik ben heel benieuwd. het gaat nu echt worden, wil zo graag beeb lekker kunnen knuffelen en ik ben haar geschop ook wel een beetje zat aan het worden, wat kan die griet trappen zeg :D

groetjes allemaal!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ff een update van mijn kant
    ik heb heeel veel harde buiken en af en toe een flinke pijnlijke wee... Na wat opnemen bleken ze toch al om de 5 min te komen en ook echt een min aan te houden. Vk gebeld en omdat de vorige zo snel kwam, kwam ze meteen even langs.. Na wat gekletst te hebben heeft ze gevoeld hoe ver ik was en ik blijk dus 2 á 3 cm ontsluiting te hebben.. Ze bleef even hangen daar binnen om te wachten hoe de spanning op mijn vliezen stond tijdens een wee.. en na een tijdje kwam er dus een wee en toen voelde ze dat er al heel veel spanning op stond en ze verwacht dus wel dat het doorzet! als ik me maar voldoende ontspan want ik ben erg gestresst momenteel... ze is nu weer weg, we hebben afgesproken dat ik echt op tijd ga bellen als ik het idee heb dat het doorzet. En ik moest even gaan douchen want dan zou het ook kunnen doorzetten...
    duss..... dat ga ik nu maar even doen dan.....

bye!

8. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0

wauwie, wat spannend! komt vast door die trappen weer oprennen ;)

probeer toch lekker te ontspannen anders lekker onder je dekens met een warme kruik tegen je buik aan. mijn duimen draaien hier voor je!

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    pfff ben ik weer......
    zo snel als mijn eerste bevalling ging, zo lang laat deze op zich wachten... kind van zijn vader denk ik ;)
    na de douche, begonnen de harde buiken weer. Op een gegeven moment had ik weer tussen 20.00 en 21.00 iedere 3 minuten een harde buik, maar geen pijn ofzo, gewoon een nare flinke harde buik... dus ik de vk maar weer gebeld, die zei ik kom over 1,5 uur wel weer ff bij je kijken.. dus ik dacht ga nog even slapen maar dat lukt dus echt niet he... weer onder de douche gestapt, en nu zit ik maar weer beneden achter de pc op de vk te wachten met steeds harde buiken zonder pijn....
    Ben het nu wel zat hoor, laat het nou maar doorzetten of laat me met rust zodat ik kan slapen ;)

nouja, als jullie niks meer horen morgen hoop ik te zijn bevallen... 16-10 is best een mooie datum namelijk! ;)

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey meid, spannend hor! maar had eerlijk gezegt gehoopt dat ik de eerst volgende ging zijn :D

net terug van de gyneacoloog. beeb is wel een heeeel klein beetje ingedaald maar echt niet veel.... hijs ondertussen al 52cm en weegt 3,3kg! als het goed is was dit de laatste x dat ik op controle moest. ben maandag uitgerekend, als het er dan niet is,moet ik dinsdag weer terug! bij mij was het ook echt een bliksembezoek, binnen, effe echo en weer buiten. was op 10min gefixt...

nou ik ben wel benieuwd hoe het bij jou af gaat lopen! ik hoop dat je ondertussen al wat meer cm's hebt! ach goeie moed, mss heb je over een paar uur een prachtig nieuw leven in je armen! suc6!

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, we hebben vandaag trouwens ook de doopsuikers opgehaald! zal ff een foto maken en in mijn album zetten, benieuwd wat jullie ervan vinden :) ik ben er wel trots op :)

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @sharon: Wat leuk die doopsuikers! Ziet er echt super uit zeg! Jullie krijgen vast een jongetje ;)
    Enneuh, het ziet er naar uit dat jij toch eerder gaat zijn dan ik hoor!

Het is dus niet doorgezet. De vk kwam gister rond half 11 nog even langs om nog even te kijken hoe het ging, maar de ontsluiting was niet meer geworden. Ze verweet die harde buiken aan stress en aan lage weerstand (ben snotverkouden momenteel) en adviseerde om 2 paracetamolletjes te nemen en te gaan slapen. Mocht het toch nog doorzetten moest ik nog een keer bellen en anders lekker gaan slapen..
    Nouja het heeft dus niet doorgezet maar lekker slapen heb ik absoluut niet gedaan. Het is nu 05.15 en ik zit hier achter de pc met wat thee en brood want door al dat gedoe gisterenavond niet eens gegeten en nu dus superhonger!
    Rond 8.00 brengt mijn moeders man onze dochter weer hierheen, die was gister maar voor de zekerheid bij hun logeren en dan gaan we weer door met de normale gang van zaken....
    Baal d'r echt van hoor........ zat net ff een potje te janken, al die stress voor niks en dan heel de tijd die harde buiken allemaal voor jan *** Plus door die inwendige onderzoeken voel ik me van binnen ook niet echt helemaal slofel meer... Maarja, die 2 a 3 cm ontsluiting zit er vast en hoop dat rest snel volgt!

13. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hé Princesje, nou ook al zet het nu niet door, er is wel al wat gebeurt. Mijn 2e bevalling duurde langer maar er kwam steeds weer wat ontsluiting bij en na het breken van de vliezen (bij 6 cm) ging het super snel. Probeer lekker te ontspannen en wat bij te slapen. Het zal mij niets verbazen als jij voor of in het weekend je beeb hebt. Ik duim in ieder geval voor je!

liefs Jacobien

14. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    He princesje; ik hoop voor je dat het senl doorzet hoor! Ik kan me zo voorstellen dat je er nu echt genoeg van hebt.

@sharon: ja leuke doopsuiker. Ik heb er ook aan zitten denken. Ookal is het hier niet gewoon dat te doen, maar goed....

Ik moet het kaartje nog afmaken, pfffff.....

Ow ja, hier nog een een keer het lijstje voor alle dames...

Zwangeren:

Happymum - ? kindje - 12 oktober
    Tal74- 1e en 2e kindje - 24 oktober - TWEELING
    Princesje83 - ?e kindje - 30 oktober
    Meinouw - 2e kindje - 3 November
    Sharon20 – 1e kindje - 20 oktober – Jongen
    Sanna – 1e kindje? – 3 November - meisje
    Lillebi – 4e kindje – 12 november - meisje

Bevallen:

Angela2009 - JONGEN - Jason(Jason Kayne) - 19 september - 7.28 uur - 3270 gram - 50 cm
    Suikerboon - JONGEN - Luca - 17 september - 6.57 uur - 54 cm - 3660 gram
    steffie1980 - JONGEN - Xyno Cade- 20 september - 3.01uur - 3060 gram - 49,5cm
    Rainbow1984 - JONGEN - Jonathan Kelly - 18 september - 09:11 uur - 3987 gram - 51 cm
    Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram
    Jacobien - MEISJE - 28 september - 3520 gram
    Maartje78 - MEISJE - Thirza - 1 oktober - 50 cm en weegt 3678gr
    Melloncollie – MEISJE – Yelena - 2 oktober - 4060 gram
    Hilal – Meisje – Zeynep – 9 oktober - 2830 gram - 50 cm lang

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jammer dat het niet heeft doorgezet ! volgens de lijst zou ik de volgende moeten zijn. heb vanochtend al wel weer voorweeën gehad, harde buiken heb ik eigenlijk niet echt last van... moet je die hebben? de voorweeën zijn helemaal neit regelmatig ofzo. sinds een uur of 10 maar 3 gehad maar ze duurden telkens wel ff. ook rommelt het flink maar de kleine is denk ik nog veels te actief om te komen...

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    yes , vanaf morgen nog 3 weekjes tegaan... :D
    ben er stiekem ook wel een klein beetje zat van .. :oops:
    MAAR WE ZIJN ZO BENIEUWD NAAR ONZE KLEINE WONDER ......! :D
    nog ff geduld..zeggen we maar.. ;)

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    zou happymum ondertussen nog niet bevallen zijn?

18. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @sharon: ja echt balenb dat het niet doorzette.. maarja, misschien ook beter dan kan ik eerst ff die verkoudheid kwijtraken...
    tja ik weet niet hoe jouw voorweeen voelen. Bij mij zijn het echt flinke harde buiken die ik helemaal naar beneden voel drukken zeg maar. Met af en toe onderin mijn buik pijn erbij en in mijn rug...

Jij mag wel eerder bevallen van me hoor! maar dan wel voor het weekend want ik wil graag het weekend mijn beebje krijgen ;)

19. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @magdalena: tja, geduld is een schone zaak he... pff weet er alles van, ik ben al zo'n geduldig mens maar niet heus ;)

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nee, het geen ik voel zijn echte krampen onderin mijn buik tegen mijn schaambeen aan zeg maar. dit zijn echt flinke krampen met af en toe een hoogte punt en dan neemt het weer af. duurt ongeveer een minuut of 2 en dan is het weer over.

Deel Deze Pagina