nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    weet je, ik ben al eens bevallen, maar weet niet eens meer hoe het precies voelt. maar ik neem aan dat ik het wel ga herkennen, hahahaha

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    whahaha! ja dat dacht ik dus ook....
    maarja, het kan toch anders gaan he...
    als het bij mij gaat als de vorige keer dan heb ik amper tijd om te bellen, dus ik was juist blij dat het een beetje rustig aan ging.. maar helaas iets te rustig ;)

3. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou ik ben er ook wel klaar voor hoor....Maar de baby blijkbaar nog niet...naja, moet eigenlijk ook nog wel 2 weken wachten...

Ik heb wel besloten om zondag niet mee te gaan met mijn Oma naar het safaripark. Ik trek dat denk ik nit en ik vind het een beetje eng omdat het zo ver weg is...
    Wel jammer, want ik had er wel zin in...

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    nou zoveel geduld hoef ik niet meer te hebben , want vanmorgen om 5 over 6 zijn mijn vliezen gebroken... :( heb al lichte weeen om de 4 min. :( maar alleen nog niet zo hevig dat ik al naar het ziekenhuis moet zei de verloskundige , maar kan al wel zeggen dat dit weekend onze kleine meid in onze armen hebben....................! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @magdalana, niet dat "kan betekenen" dat Zal betekenen. want als de vliezen gebroken zijn moet het kindje volgens mij binnen de 48uur geboren worden wegens infectie gevaar ofzo. en normaal is het zo dat zodra je water gebroken is je heftigere weeën krijgt enzo. dus zou me niks verbazen als je vanavond al je beebje in je armen hebt~! Gelukzak :D en wij maar wachten!:) suc6!

6. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    wauw magdalena! zet hem op he!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    @magdalena: Ik ben benieuwd! Dan ga je wel lekker vroeg bevallen zeg! ben jaloers op je!
    Zet Um OP!

@meinouw: ik had ook niet gegaan hoor... Als je er zelf niet helemaal achter staat zou ik het idd niet doen!

Ik moest vanmorgen met onze kleine meid naar de dokter, ze wil maar niet beter worden.. Maarja, manlief heeft de auto mee naar het werk, dus ik moest op de fiets met ongeveer 3 cm ontsluiting... moet zeggen dat ik het niet zo prettig vond ;) Maarja, alles voor mijn meisje!
    Ze heeft oorontsteking en heeft nu antibiotica gekregen. De dok heeft mij ook ff nagekeken aangezien ik ook nogal zwajes ben momenteel maar ik heb gelukkig alleen maar een flinke verkoudheid.. Dochterlief hoort met de medicijnen na het weekend wel weer beter te zijn! Ik hoop het zo, want anders is het voor haar ook niet leuk als ze zo ziek is en de baby komt...
    Ik heb momenteel veel slijmverlies, echt viezig zeg! en de binnenkant van mijn vagina voelt een beetje pijnlijk, denk echt door dat gevroet van die vk.. Zal volgende keer vragen of ze wat zachter wil doen ;) Pijn aan mijn schaambotje en af en toe weer wat zeurderige buikkrampen enzo, maar ik heb niet het idee dat het dit weekend nog gaat komen hoor. Vind dat ik eerst zelf op moet knappen ;)

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pfff wat spannend allemaal... en hier blijft het maar rustig! hoop niet dat ik nog 2 weken moet wachten!

9. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    En dames? Al iets gebeurd....het is iedere keer weer spannend he, hahahaha

Ik was erg vroeg wakker omdat mijn vriend naar Brussel moest. Dus ik ben nu al helemaal klaar...
    Dus ga maar eens met Milagre naar de markt. Lekker geld uitgeven hahahah.

Mijn vriend zei deze week nog "ik hoorde dat vrouwen die niet hoeven te werken meer geld uitgeven" klopt dat. whahahaha, ja tuurlijk klopt dat...
    En ik voel me vandaag best goed, dus kan ik daar lekker gebruik van maken en door de stad gaan lopen, hahahaha

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nog steeds niets... ook geen last meer van krampen en harde buiken enzo... tis dat ik mijn buik nog heb, anders zou je denken dat ik hem ergens onderweg verloren ben ofzo... pffff hoop dat het dit weekend toch komt hoor!

11. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    he dat heb ik ook wel eens, dat ik langs een spiegel loop en denk, ow ja ik ben zwanger, hahahaha

12. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    @meinouw: wat je man zegt klopt echt hoor! dat vrouwen die niet werken meer geld uitgeven. Ik heb sinds ik verlof heb bakken met geld uitgegeven. Ik denk dat als ik alles bij elkaar ga optellen dat ik echt schrik!

Ik begin steeds meer rare dingen te voelen, krampen, steken menstruatieachtige pijnen.
    Ben zo benieuwd hoe lang we nog allemaal moeten wachten, komt het eerder? later? op tijd?

Ik heb zelf een voorgevoel dat het eerder komt maar kan er ook naast zitten natuurlijk. Van mij mag het in ieder geval komen

13. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook al weer heel de dag een zere rug en rare benen....
    gisternacht ook weer een uur wakker gelegen van de buikkrampen.... ben al die voorteken nu wel meer dat zat hoor!
    Meinouw: hier ook iemand die veeeeel meer uitgeeft als ze thuis is.. maarja, als je werkt kun je ook niet shoppen he, je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn ;) dus dat scheelt natuurlijk....

14. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ow gelukkig maar, kan ik tegen mijn lief zeggen "ik kan er niets aan doen hoor, dat hoort gewoon zo, shoppen zit in de genen, hahaha"

Het viel vandaag trouwens mee...heb wel geld uitgegeven, maar het enige waar ik mee thuis kwam was babyshampoo en bloemen, ow ja en pasfoto's van Milagre. Zijn erg leuk geworden.

Ik blijf wel steeds harde buiken hebben, erg irritant. Helemaal als ik bedenk dat het helemaal niet betekend dat ik snel ga bevallen...Kan nog wel drie weken duren, pfffff

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jah, wij zijn gisteren ook maar ff de stad ingegaan. niet voor mij, niet voor de kleine, maar voor mijn hubbie :D weer 100euro uitgegeven aan kleding! het enigste waar ik op het moment geld aan opmaak is aan lekker eten :D en cakes enzo hihi!

nog altijd niks hiero... ben voor morgen uitgerekend! mss dat het vannacht wel begint dan... alhoewel ik mijn eigen nog veel te goed voel! ik denk dat het een laatkomertje word,,, mss wel een ingeleid laatkomertje? :(

16. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik heb bij Milagre echt niets gemerkt van te voren hoor...ben de dag ervoor nog lekker de stad in gefietst en bij mijn ouders gegeten....niets aan de hand.
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd knapte mijn vliezen en toen voelde ik me nog steeds toppie. Om half 6 'savonds had ik Milagre op mijn borst liggen.

Dus als je nu nog niets voelt, betekend niet dat er niets gaat gebeuren....

17. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou dames, het is wel erg stil hier? Wordt er druk gepuft? Of hebben we allemaal andere dingen te doen?
    Volgens mij is mijn beebje wel aardig aan het indalen. Voel de hele tijd die druk op mijn schaambeen...en normaal lopen is er ook niet meer echt bij hahahaha.
    Maar woensdag ga ik weer naar de VK dus dan horen we het wel....

18. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hallo!

Ik heb al weer 2 dagen last van een ontzettend zere rug en rare benen, alsof er een zenuw klem zit ofzo...

wij zijn vanmiddag ff naar zuidplein geweest.. pffff, na een klein rondje voelde ik me al zooo gammel dat we maar uit noodzaak bij de mc naar binnen zijn gegaan ;)
    ff wat patatjes gegeten en die bitterballen en dat merk ik u nog, komt steeds naar boven bleh.....

net op de bank weer aardig wat krampen, ik wordt er gek an.. waarom zet het niet gewoon door! Mijn man heeft deze week heel de week nachtdienst, dus dat vind ik best wel shit... Hij is hier binnen 20 minuten als ik hem zou bellen, maar ik ben zo bang dat het weer zo snel gaat en dat ik dan straks die 20 min als een hel ga beleven omdat ik niemand's hand kan fijnknijpen ;)
    nouja, hopen maar dat ik het op tijd door heb als het echt menes is..
    Net ff lekker gedouched en nu lekker naar boven in mijn warme bedje, weer een dag voorbij!

19. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    nou, dus weer de hele nacht wakker gelegen met voorweeen....
    om 02.00 uur de vk en mijn man gebeld want toen werd het echt heftig... en ja hoor! nog steeds geen vooruitgang... grrrrrrr.... ben er nu echt helemaal klaar mee!
    Nog ff en ik stap spontaan het zh in voor een keizersnee ;)

hoe is het bij jullie?

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nog steeds niets hiero! zelfs geen krampjes of weet ik het! vandaag D-day... ben benieuwd! heb vannacht wel gedroomd over 2 kleine, 2x nog wel. 1x dat ik ging bevallen en dat mijn vriend zo ziek was (heeft last van paniekaanvallen en is op het moment dus erg gespannen) dat mijn vriend op het bed lag met de kleine op zijn buik :D en dat er voor mij geen plaats meer was dus ik moest blijven staan haha! en in alle haast waren we vergeten onze ouders te bellen dus hadden we dat maar gedaan toen we thuis kwamen :D

en de 2dex dat we naar een of andere cabaretier gingen kijken en ik de kleine mee nam omdat mijn vriend overdag moest werken ofzo. maar ik was de koffer met zijn kleertjes in de auto vergeten dus moest hij in zijn pyamatje mee. en snachts had hij het zo warm dat hij zelf zijn pyama had uitgedaan en zijn slaapzakje en zijn dekentje weg had gegooid :D echt bizar hihi!

Deel Deze Pagina