Hoi Steffie, Dat lijkt me zwaar met 3 kinderen onder de 6 jaar en hoogzwanger met die klachten. Dan heb ik het goed met maar een dreumes bijna peuter. Wellicht helpt het je niets, maar ik neem wel eens vanillevla tegen het maagzuur. Helpt en hielp altijd wel een beetje. Ze dalen meestal wat later in bij 2 of meerdere kindjes, he, dus dat maagzuur dat heb je nog wel even. Bij mij is het nu beduidend minder. Ik hoor vanmiddag wel of de baby is ingedaald en ben benieuwd. Sterkte!
@roosje.....en....beeb al ingedaald? bij mij vorige week al wel. (zal wel niks zeggen hoor, maar goed) @steffie...welkom hier, knap hoor meid, drie kids onder de 6 en hoogzwanger. Wel leuk trouwens, je kind van 6 maakt het allemaal wel heel bewust mee. @roosje, wat zei de VK? en waar is Geaaaaaatje? Toch misschien al aan het bevallen? Ik hoop het voor je meid. Vandaag de de klossen opgehaald. Was in de zorgwinkel van Sensire voor een buikband voor mijn bandenpijn. Ik heb hem nu om, echt een aanrader. Maar toen dacht ik, ik kan gelijk de klossen wel meenemen. Vanavond partneravond van de gym. De vorige schoot mijn man daarna helemaal in de stress.....hihihi Dan wordt het toch wel echt serieus hé. Arme mannen
Nog 5 weken precies vandaag! Mn kleintje is lekker druk met de elleboogjes aan het ronddraaien en afzetten met de beentjes en dan gaan de billetjes omhoog haha, heel raar gevoel is dat! beebje al vanaf week 31 helemaal ingedaald en nu dus ontzettend diep, heb ook geen indalingsklachten meer. Zucht, wou dat het zo ver was en ik lekker met me kleine beebje op de bank kon zitten en kon knuffelen...
Hoi Moesje, Iets dieper gaan liggen, nog niet compleet ingedaald. Maar zegt allemaal niets. Ze vond verder de groei en ligging in mijn buik mooi. Het gaat eigenlijk gewoon lekker hier. Ik zei dat ik nog niet toe was aan bevallen. Ze zei me dat het allemaal natuurlijk nooit zeker is, maar dat het kan dat omdat ik met de eerste overtijd was, ik met deze ook overtijd kon gaan. Ik vind het nu niet erg. Ik geniet zo van de dagen dat ik even helemaal vrij ben van alles. Even helemaal de tijd aan mezelf en rommelen. Heerlijk. Tja, Geaaatje.....laat ons het ff van je horen als kan, maar misschien wel niet, he...geen punt, het komt als het komt. Klossen zijn bij ons kratten. Mijn vriend heeft ze vandaag gehaald. We zijn een beetje laat, maargoed. Het bed moet er binnenzeerkort toch echt aan geloven. Klossen lukte bij ons niet. Die buikband, ja, die heb ik nog van de vorige zwangerschap. Is idd echt erg fijn. Je kunt dan meer doen, met de extra steun. En ja, ha, die mannen. Bevallen is wel heavy, maar ze staan erbij en kijken ernaar. Ik weet niet welk perspectief moeilijker of erger is om mee te maken. Groetjes weer!
En, oh, Devilschase, ik snap je wel, hoor, maar geniet nog ff zonder, want straks wordt het van voeding naar voeding, enz.....Dan is het ff heel anders, hoor. Ookal is het ook heel fijn. Ik vind het persoonlijk ook weer een heerlijk idee zo'n knoedeltje baby in mijn armen, maar ik geniet nu met volle teugen nog even bewust van mijn vrij zijn. Ik kan me er straks weer vol instorten, want komen....doen ze toch wel.... Tot later!
hallo allemaal! hier nog 5 weken en 2 dagen te gaan.... spannendddddd. ik zie niet echt op tegen de bevalling ofzo wel tegen de bv ik wil het zooooo graag maar ben zoooo bang dat het niet luk, volg nu een BV cursus van 4x2.5uur en dat heeft me wel geruster gesteld, vanaaf mag ik weer succes allemaal met de "laatste loodjes"
Hé meiden, hier gaat het goed. Beeb is flink aan het bewegen, kan soms bijna het voetje pakken. Slapen is nog steeds een ramp. Ik heb veel last van onrustige benen. Maar ik ben net terug van voetreflexologie tegen onrustige benen. Ik hoop dat het helpt. Zij gaf trouwens aan dat zij met de drukpunten op je voeten ook de bevalling kan opwekken. Dus voor een ieder die er echt genoeg van heeft, misschien een tip ...... Is het trouwens leuk om een aftellijstje te maken?
aftellijst is leuk! Zullen we een lijst maken met de uitgerekende datum? Ik begin wel, kunnen jullie hem zo kopieren en je eigen datum erbij zetten Moesje78-tweede kindje-18 september
Moesje78-tweede kindje-18 september Devilschase - eerste kindje - 23 september Jacobien -derde kindje - 28 september
[/quote]Jacobien -derde kindje - 28 september[/quote] Jacobien. jij bent uitgerekend op mijn verjaardag....das leuk!
Moesje78-tweede kindje-18 september Devilschase - eerste kindje - 23 september Jacobien -derde kindje - 28 september Roosje'69 - tweede kindje - 2 september steffie1980 vierde kindje- 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum)
Rainbow1984 - eerste kindje - 15 september (jongen) Moesje78-tweede kindje-18 september Devilschase - eerste kindje - 23 september Jacobien -derde kindje - 28 september Roosje'69 - tweede kindje - 2 september steffie1980 vierde kindje- 8 okt (vervroegd naar laatste week sept geen duidelijke datum) ik dacht, misschien is t leuk als we t geslacht van t kindje erbij zetten? ben vandaag trouwens gewisseld van VK omdat ik verhuisd ben... zit nu in Allnatal in Ngein in t ziekenhuis. Ik kom vanuit Utrecht (VK) en wat hun zeggen tegen mij is heel tegenstrijdig met wat de VK in Ngein tegen me zegt! Dit zegt VK Ngein: - kleine baby (maar niet te klein) - rug ligt aan rechterkant (klopt dat voel ik ook) - beetje ingedaald Dit zegt VK Utrecht (vorige week nog): - grote baby - rug ligt aan linkerkant - volledig ingedaald met 27 weken Kan het nog tegenstrijdiger?
Hé allemaal, Hier nog geen tekenen van een beginnende bevalling. We blijven rustig afwachten. Was gister druk met enveloppen schrijven, nog wat laatste klusjes in huis bijgewerkt en toen ik 's avonds op internet zou kwamen er vrienden van ons langs. Dus dat werd niks meer gister. Moet toegeven dat als die vrienden van tevoren gebeld hadden met de vraag of ze langs mochten komen ik er dan vast geen zin in gehad had. Maar was toch wel blij dat ze spontaan langs kwamen, want het was wel een heerlijke afleiding. Lekker even kletsen over van alles en nog wat. Dus de avond vloog voorbij. Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. Ontzettende last van maagzuur, dus toen maar een Rennie genomen. Anderhalf uur na die Rennie werd ik kotsmisselijk en draaierig. Dus toen ben ik wat aan de wandel gebleven. Toen ik het idee had dat ik wel weer een poging om te slapen kon gaan doen was het weer mis. Het maagzuur wilde me niet met rust laten. Na nog een uur ben ik naar de koelkast gegaan en heb een half pak melk achterover geslagen. En dat gaf gelukkig verlichting, maar heb eigenlijk niet meer geslapen. @Moesje: Is echt vervelend hè van dat Carpaal Tunnelsyndroom. Ik heb er ook last van en slaap met polsspalken 's nachts. Dat scheelt echt ontzettend. Mijn spalken kan ik zo met klitteband bevestigen, dus het is iets dat je zo makkelijk om kan doen. Ben blij dat die dingen bestaan. Ik zag dat jullie een aftellijstje aan het maken waren. Ik hoor niet helemaal bij jullie lijstje, maar ik zal toch even mijn gegevens achterlaten. Geaaaaaatje - 1e kindje - 17 augustus Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben is of jullie ook weten wat het wordt. Niet dat je het hoeft te zeggen hoor, dat moet iedereen zelf weten. Maar het lijkt me leuk om dat eens te peilen. Wij weten wat het gaat worden. Als ze ons niet voorgelogen hebben natuurlijk!
Rainbow1984: Lekker duidelijk allemaal voor jou. Heb je ook gevraagd hoe het kan dat ze je in Utrecht andere informatie hebben gegeven? En waar kan je nu eigenlijk van op aan? Ze maken het wel heel overzichtelijk voor je. Alsof je nu mag kiezen waar jij van denkt dat het waar is. Ik hoop dat de vk in Nieuwegein gelijk heeft, omdat dat degene is die je nu verder helpt. En het zou fijn zijn als je die zou kunnen vertrouwen. Hou je ons op de hoogte?
ik zie wel wat eruit komt haha! Ze hebben me in utrecht verteld dat t een jongen wordt, straks komt er een meid uit haha... eigenlijk niet grappig... maar bij elke controle heb ik zoiets van 'pfew! het hartje klopte!' en dan ben ik gerustgesteld. ik denk dat ik gewoon mijn eigen conclusies ga trekken en de middenweg neem: - middelgrote baby - rug ligt aan rechterkant (voel zelf die billen van de beeb ook wel aan de rechterkant) - ingedaald, maar kan nog een klein beetje verder indalen zo opgelost! 8)
Nee het is inderdaad niet grappig, maar gelukkig kan je er nog om lachen. Optimistisch blijven. Enne je hebt helemaal gelijk. Zolang het hartje goed klopt en je beebje het goed blijft doen dan is er niks om je zorgen over te maken. Je had de babykamer nog niet helemaal blauw geverfd toch? (even checken?!? )
de babykamer is cremekleurig met goud kon t niet laten... ik heb t wel chique gehouden hoor... de geboortekaartjes zijn een heel ander verhaal... ik zal er een foto van maken en hier straks posten... ik ben helemaal gek van zebraprint... mijn eerste zwangerschapsjurk was een zebraprint jurk met zwarte buikband en zwarte bolero eroverheen... ik ben grafisch vormgever en illustrator dus ik ben gek op prints... En mijn zoon lijdt hier nu al onder haha... zijn geboortekaartjes zijn zebraprint met blauw en zilver accenten. Ik had een x zoiets gezien online gezien, kon t niet meer terugvinden en dus heb ik besloten zelf de geboortekaartjes en kraamfeest kaartjes te maken, ben er 4 dagen mee bezig geweest (had na de eerste dag al spijt), maar het resultaat vind ik fantastisch; het past bij mij persoonlijk... en mensen zullen meteen zeggen van 'ja hoor, helemaaaal haar stijl!'