ja ik heb steeds wel het gevoel dat het vandaag of morgen gaat gebeuren, maar dat doet het nog niet....weer een nacht achter de rug en er is niets gebeurd.... Ik had dat met de eerste niet zo, dat ik echt zat te wachten, maar nu is het heel erg.... @princesje: fijn dat het zo goed gaat hoor! Ja lekker he die grote borsten, staan soms letterlijk op knappen he....en die arme mannen mogen er alleen maar naar kijken, hahahaha Ik had gister middag mijn zusje gebeld (zij zal bij de bevalling zijn) en mijn moeder had haar ook gebeld, maar ze nam niet op. Belde ze later helemaal in paniek terug, "heb ik het gemist" riep ze. hahahahah, maar er was dus gelukkig voor haar nog niets gebeurd....
Spannend hoor Meinouw! Wanneer gaat het nou eindelijk eens beginnen bij je?! Ik hoop dat het vandaag zal zijn, het is er een mooie dag voor ! Princesje; hier ook van die enorme borsten! Gisteren erg pijnlijke tepels gehad (waarschijnlijk verkeerd aangelegd) maar nu gaat het wel weer. Vannacht was mijn shirt helemaal nat van de melk . Maar ons mannetje is al weer zwaarder dan bij de geboorte, drinkt prima, dus dat is het dubbel en dwars waard!
hahahaha, ik wou dat ik ook dikke borsten had..... Ik heb het gevoel dat ik de hele dag op visite zit te wachten, maar er komt steeds niemand, hahahaha
Meinouw, ook ik hou je in de gaten, hoor! Hoop dat je snel zal bevallen. Duim voor je. Liefs Jacobien
hoi hoi even snel een berichtje van mij, heb vandaag nog even goed het huis door gesopt, morgenmiddag gaan ze mij strippen en ik hoop dat de weeen dan ook goed doorzetten, bij mijn oudste ben ik een paar uurtjes na het strippen bevallen, dus duimen dat het morgen ook zo is @meinouw, bij jou nog niks aan de hand, duim ook voor jou dat het nu toch eens door gaat zetten, deze week zal voor jou ook lekker zijn. ik ga nu even afwassen daarna de hondjes uitlaten en daarna lekker joggingpak aan en languit op de bank.
Ja het zal deze week wel gaan gebeuren denk ik....ik voel me helemaal een beetje raar. Snel misselijk en moe....wil eigenlijk de deur niet meer uit...maar we zullen wel zien he. ik hoop voor je dat het strippen helpt. Dan kan je ook snel je kleine lekker knuffelen.... ow als ik daar weer aan denk, aan die heerlijke kraamtijd....zoete geur van de baby, heerlijk!
@ Meinouw...pfff meid duurt lang he als je aan het wachten bent? Ik heb ook al de hele week last van veel harde buiken en voorweeen... Word er stapel gek van. Vandaag nog heel link op de jonge gezinnen beurs geweest...we waren er om 2 uur gingen er om half 6 weg..pfff ben helemaal op nu en alles doet me zeer Morgen ga ik voor de marathon Slaap lekker allemaal....tot morgen...wie weet wat de nacht ons brengt
Nou ik heb weer een gare nacht gehad. Jeetje, gisteravond lag ik helemaal te bibberen in bed...weer zo'n irritant misselijkheids gevoel. Daarna heb ik de rest van de nacht zo veel gezweet voor de rest van het jaar....echt niet normaal....en dus ook niet lekker geslapen. Nu zit ik hier halfslapend achter de pc. Gelukkig zit dochterlief lekker tv te kijken en gaat ze straks naar de peuterspeelzaal. Heb vanmiddag ook nog een evaluatie gesprek op de PSZ, omdat Milagre bijna naar de basisschool gaat. Maar als mijn lieve mannetje me gewoon lekker met de auto daar heen brengt, dan zal dat wel lukken... Hier nog spannende dingen gebeurt? Is er trouwens iemand die het lijstje wil over nemen? Ik zou het fijn vinden als iemand anders dat zou doen, want ik ga het niet lang meer volhouden hoop ik, hahhahaha
Meinouw; vandaag is dé dag! Vandaag ben je uitgerekend, dus het moet gewoon gaan beginnen vandaag (ik ga voor je duimen ) Succes!
Laten we het hopen, hahahah, zou wel leuk zijn, het gebeurt niet zo vaak volgens mij dat je bevalt op de uitgerekende dag... Net ff lekker onder de douche geweest. Nu ben ik weer een beetje bijgekomen.
Hallo allemaal! Hier een redelijke nacht gehad... Ben een keer of 6 wakker geweest maar steeds daarna wel weer in slaap gevallen. Was helemaal gebroken Vandaag een rustig dagje....heb vanochtend lekker lang onder de douche gestaan en me vervolgens weer in mijn huispak gehesen....het is onwijs vies weer. Straks lekker bij mijn moeder eten....manlief heeft een avonddienst dus dan ben ik niet zo alleen. Verder weinig... Sterkte allemaal
Nou volgens mij gaat het nu wel beginnen hoor...krijg wel het idee van weeën, houdt even aan en zakt dan weer weg..... Nog niet om de minuut ofzo, maar toch.... Ga zo mijn dochter van PSZ ophalen en dan zien we wel weer verder he,..... ik hou jullie op de hoogte
Lieve meiden! Ik breek even in. een forum vriendinnetje van mij doet met haar babytje mee bij baby van de maand. Ze loopt nu net 5 stemmen achter. Willen jullie me helpen en op haar stemmen misschien. Bedankt alvast. Haar kindje heet DONNIQUE Liefs Wendy
Nou ik heb weer een nacht heerlijk geslapen, waar ik eigenlijk niet op gerekend had.... Zelfs dat is nu irritant want ik had eigenlijk gehoopt dat het goed door zou zetten, maar helaas. Dus nu zit ik hier weer te wachten. Voor mijn vriend ook vervelend, want die weet ook totaal niet waar die aan toe is, maar ja, wat moet ik er van zeggen he.... Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, om bezoek te ontvangen en sociaal te gaan zitten doen. Ik neem de telefoon niet op....nou als dat geen tekens zijn, hahahahaha Maar we zullen wel zien wat vandaag brengt.
@ meinouw, het gaat nu wel spannend worden voor jou hoor, iri he dat je denkt dat het gaat beginnen en dat het dan gewoon niet doorzet. duimen draaien hier voor je. ik loop ook nog steeds, gisteren gestript de hele avond was ik beroerd, rillen, koud krampen etc. maar doorzetten ho maar, vanacht ook een aantal keer wakker geworden met flinke krampen maar daarna gewoon weer in slaap gevallen, morgen gaan ze weer een keer strippen als dat ook niet werkt dat toch weer aan het infuus. maar ik hoop dat het toch uit zich zelf een keer doorzet. ga vandaag maar flink in beweging wie weet is dat wel het zetje wat het nodig heeft
ow ja, ik was eergister ook zo beroerd (zonder strippen, hahaha) maar zelfde gevoel. Echt super irri inderdaad, omdat ik je steeds denkt, nou zal het nu gaan gebeuren? Eigenlijk moet ik ook nog helemaal niet klagen natuurlijk, want ik ben pas 1 dag overtijd..... Maar door die verdomde voorweeen denk ik steeds, ja nu? nee, toch weer niet...
Nou ik ben weer heerlijk wakker geworden. Dat gelukkig wel, als ik nu ga bevallen ben ik in ieder geval wel fit, want ik doe de hele dag niets en slaap goed, dus dat is wel positief. Maar ik ben dus nog niet bevallen helaas. Maar mijn eerste was 4 dagen overtijd, dus we wachten nog even af.... Morgen moet ik naar de verloskundige en daar heb ik echt geen zin in....ik wil daar niet meer heen, ik wil gewoon bevallen...
Hoop voor je dat het snel echt gaat beginnen meinouw. Ik moet zeggen dat ik wel jaloers ben op je nachten. Pfff wat zou ik graag een nacht lekker slapen!