nog 5 weken.....wie gaat er mee aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Moesje78, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik zit me toch met een raadsel....kheb op het moment een harde buik...er zit een enorme bobbel aan de voorkant (vlak boven de navel) en eentje aande zijkant (rechts)....hoe is dat mogelijk? Of zeggen die bobbels niks over welk lichaamsdeeltje daar zit?

Ja kan het moeilijk uitleggen maar ik kreeg ff het idee dat het een koppie en een kontje moet zijn maar de baby is al ingedaald, dus dat kan dan nie...

Nou, ben een beetje in de war hoor...

En blijkbaar vanochtend ook in de war, sorry pinguin...ik dacht echt dat er 27 stond dus t was geen typfoutje ofzo : )

Ben geloof ik ook niet meer zo jong...gedraag me als een oma haha.

Ddebbyy, nou gaan we jou maar in de gaten houden...jij bent vast de volgende! Wel leuk dat je nog even t huis opgefleurd hebt met nieuwe dingetjes, wat heb je zoal gehaald? (hoezo nieuwsgierig?)

Meinouw, wat een dropje zeg...erg lief!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    wardi misschien is het het kontje en een deel van het ruggetje of de schouders ofzo.
    Dit beebje ligt voornamelijk aan 1 kant en heb ook regelmatig van die bulten in mijn buik.

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Pinguin, ja de mijne ligt ook voornamelijk rechts in de buik. En voel altijd wel getrappel en gedraai in mijn rechter zij dus ik schrok van die bobbel midden op mijn buik...maar het is weggetrokken...misschien had de baby zijn beentjes in de splagaat ofzo hahaha

4. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Zwangeren:

Sanna – 1e kindje? – 3 November - meisje
    JsztD - 1e kindje - 9 november - jongen
    Kikker28 - 16 november
    Ddebbyy – 20 November
    Wardi - 1e kindje - 11 december
    Pinguin72 - 2e kindje - 20 december

Bevallen:

Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram
    Jacobien - MEISJE - 28 september - 3520 gram
    Maartje78 - MEISJE - Thirza - 1 oktober - 50 cm en weegt 3678gr
    Melloncollie – MEISJE – Yelena - 2 oktober - 4060 gram
    Hilal – Meisje – Zeynep – 9 oktober - 2830 gram - 50 cm lang
    Happyluna – Zoon – Ruben
    Sharon20 – Zoon – Jamie
    Princesje83 –Zoon - Jayden- 28 oktober
    Sakinah - dochter - Sarah - 5 november
    Meinouw - zoon - Weza - 11 november - 9.10 uur
    Lillebi – dochter - Miron Erynn – 11 november – 00.28 uur - 54 cm - 4060 gram

Pinguin: kheb even veranderd dat het je tweede is...

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Die bobbels heb ik echt 10x per dag....net of ze zich eruit wil drukken ofzo... Inderdaad met een harde buik zie je het heel erg...keihard is het dan ;)
    Wacht maar het gaat nog minder prettig worden want straks gaat ze zich afzetten tegen je blaas en krijg je heerlijke steken in je doos tijdens de harde buiken ;)

Ik hoop wel dat ik de eerste ben....maar ja wie weet blijft mijn kleintje nog 3 weken zitten :cry:
    Ik hoop 't niet hoor!

Ik heb 2 onwijs gave zwarte vazen gekocht voor in de vensterbank met zwarte rozen erin en witte pareltakken.
    Een zwart witte hoge lamp....en een heel gaaf plantje met potje.

Verder nog zwart en witte kaarsen voor op tafel...en dat was het wel geloof ik.
    Het is allemaal net iets strakker.
    Heb altijd zwart/wit/zilver en lime groen gehad...wil dat lime groen eruit hebben ben ik echt helemaal zat!

Echt heeeeeeeeeel goed voor je humeur lekker shoppen ;)

Nou meiden........ik wens jullie een fijne nachtrust en tot morgen maar weer :D (of niet ;) )

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,
    Mag ik met jullie meeschrijven?! Ik ben vandaag precies 35 weken zwanger van mijn eerte kindje.
    Hiervoor heb ik 3 miskrame gehad met 15w, 8w en 5w. Nu is het kindje eindelijk blijven plakken, alleen mijn "vriendje" niet!
    Ik wordt dus alleenstaande moeder.

Mijn zwangerschap verloopt ook niet volgens het boekje. Ook heb ik een medische indicatie.
    Nu heb ik rust voorgeschreven gekregen, omdat de zuurgraad in mijn bloed iets te hoog is. Wat samen hangt met een hoge bloeddruk. Alleen is mijn bloeddruk niet meer hoog... Dus ben benieuwd hoe het op de volgende APK is! ;)

Zo dat was het wel een beetje!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zwangeren:

JsztD - 1e kindje - 9 november - jongen
    Kikker28 - 16 november
    Ddebbyy – 20 November
    Lola1982 - 1e kindje - 20 december

Bevallen:

Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram
    Happyluna – Zoon – Ruben
    Sharon20 – Zoon – Jamie

8. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    @pinguin72: ja ik heb het bezoek tot nu toe erg weten te beperken aangezien het vandaag druk genoeg wordt en we hebben afgesproken dat Weza in de slaapkamer blijft en dat ik ook daar voed en dat het alleen ff kijken is en verder niet vasthouden door iedereen.
    Anders hebben wij straks de problemen als hij helemaal onrustig wordt en daar pas ik echt voor.
    Maar ik heb ook nog mijn moeder hier als waakhond ;)

@debbyy: Ja gelukkig is het nog in de kraamtijd. En ik heb twee kraamhulpen (1 stagaire) die me heel erg goed helpen. Ze zijn er vandaag een halve dag en dan komt vanmiddag alle bezoek.
    Ben benieuwd wanneer het voor jou gebeurt.

@Wardi: zijn het niet gewoon de voetjes die jou een beetje pesten? Dat deed Weza ook vaak in de buik. Dan voelde ik echt zo'n hakje naar buiten steken. (hij had ook een blaartje op zijn hak van het trappen in de buik)

@lola1982: welkom meid. Ik hoop dat het laatste stukje een beetje goed gaat verlopen voor je! Als je je kindje hebt wordt alles beter :D
    Wel vervelend dat het zo is gelopen zeg! Krijg je wel genoeg steun van familie en vrienden?

9. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Hi all!

Ddebbyy, gaaf die spulletjes! Hoe voel je je vandaag?

Lola, welkom en aftelze! Je bent op dezelfde dag als pinguin72 uitgeteld, wedstrijdje houden! haha

Meinouw, die bobbels waren enorm. Een voetje herken ik tot nu toe wel maar dit waren twee grote hobbels eentje voorop en eentje in mijn rechterzij, dus ik dacht meteen oh oh die ligt toch niet dwars he? Waarschijnlijk was het een foptruc van de kleine...mama nu al voor de gek houden!

Van JsztD hebben we niks meer gehoord...als alles maar goed gaat!

Kikker, jij bent ook verdacht stil...aan het bevallen misschien? : )

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Welkom lola!
    We lopen precies gelijk!

Ik heb van Jstdz gelezen dat ze een keizersnede heeft gehad en een zoon heeft die Kay heet!

Gefeliciteerd met je meisje meinouw! hihi@waakhond mamma. Die van mij zou juist te enthousiast zijn en zou ik waakhond moeten zijn.

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt voor jullie Welkom!

@ Meinouw: Ik krijg veel steun van familie en vrienden! gelukkig!
    Jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, wat een beauty!

@ Pinguin: ja we lopen echt precies gelijk! Spannend!

Ik had ook gelezen dat Jstdz een zoontje Kay heeft gekregen na een pittige bevalling! (uiteindelijk een keizersnede!)
    afgelopen woensdag meen ik!

12. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    JsztD, meisie toch! Ik hoop dat je snel hersteld! Van harte gefeliciteerd met je zoontje Kay. Veel beterschap en genietze!

13. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Zwangeren:

Kikker28 - 16 november
    Ddebbyy – 20 November

Bevallen:

Happyluna – Zoon – Ruben
    Sharon20 – Zoon – Jamie
    JsztD - zoon - Kay- 12(?) november

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gepikt van de nov. mama's!
    JsztD , bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm

Wardi, misschien kan jij het nog aanpassen in je lijst, anders is er weer een nieuwe? ;)

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    @ Meinouw Gefeliciteerd met je dochter! En je hebt helemaal gelijk dat je de kleine lekker bij de visite weg houd...anders zit jij straks met een baby die helemaal de weg kwijt is :rolleyes: Lekker 2 kraamhulpen die kan je vandaag zeker wel gebruiken je word dus lekker dubbel in de watten gelegd! Vind je dochter haar broertje leuk?
    Ik hoop dat t voor mij nu ook gaat opschieten...maar heb zo het idee dat het nog wel even gaat duren :rolleyes:

@ Lola Welkom! Aftellen geblazen voor jou...! Hopelijk is op de volgende APK alles in orde en mag je misschien wel thuis bevallen ;)
    Ennuh respect voor jou hoor een alleenstaande moeder...! Lekker rustig aan doen de laatste paar weekjes en lekker genieten!

@Wardi...voel me goed vandaag....heb alleen mega last van mijn darmen...heb erg last van lucht zeg maar :oops: :oops: :oops:
    Heb heerlijk geslapen van 12 uur gisterenavond tot vanochtend half 10...alleen wakker geweest om te plassen.
    Nog bobbels gehad? ;) ;) ;)

@ Pinguin heeft ze een keizersnede gehad? Aaaaaaagh dat is minder leuk :cry: Hoop dat alles goed gaat! En dat we snel een berichtje van d'r lezen!

Nou meiden........allemaal een heeeeeeele fijne dag gewenst de meeste zullen wel naar Sinterklaas zijn...
    Ik ben weer aan het poetsen geslagen....de badkamer is bijna klaar een heerlijk chloor luchtje in huis. Kan het niet laten dat poetsen echt een ramp ;)

Groetjes Debby

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Debby: is heb sowieso een medische indicatie, vanwege een bloedstollingsafwijking, ik moet dus in het ziekenhuis bevallen! ;)

Lekker aan het poetsen geslagen! Poetse vandaag! en heerlijk dat je goed geslapen hebt!

17. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hallo, nee ben nog niet aan het bevallen, heb al wel vanacht krampen gehad en vandaag de hele dag al, voel me echt niet pluis, maar goed...zal wel weer voorwerk zijn! Het mag van mij echt wel opschieten nu, ben t zat. Meinouw wat geweldig dat het zo goed gaat en wat een mooi ventje!
    tot gauw :(

18. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Zwangeren:

Kikker28 - 16 november
    Ddebbyy – 20 November

Bevallen:

Happyluna – Zoon – Ruben
    Sharon20 – Zoon – Jamie
    JsztD - zoon - Kay- 13 november - 52 cm - 3615 gram

19. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hallo iedereen! ik kom ook weer eens even een kijkje nemen hier! Jeetje, ik kan me nog herinneren dat ik hier meeschreef en lekker klaagde en ons ventje is nu al weer 2,5 week oud! helaas is hij aardig verkouden, dat is wel erg zielig, maar verder gaat het goed en drinkt hij goed en slaapt hij snachts soms al 5 uurtjes achter elkaar door... ;)

(ik heb ook een foto in album trouwens)

iedereen die intussen is bevallen van harte met jullie kindjes en voor de rest.... hou die laatste loodjes nog ff vol! straks zijn jullie een prachtig wonder rijker en dan ben je alles snel weer vergeten!

xxx

20. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Princesje....knap mannetje heb je daar! Van die heerlijke knijpwangetjes haha.

Deel Deze Pagina