AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT EEN SCHATJE! Wat heeft ie een lekker kleurtje een halfbloedje? Echt een lekker ding zeg!
Harde buiken die er weer voor niks waren...om 03.00 zakte het weer af... Pfffffffffff ik word er zoooooooooo moe van
@wardi: Bedankt! ja die wangetjes he..... moet echt uitkijken dat niet iedereen hem fijnknijpt Hoi meid! ik weet hier alles van........ pffff... ik heb 1,5 week met hele sterke voorweeen rondgelopen, zo sterk dat ik tot 3x toe de vk "voor niks" had gebeld. Liep ook vanaf die eerste keer voorweeen met 2 á 3 cm ontsluiting rond.... Op een gegeven moment was ik zo uitgeput want ik kon gewoon niet meer slapen door die krampen dat de vk me een nachtje in het zh heeft laten slapen met een slaapmiddel. Nadien heeft ze aangegeven dat ze me niet tot 42 weken zou laten lopen omdat ik uitgeput raakte. Met 39.6 weken zou ik gestript worden maar met 39.5 weken is onze man gelukkig toch nog uit zichzelf gekomen! En in een uurtje tijd! Misschien heb je straks ook wel hetgeluk dat je door al je voorweeen een snelle bevalling krijgt.. hoop het voor je! En ja, ons mannetje is idd een halfbloedje. Hij zal nog wel iets donkerder worden want zijn zus is dat ook, die is in de jaren aardig bijgekleurd zeg maar Ze zijn 1/4 kameroens.. nou succes met al die harde buiken xxx
@ Princesje: wat een heerlijk ventje zeg! @ Debby: vervelend dat je dat steeds hebt! Bah! Hier slecht geslapen, dat is iets nieuws.... Sinds een aantal dagen, kan gewoon mijn draai niet meer vinden! Blugh!
hey dames, alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. maar heb het ook zo druk! mijn zoontje is nu alweer 3 weken oud! wat gaat de tijd snel... jamie doet het prima. slaapt super (vooral overdag!) snachts wiltie nog wel eens lastig doen meinouw, super, een zoontje! gefeliciteerd. Wat duurde dat lang zeg!
Hoi hoi! Leuke topic! Denk dat ik ook maar eens mee ga schrijven...Als dat mag Ik hoef ook nog maar 5 weekjes (4 weken en 6 dagen!) En ben ook 20 Dec. uitgerekend! Zag dat er nog 2 dames op die datum uitgerekend zijn! Spannend! Het word trouwens ons eerste kindje, een meisje
Zwangeren: Sanna 1e kindje? 3 November - meisje Kikker28 - 16 november Ddebbyy 20 November Wardi - 1e kindje - 11 december Pinguin72 - 2e kindje - 20 december Lola1982 - 1e kindje - 20 december Stresskip007 - 1e kindje - 20 december - meisje Bevallen: Lindada - MEISJE - Deena (Deena Lara) - 27 september - 12.42 uur - 53 cm - 3840 gram Jacobien - MEISJE - 28 september - 3520 gram Maartje78 - MEISJE - Thirza - 1 oktober - 50 cm en weegt 3678gr Melloncollie MEISJE Yelena - 2 oktober - 4060 gram Hilal Meisje Zeynep 9 oktober - 2830 gram - 50 cm lang Happyluna Zoon Ruben Sharon20 Zoon Jamie Princesje83 Zoon - Jayden- 28 oktober Sakinah - dochter - Sarah - 5 november Meinouw - zoon - Weza - 11 november - 9.10 uur Lillebi dochter - Miron Erynn 11 november 00.28 uur - 54 cm - 4060 gram JsztD - zoon - Kay- 13 november - 52 cm - 3615 gram @Stresskip007: welkom! (grappige nick heb je) ik heb je op de lijst gezet. Ben benieuwd wie van jullie drie als eerst bevalt : )
Stresskip, wat leuk ook al de 20ste uitgerekend! haha! Wie van de 3 zal als eerste gaan! Maar goed eerst de andere meiden nog!
Thx voor het welkom Ja echt grappig alle 3 de 20ste! Ik ben ook benieuwd wie er als eerst mag! Ik hoop toch wel een beetje dat ze over 2 weekjes komt..haha! Maar we wachten (on)geduldig af Maar idd eerst de andere meiden!
Hier al vanaf 16.00 aan het klote... Om 21.00 is de VK geweest geen ontsluiting... Ben om 23.00 naar bed gegaan en werd om 01.00 wakker met vreselijke pijn Jeeeeeeezus als dat weeen zijn dan word het nog leuk. De tijd ertussen is 6 minuten dus tik dit berichtje in de tussentijd. Echt ellendig manlief zit ind e nachtdienst en durf de VK niet weet te bellen...maar het doet echt heeeel erg zeer.......zou dit het zijn of weer oefenweeeen? Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff weer afwachtten!
En Ddebbyy, hoe is de nacht verder verlopen? Klinkt wel als echte weeën, dus misschien is het wel doorgezet! Ik hoop het voor je. Ben benieuwd!
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar Debby! Heb net je site even bekeken! Wat een lief kamertje hebben jullie gemaakt! Welkom stresskip! Ook de 20e uitgerekend. Ben ook benieuwd wie er als eerste gaat bevallen. De verwachting is dat ik deze of volgende week al ga bevallen afgaande op mijn vorige zwangerschap en de grote van het beebje (met 32 weken lag mn beeb je ruim 5 weken voor op groei) Bijd e metingen toen kwamen ze op een uitgerekende datum van 18/11. Tsja... dat is alleen de grootte van het kindje. Bj de vorige ben ik met 36 weken bevallen en dat was een ruime 8 ponder. Quinn is op het kdv. Ik heb het rijk alleen. Net bij de thuiswinkel de klossen en laatste borstvoedingsdingetjes gehaald. Ben er helemaal klaar voor. trouwens staat een buikfoto in mijn album.
@ Debby: super spannnd, ben benieuwd hoe het afgelopen is. Hopelijkvoor je heeft het doorgezet! @ Pinguin: oh jeetje is er een speciale reden voor dat jou kindje zo hard groeien? Wel spannend om te weten dat het voor jou al snel gaat gebeuren! Hier gaat alles zijn gangetje, ik slaap erg beroerd. Maar goed ik heb al verlof dus kan eventueel overdag bijslapen!
DDebbyy....spannend! Laat ons gauw weer weten hoe het gaat...hoop dat het vandaag zover is voor je! Of misschien ben je wel al bezig (of klaar) : ) Hier had ik gister een hangdagje, ik ga vandaag maar weer eens actief doen...van dat hangen word ik ook niet vrolijk!
Hallo lieve meiden, Na een helse nacht heeft het toch zin gehad want ik lag ik bed en om 12.00 voelde ik POK en ik stond op en mijn vliezen waren gebroken. VK is net weg heb nu 2 CM ontsluiting. Ze komt om 17.00 terug als ik dan geen 5 CM heb gaan we naar t ziekenhuis omdat ik al de hele nacht aan het klooien ben geweest! Hopelijk snel babynieuws
@ Debby: WOW! spannend hoor! Hoop voor je dat de kleine er snel is! Zal voor je duimen! @ Pinguin: Thx! Ja dan neem ik aan dat jij als eerst mag van ons 3 Die van mij loopt keurig op schema (heb vorige week nog een groeiecho gehad) dus eerder inleiden zit er bij mij waarchijnlijk niet in...En mooi buik trouwens!
Debby; heel veel succes! Zet hem op, nog eventjes en dan mag je lekker knuffelen met je kleine meisje !